Ik ken het Sahi. Zelf zijn al mijn vriendinnen zwanger of hebben een kleine. Ik kan echt niet meer blij voor ze zijn, erg he.... Maar..... onze tijd komt ook wel, en dan is iedereen jaloers op ons!!! Sterkte en heel veel succes, duim voor je. Liefs Chelleke
Chelleke, ik lees en hoor er verschillende dingen over. Bij sommige vrouwen zijn de borsten gespannen vlak na de eisprong/ vlak voor de NOD. Gespannen borsten kunnen ook duiden op een eisprong volgens anderen. Ik heb hier nooit echt last van gehad. Maar afgelopen 2 maanden waren ze heel gevoelig. Bij mij was het ongeveer 2 weken voor mijn NOD. Ik probeer ook te luisteren naar mijn lichaam, maar vaak heb ik het idee dat het mij voor de gek houdt. Iedere maand lijkt anders bij mij. Sahi, je woont lekker zo te lezen. Vreselijk hè die confrontatie, heel je dag is dan naar de klote. En dan ook nog eens die buurvrouw die nooit kinderen zou willen. Ik heb gemerkt dat sommige vrouwen dat als masker gebruiken als zij geen kinderen kunnen krijgen. Of denk je dat ze het echt meent? Kan het me gewoon niet voorstellen dat iemand geen kinderen wilt.. Ik hoop echt dat onze tijd gaat komen. Maar eerlijk gezegd word ik steeds onzekerder over mijn lichaam. Ik ga in mijn hoofd na of ik in het verleden iets heb gedaan wat er voor heeft kunnen zorgen dat ik geen kinderen kan krijgen. En ja dan ga ik googlen, soms lees ik dan iets positiefs en kan er weer tegenaan. En na het lezen van iets negatief L ach ja, jullie raden het al
ik geloof wel dat ze echt geen kinderen wil, daar ken ik haar goed genoeg voor. En eerlijk gezegd zie ik haar ook niet zo snel met een kind. Als zij een baby ziet, denkt ze aan huilende mormels. Ze is nu al bang dat ze wakker zal liggen door het gehuil van al die buurbaby's. En ze vindt baby's ook allemaal op elkaar lijken, zelfs die van haar zus vindt ze niet bijzonder leuk of schattig, ze wil liever dat ze in 1 keer groot zijn. Nee, ik denk bij haar niet dat het een masker is. ik gun het de buren allemaal absoluut en er zijn ook echt stellen bij die het ook moeilijk hebben gehad, maar het is zo confronterend inderdaad... Maar ja, niks aan te doen, baby's zullen er altijd zijn...
Heu Lullaby. De klachten waren dus degelijk van een aankomende eisprong. Gisteren een ZW test gedaan omdat ik het niet uit mijn hoofd kon zetten terwijl ik wist dat het eigenlijk onmogelijk was. Daarna meteen een ovu test er achteraan gegooid, maar ook deze was negatief, en dat terwijl ik gisteren echt heel veel krampen had. Dacht dus dat ovu al geweest was. Vanmiddag dacht ik ach, heb nog 1 ovu test over, normaal zou vandaag mijn ei moeten zijn dus laat ik nog maar eens testen. Een hele dikke vette positieve ovu test. Man lief meteen uit de tuin geplukt (was het gras aan het maaien hahaha) en natuurlijk flink geklust.... Dus ben benieuwd raker en beter getimed dan dit kan het niet zijn toch??? Alleen vreemd dat ik deze maand voor t eerst sinds 8 maanden deze klachten heb voor mijn eisprong.... Zo zie je maar weer, mijn lichaam verbaasd me nog iedere keer. En hoe is t bij jou?? Kop op he, onze tijd komt echt wel (al geloof ik het zelf ook niet altijd meer) en dan is iedereen jaloers op onze mooie dikke buik. Liefs Chelleke
Hé meiden, Ik breek even in om te zeggen dat jullie zo herkenbaar zijn. Gaat bij ons ook niet erg gemakkelijk dat zwanger worden en nou zag ik dit onderwerp. Het is toch fijn om te weten dat je niet de enige bent hierin. Over het algemeen ben ik helemaal geen stress kip en had altijd het idee als mensen niet zo makkelijk zwanger werden dat ze gewoon wat meer geduld moesten hebben. (gelukkig heb ik dat NOOIT aan wie dan ook laten merken, pffff) Nu merk ik pas hoe verschrikkelijk moeilijk het is om steeds maar weer positief te blijven denken dat onze tijd komt en dat we geduld moeten hebben. Tjonge maar wat zit dat gevoel diep. En dan de angst dat het misschien niet gaat lukken wordt steeds groter. In het begin was het echt geweldig een spannend geheimpje wat wel een extra band schept, ik ben er nu domweg zat van, wordt nukkig als ik de zoveelste pot foliumzuur moet halen (ja ik heb er ook aan gedacht maar te stoppen met dat spul) Maar goed je heb geen keus. En nergens om hoor maar ik vind het een beetje raar als mensen zeggen dat zo zoveel respect hebben voor meiden die al zo lang bezig zijn, tja heb ik een keus dan???? Hoe dan ook moeder natuur leert ons een stevig lesje geduld en we moeten het er maar mee doen hè . Wel fijn dat er mensen zijn waar het na veeeel rondes wel gewoon natuurlijk lukt! Ik heb ook het gevoel dat de mensen die er langer over doen ook wat meer afhaken van het forum. (ik ben ook al lang niet meer zo actief) Waardoor het lijkt alsof het heel normaal is om in 3 of 4 rondes zwanger te zijn! Sorry dat het zo'n enorm bericht is geworden, maar het lucht heeeeerlijk op! Jullie ook al het beste en dat we maar gauw zwanger mogen zijn!!!
Dat gevoel heb ik ook... ik voel me al bijna abnormaal omdat het niet in een half jaar gelukt is... Erg fijn om te lezen in dit topic dat er meer mensen niet zo 1-2-3 zwanger zijn. Want het blijft erg moeilijk, vooral als er steeds meer zwangeren om je heen komen!
Heey Jippiejee Ik begrijp jouw gevoel ook volkomen. Ik heb er juist voor gekozen om dit forum op te zoeken, puur omdat mij dit heel veel rust geeft, Tevens hoef ik mijn arme man er niet steeds mee lastig te vallen. ( het blijven toch mannen he) Mij zakt met momenten ook behoorlijk de moed in de schoenen, maar heb wel nog altijd goede hoop. Nu zijn wij heel erg jaloers op iedereen en "gunnen" we niemand anders een baby ( je snapt wat ik figuurlijk bedoel). maar straks zijn alle andere mensen jaloers op onze dikke buik!!!!. En dat probeer ik mij nu altijd voor te houden en ik moet zeggen dat brengt mij toch wel heel veel moed. Ik hoop dan ook voor zowel jou, mij zelf als alle anderen hier op dit forum dat ons wachten heel snel beloond mag worden. Liefs Chelleke
Heel herkenbaar. Bij mij zijn ook heel wat vriendinnen voor gegaan:x. Het doet zeker pijn, vooral als je langs gaat op kraamvisite, je bent blij voor hun maar oho wat ben je jaloers. succes!