Moeilijke vraag ben tevreden met mezelf... Maar ik zou graag op iemand willen lijken die meer succes heeft in het leven... Gewoon een betere baan, succes hebben in de carriere e.d. kan zo even geen voorbeeld bedenken Wanneer ben je voor het laatst op stap geweest?
Nouja, veel.. haha.. maar op mn 15e kon ik het je zo vertellen, maar nu niet meer! Geen idee! Maar veel... valt wel mee!
Haha en toen bleef het op antwoorden steken... Hier dan maar een vraag: Wat is jouw favoriete vakantiebestemming?
ik ben begonnen met stoppen met tellen toen ik een relatie kreeg op mijn 19de (waar ik de kids mee heb) ik weet nu ongeveer hoeveel er bij zijn gekomen en ik zit op best wel veel denk ik (75) op een zaterdag ga ik het liefst te stappen want alleen thuis zitten op een zaterdag vidn ik maar saai verveel je je wel eens?
Sinds ik de kleine heb eigenlijk niet. Onderneem ook alleen dingen met vrienden als hij mee kan, anders blijf ik net zo lief thuis. Zou je 1 week op vakantie gaan zonder je kind komende jaar?
kan niet nee zeggen iederen liegt wel eens, maar bij mij zijn het dan meestal leugentjes op bestwil wat kook jij door de week vaker aardappels of pasta oid?
Mijn ogen en mijn haar! heb heel lang en best dik haar en daar ben ik supertrots op en daar komt ook niemand aan haha heb er jaren over gedaan om deze bos op te sparen Hoeveel paar schoenen heb je? (ongeveer? voor de vrouwen met een schoenentik )
3! 2 paar schoenen en een paar laarzen (nee duidelijk geen schoenentic haha) Als je alles voor t zeggen had..hoeveel kinderen wil je?
ik vind 2 eerst genoeg, maar zou graag een 3de willen maar dan wel met een man die alles voor mij over heeft en waar we de volle 100 procent van kunnen genieten in de zwangerschap en daarna(heb dat met mijn jongste erg gemist) heb jij een rijbewijs?