En opzich gaat het heel erg goed hoor. Mag niet klagen. Maar nu heb ik afgelopen nacht niet zo goed geslapen, heb ik op dit moment een beetje last van mijn buik en dan zie ik het zoooooo somber in. Zojuist 2 weken vakantie erop zitten. Ik voel me zo moe. Morgen begin ik weer net werken. Ik werk veelal van 16-23.00 uur. Op 1 dag zelfs van 10-22.00 (zzp). En nu denk Ik echt, maar Hoe dan? Hoe ga ik dit nog 5 weken volhouden? Ik werk 4 avonden + 2,5 dag overdag erbij. We zien het ook wel. Ik heb ook heel erg veel goede dagen en dan loopt alles heel soepel. Leuk die hormonen doe zo met je aan de haal gaan. Ik heb ook gewoon zoveel zin in de komst van de baby! !
Kom je hier anders gezellig meekletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/604804-laatste-10-weken-afteltopic-feb-mrt-4.html Wij zijn allemaal aan het aftellen.
High five girl! Ik moet nog 10 weken en nog 3 weken werken. Morgen weer beginnen, 40 uur in de week. Spanning is om te snijden op mijn werk omdat er geen drol geregeld is. Pfff.