Mijn mannetje is er net vandoor gegaan. Die heeft een pokeravond met vrienden en zijn broers. En ik zit lekker alleen thuis vanavond . Aan de ene kant heerlijk, heb nog van alles te doen eigenlijk. En als hij thuis is kom er dan niet aan toe. En nu heb ik tijd voor mezelf, en dan heb ik daar dus echt geen zin in, maar weet ook niet wat ik wel wil doen. Kruip straks maar lekker met een boek op de bank denk ik, beetje tv kijken, beetje forummen! En wat zijn jullie plannen??
Voetbalvrouwen van gister kijken en verder forummen en boekie lezen in bed Vriendlief is aan werk dus ben home alone
nu nog even tv kijken, en lekker op zp, rond half10 komt mn vriend thuis, en dan is de planning filmpje en stokbroodje... even lekker knus samen, moeten we sowieso meer doen, dus vanavond maar mee beginnen..
hier ook zonder man. Het is mijn beurt om uit te slapen morgen dus zit met een lekker drankje en de laptop op de bank
Mijn man gaat zo ook pokeren met vrienden. Dus hang zelf lekker voor de tv en laptop. Voor de rest vanavond een beetje op tijd er in. Vannacht een slecht nachtje gehad met 1 van mijn mannetjes.
Hier ook manloos . Hij heeft vandaag gewerkt en had daarna een feestje van zijn werk ergens in Tiel. Die is dus pas laat thuis vanavond. Ik verveel me dood, ben nutteloos op het internet aan het surfen, heb een film aangezet die ik al 100x gezien heb. Straks maar even een lekker drankje en een chippie erbij pakken denk ik. En ik ga ook maar eens niet te laat naar bed want ik ben moe.
Op de bank met kerel, twee poezen en een plofzwangere buik. Ga zodadelijk In de schaduw van het nieuws kijken.
Hopen dat madametje gaat slapen en blijft slapen (afgelopen week was rampzalig, heb dr net in bed gelegd en het is nog stil.. maar voor hoe lang?). Verder een beetje ds'en, forummen, zappen en op zoek naar iets lekkers in de kastjes.
Zo, veel dus ook manloos haha. Vind het wel eens lekker hoor. Als we samen thuis zijn doe ik weinig hahaha. Nu heb ik tijd en hang een beetje achter de pc, kijk "my name is michael". Straks ook lekker een drankje pakken en toostjes met filet jammieee!! Heb voor mezelf vanmiddag ook net een lekkere chocoladereep meegenomen hahaha.
Ik zit nu alien vs predator te kijken (echt alien fan), deze film is niet zo goed als die anderen maar goed.. En daarna komt nog een spannende film en dan buffy the vampire slayer, is lang geleden dat ik die heb gezien dus kijk m lekker. Echt mijn avond vanaaf qua tv genre.
lekker niks doen: Zakje m&m's en flesje cola op de bank naar my name is michael kijken en dan lekker optijd onder de wol! vanochtend om 6u eruit om te werken dus ben best moe nu!
Ik ga straks Memoirs of a Geisha afkijken, was gisteravond de film al aan het kijken maar ben in slaap gevallen. Ben nu ff aan het internetten en m'n 2 mannen liggen uitgebreid op de bank The Wild te kijken.
Ben ook Alien fan, maar mijn vrouw niet. Ga zo dus een ander filmpje kijken met mijn vrouw en een lekker Leffe-biertje in mijn hand.
mijn grote man is ook net de deur uit en mn kleine mannetje ligt op bed. slaapt net, hoop dat hij verder lekker blijft slapen. huilde vanavond veel, heeft oorontsteking . zo lekker effe douchen en lekker relaxen. hoop dat ik de zakken chips en lekkers in de kasten kan laten (wil een paar kilo'tjes kwijt)...
zo lekker douchen en manlief zonnebanken en daarna vice verse. Dan nog even resident evil kijken die we opnemen. Verder niet veel ben ziekjes...
bah, mijn man is ook weg, moet optreden met zijn band, en ik zit weer es thuis. Verveel me nu al. Ben moe, maar kan niet slapen zo vroeg. Denk dat ik even de magnetron aanzet met een zakje popcorn erin. Ik zou wel willen gaan kijken, maar kon geen oppas vinden vandaag.