En wat zijn jullie plannen vanavond??

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly24, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mijn mannetje is er net vandoor gegaan.
    Die heeft een pokeravond met vrienden en zijn broers.
    En ik zit lekker alleen thuis vanavond ;).
    Aan de ene kant heerlijk, heb nog van alles te doen eigenlijk.
    En als hij thuis is kom er dan niet aan toe.
    En nu heb ik tijd voor mezelf, en dan heb ik daar dus echt geen zin in, maar weet ook niet wat ik wel wil doen.
    Kruip straks maar lekker met een boek op de bank denk ik, beetje tv kijken, beetje forummen!
    En wat zijn jullie plannen??

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Voetbalvrouwen van gister kijken en verder forummen en boekie lezen in bed :D
    Vriendlief is aan werk dus ben home alone ;)

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    nu nog even tv kijken, en lekker op zp, rond half10 komt mn vriend thuis, en dan is de planning filmpje en stokbroodje... even lekker knus samen, moeten we sowieso meer doen, dus vanavond maar mee beginnen..

4. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    hier ook zonder man. Het is mijn beurt om uit te slapen morgen dus zit met een lekker drankje en de laptop op de bank :D

5. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    oh en een zak chips! ;) en mn lieve hondje :D

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mijn man gaat zo ook pokeren met vrienden. Dus hang zelf lekker voor de tv en laptop. Voor de rest vanavond een beetje op tijd er in. Vannacht een slecht nachtje gehad met 1 van mijn mannetjes.

7. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Herkenbaar :D chippe met en dippie :D

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier ook manloos :(. Hij heeft vandaag gewerkt en had daarna een feestje van zijn werk ergens in Tiel. Die is dus pas laat thuis vanavond.
    Ik verveel me dood, ben nutteloos op het internet aan het surfen, heb een film aangezet die ik al 100x gezien heb. Straks maar even een lekker drankje en een chippie erbij pakken denk ik.
    En ik ga ook maar eens niet te laat naar bed want ik ben moe.

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Op de bank met kerel, twee poezen en een plofzwangere buik. Ga zodadelijk In de schaduw van het nieuws kijken.

10. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij zijn Lekker buiten de deur gaan eten mt Milan erbij en zitten nu lekker op de bank.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hopen dat madametje gaat slapen en blijft slapen (afgelopen week was rampzalig, heb dr net in bed gelegd en het is nog stil.. maar voor hoe lang?). Verder een beetje ds'en, forummen, zappen en op zoek naar iets lekkers in de kastjes.

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, veel dus ook manloos haha.
    Vind het wel eens lekker hoor.
    Als we samen thuis zijn doe ik weinig hahaha.
    Nu heb ik tijd en hang een beetje achter de pc, kijk "my name is michael". Straks ook lekker een drankje pakken en toostjes met filet jammieee!! Heb voor mezelf vanmiddag ook net een lekkere chocoladereep meegenomen hahaha.

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zit nu alien vs predator te kijken (echt alien fan), deze film is niet zo goed als die anderen maar goed.. En daarna komt nog een spannende film en dan buffy the vampire slayer, is lang geleden dat ik die heb gezien dus kijk m lekker. Echt mijn avond vanaaf qua tv genre.

14. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    lekker niks doen: Zakje m&m's en flesje cola op de bank naar my name is michael kijken en dan lekker optijd onder de wol!
    vanochtend om 6u eruit om te werken dus ben best moe nu!

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ga straks Memoirs of a Geisha afkijken, was gisteravond de film al aan het kijken maar ben in slaap gevallen.

Ben nu ff aan het internetten en m'n 2 mannen liggen uitgebreid op de bank The Wild te kijken.

16. MarkDoif

MarkDoif Lid

20 jan 2010
    62
    0
    6
    ICT-Dienstverleningsbedrijf
    Kockengen
    Ben ook Alien fan, maar mijn vrouw niet. Ga zo dus een ander filmpje kijken met mijn vrouw en een lekker Leffe-biertje in mijn hand.

17. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    zie topic vakantieveilingen, dat ben ik nu aan het doen haha

18. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    mijn grote man is ook net de deur uit en mn kleine mannetje ligt op bed. slaapt net, hoop dat hij verder lekker blijft slapen. huilde vanavond veel, heeft oorontsteking :(. zo lekker effe douchen en lekker relaxen. hoop dat ik de zakken chips en lekkers in de kasten kan laten (wil een paar kilo'tjes kwijt)...

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    zo lekker douchen en manlief zonnebanken en daarna vice verse. Dan nog even resident evil kijken die we opnemen. Verder niet veel ben ziekjes...

20. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    bah, mijn man is ook weg, moet optreden met zijn band, en ik zit weer es thuis.
    Verveel me nu al.
    Ben moe, maar kan niet slapen zo vroeg. Denk dat ik even de magnetron aanzet met een zakje popcorn erin.
    Ik zou wel willen gaan kijken, maar kon geen oppas vinden vandaag.

Deel Deze Pagina