heeeeeeerlijk bij mij standaard elke dag 6 uur of eerder... dan is zoonlief wakker !! wijffie je moet nog een nieuwe vraag verzinnen trouwens
6uur? Holy...als ze naar de psz gaat, dan maak ik haar om half8 wakker, op de andere dagen wordt ze pas tegen 8:15 wakker. Ik ga rond 9u de deur uit naar mn werk, dan is mn gastouder er intussen en die doet het hele ochtendritueeltje. Dus mn ochtenden zijn sowieso wel redelijk relaxed hoor Oh nieuwe vraag: Waar kun je jou 's nachts voor wakker maken?
nergens voor... slapen is me heilig. Nou ja... mijn kinderen mogen me altijd wakker maken of word ik altijd wakker voor, maar verder: nee, laat mij maar slapen. Je mag 1000 euro aan een goed doel geven. Welk goede doel of meerdere natuurlijk zou jij kiezen?
Moeilijk... maar denk Kika! vind het een heel goed goed doel nl. die kinderen maken zoveel mee dus vind kika heel goed. wie bel je altijd als 1e als er wat is? (positief of negatief)
14 uurtjes na het breken van de vliezen weeen starten tegelijk na het breken van de vliezen, de vliezen zijn zelf gebroken onder de douche en meteen weeen dus. 14 uurtjes is best lang maar de tijd vloog voorbij toen dat weet ik nog wel
verhuizen ben je wel eens op een camping geweest of met een vakantie meegeweest speciaal voor alleenstaande ouders?
momenteel de roos krijg je veel hulp van anderen om je heen bij de opvoeding van je kinderen? of doe je het voornamelijk echt alleen?
voornamelijk alleen. Heb wel stevig ouderschap gehad en een gezinscoach (dit vanwege dingen die ik vroeger mee heb gemaakt), maar ze zeiden allebei dat ik het super goed doe en trots op mezelf mag zijn, dus die komen niet meer wanneer wil je stoppen met de fles geven? Of wanneer ben je gestopt met de fles geven (wanneer je bv geeft geldt dezelfde vraag )
ik geef nog steeds de fles smorgens.. en hij is alweer 15 maanden oud.. ik heb zoiets van da komt vanzelf.. verwen hem er een beetje mee Wat ga je vanavond eten?
wij hebben bij mijn zusje gegeten en zij had boerenkool gemaakt, morgen eten we spruiten met aardappels, appelmoes en vissticks hebben jullie het ook zo koud (brrrrr ikke wel hoor)
Nul, ik hou niet van planten. En ze gaan altijd dood haha. Momenteel wel 2 bossen bloemen staan. Kijk je wel s kindertv als je kindje er niet bij is?
Regelmatig hahah... kindjes op bed... en dan blijft ie gewoon erop staan hahaha... Welk kinderprogramma vindt je echt verschrikkelijk?