Het VriendenClubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hahaha, genoeg tijd om te kletsen op je werk Joyce? Dat klinkt heel grappig. Heb je niet veel werk te doen?
    Wat voor leuks heb je gedaan gisteren met je kids?

Oei, dat klinkt niet best, die ongelukken met de paarden. Het lijkt me vreselijk naar om de rest van je leven met zoveel pijn te zitten. Ik heb zelf een versleten onderrug door het werk op het kdv en heb ook dagelijks pijn waar ik onwijs sjaggie van kan worden maar volgens mij valt dat niet half te vergelijken met dat van jullie.

Mijn uitvoerbare hobby is lezen. Verder hou ik erg veel van fitness en spinning maar daar heb ik helaas nu geen tijd meer voor en s'avonds kan ik mezelf niet motiveren om naar de sportschool te gaan. Verder ga ik op vrijdagochtend altijd zwemmen met Lily, heerlijk.

Gisteravond riep ik mijn dochter om 18:15 naar binnen en toen bleek dat die moeder van die 5-jarige waar ik het over had nog niet thuis was en de deur dus nog steeds op slot zat, echt niet normaal. Ik heb (vind het onwijs lullig van mezelf) tegen dat meisje gezegd dat ze maar in de tuin bij haar moeder moest gaan zitten op de stoel en wachten totdat mama terug kwam... mijn dochter moest onder de douche want die kinderen waren doorweekt en ik had hier in huis net de boel aan kant. Ieder ander kind had ik binnen gehaald maar de kosten die we dankzij dat gezin hebben gehad aan onze auto waren niet mis en daar kan ik me niet overheen zetten.
    Ik heb me de hele avond schuldig lopen voelen dat ik die meid niet naar binnen heb gehaald totdat haar moeder kwam... zucht...

Nou ik ga even met mijn kleine meid aan de gang, die is klaar met spelen geloof ik.

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    goedemorgen daar was ik weer :D
    gistermiddag ff een uurtje met oudste zoon op bed gelegen.. ik met boekkie en hij met zn DS... jongste zoon lag heeeerlijk te snurken in zn eigen bedje :D

hmm en daarom kom ik niet bij paarden in de buurt.... vind ze hartstikke mooi om te zien.. in de wei of in de stal maar verder brrrr niet aan mij besteed!!

@cos sterkte met de hg meis!! als ik af en toe hier lees hoeveel last de dames er van hebben dan heb ik echt medelijden met jullie :(:(

@flowert: wauw wat goed van Aiden dat ie al zolang slaapt!! K.yaro heeft gister van 20.30uur tot vannacht 3 uur geslapen en dat vond ik al knap!!

@marieke sjeetje wat een doos zeg die buurvrouw van jou!!! schandalig dat ze niet voor de kosten op wil draaien.. als het goed is ben je daar voor verzekerd toch? als het goed is dekt onze ongevallenverzekering dat.. (wij hebben een stuntmannetje en die heeft op school eens een ruit per ongeluk ingeslagen met een stok maar dat werd netjes afgehandeld)
    heeft het nog lang geduurd voordat de buurvrouw terug was???
    ons zoontje is nu 6 jaar maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt dat ie alleen thuis blijft... (die mag nog niet eens alleen naar beneden om tv te gaan kijken)

@joyce is het leuk werk??

zo ik ga hier ff een beetje opruimen... heb net al wat boodschapjes gedaan dus dat hoeft niet meer vandaag... :D

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    hihi, ja het klinkt grappig, maar nee heb niet een hele dag werk en zit toch al achter de comp en kan dus ook alles tegelijk doen zeg maar :p

Ik heb gisteren eigenlijk niet leuks gedaan :p Mano (de oudste) die bleef bij oma slapen en was pas rond 12.00 thuis, nog ff met mijn moeder geklets, opgeruimd en ff naar de kapper geweest met de kids, de oudste heeft weer lekker een kort koppie. Zijn haar groeit echt heel snel :D En toen hebben we cakejes gebakken, dat vinden ze wel leuk.

Ik ga trouwens elke maandag naar aquabody workout, alleen is volgende week de laatste, ze doen het niet in de vakantie. en elke woensdag naar de sportschool. Dat wordt na volgende week weer 2x naar de sportschool. Ja ben bezig met afvallen.
    Sta de laatste tijd dus ook veel op de Wii fit om ook thuis nog wat te kunnen bewegen.
    Oh en ik houd ook erg veel van lezen, lekker heerlijk rustig en dan meestal als ik in bad zit :p ff tijd voor mezelf.

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @mutsevluts, ja hoor is leuk werk. Lekker afwisselend ook, want neem ook de telefoon op, dus altijd wel weer wat anders :p

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    joyce en marieke wat vinden jullie het leukste om te lezen???
    hier een fan van thrillers, verfilmde boeken en "waargebeurde" verhalen... ben gister begonnen met "de laatste zomer" van tatiana rosnay (van haar naam was sarah)...

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja zeker Thrillers er moet wel een beetje spanning inzitten anders wordt het snel saai :p Al vind ik haar naam was sarah ook een mooi boek en familieportret ook.

Dus wel een beetje verschillend.

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    De vriendenclubje Meiden

* Flowertje 24 Jaar Purmerend

* Cos 22 Jaar Groningen

* Cherryl 24 jaar Apeldoorn

* Hamis 24 jaar friesland

* Draak86 IJmuiden

* toetie 19 jaar breda

* brademarie 31 jaar West NL

* Marieke3 33 jaar Purmerend

* Wijffie75 35jr Amersfoort

* Joyce84 27jr Rotterdam

* Pandora 31 jaar Noord-Brabant

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hihihi lezen ik haat lezen erg he heb het geduld er niet voor denk ik :p

9. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Mutseflust het wisseld heel erg, wat voor boeken mijn voorkeur hebben. Als ik heel druk in mijn hoofd ben vind ik de boeken van Jill Mansell heerlijk om te lezen. Lekker ontspannend en lachwekkend. Maar ik hou ook erg van waargebeurde verhalen uit de tweede wereld oorlog. Mijn boekenkast staat vol met Romans en Oorlogboeken. Mijn lievelingsserie is die van de Aardkinderen. Mijn oudste dochter heb ik naar de hoofdpersonage genoemd en ik ben gek op de boeken van Harry Potter. Ik heb ze zowel in het engels als in het Nederlands. Ik kon nooit wachten totdat de boeken in het NL uit kwamen :) Vroeger las ik veel Stephen King maar dat zijn boeken die ik niet weg wil leggen omdat mijn fantasie anders op hol slaat dus dat is niet handig met kinderen want die onderbreken natuurlijk je lees sessies hahaha. Goh wat heb ik een nachtmerries gehad van Cudjo:$ Ik ben ook het type die boeken moet kopen.. Ik leen ze niet bij de biep dus ik heb 2 billies (boekenkast van de ikea) helemaal vol staan en dan nog wat stapels ernaast:D

Klinkt leuk, aqua body work out Joyce.
    Ik heb gisteren het balance bord van de wii weer tevoorschijn gehaald ik heb EA active gekocht (met van die banden om je arm en been) wauw, helemaal top. Ik stond na 5 min. echt te zweten.
    Hier ook bezig met afvallen. Ik was altijd veel te mager maar door med. gebruik flink aangekomen. Na mijn bevalling was er flink wat vanaf maar omdat ik 6 mnd bleef vloeien kreeg ik een hele zware pil en toen zaten er weer binnen een paar weken 10 kg aan. Afgelopen maandag ben ik voor het eerst van mijn leven begonnen met lijnen (gewoon gezond eten en niet snoepen.. wauw wat moeilijk). Ik wil 15 kg kwijt.

Nou ik ga eens even 'fijn' de wc soppen.

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik op dezelfde manier hoor marieke, moet mijn levensstijl gewoon echt veranderen , dus ook gezond eten en sporten.

En ik doe wii fit plus op de wii en heb zumba besteld, komt vandaag binnen als het goed is, dus dan kan ik daarmee aan de slag.

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    De vriendenclubje Meiden

* Cos 22 Jaar Groningen

* Draak86 IJmuiden

* toetie 19 jaar breda

* Joyce84 27jr Rotterdam

* Yummy 23 jaar Assen/Groningen

Zo! Ik sta er ook tussen! :cool: Ik woon in Assen, maar eigenlijk zijn we altijd in Groningen haha. Onze families wonen in Groningen, ik studeer in Groningen, winkelen in Groningen, naar de kinderboerderij in Groningen enzovoort. ;)

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hoi allemaal!

Wat een verhalen zeg over die ongelukken met paarden! Ik heb vroeger ook paardgereden en zelf een pony gehad. Uiteraard wel eens gevallen maar gelukkig niet zo ernstig als jullie! Poeh, dat valt allemaal niet mee zeg.

Ik heb niet zoveel tijd deze week, ik studeer nog en heb momenteel veel deadlines en tentamens. Helemaal geen zin in, maar het moet toch maar even gebeuren anders duurt het nog langer voordat ik heerlijk van mijn vakantie kan genieten.

13. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Goedemiddag dames!

Paarden niks voor mij, toen ik nog thuis woonde hadden we soms welis paarden in de wei, vind ze mooi om te zien of te aaien maar rijden is niet voor mij weggelegd :)

@ cos: Wat erg vervelend dat je zo erg misselijk bent!

14. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    De vriendenclubje Meiden

* Cos 22 Jaar Groningen

* Draak86 IJmuiden

* toetie 19 jaar breda

* Joyce84 27jr Rotterdam

* Yummy 23 jaar Assen/Groningen

* 2011Mamma 24 jaar Noord-Brabant

Mezelf ook toegevoegd!

15. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen dames!!

lekker geslapen? Ik niet... bah echt niet fijn.. zoonlief kwam weer om 7 uur, nog ff kunnen rekken tot half 8 en toen kreeg hij heerlijk zijn flesje.. om 9 uur was hij weer erg moe aan het worden van al het gespeel met zijn babygym geval en zijn moeder die hem maar aan looopt te moedigen om pogingen te gaan doen om te rollen, dus toen ging hij daarna uitgeput weer naar zijn bedje toe tot net, dus in de tussentijd ben ik heerlijk tegen mijn mannetje aangekropen in bed, zalig! Morgen ochtend vroeg eruit want dan gaan we op kraambezoek bij vrienden in Utrecht.

zo even naar het dorp wandelen, zoontje krijgt nu van zijn papa een heerlijke fruithap van banaan en kiwi en daarna even lekker wandelen met zijn 3tjes. Om kwart over 3 mogen zoon en ik weer voor zijn apk bij het CB.. ben benieuwd hoe onze reus nu weer is gegroeid :D

en wat gaan jullie doen vandaag?

yummy succes met de laatste tentame loodjes en deadlines!!

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    meiden ik ben een hyves begonnen het heet Need a Friend hoop zo heeel veel mensen te kunnen benaderen en zo iedereen via daar vrienden kan vinden of leuke contacten worden jullie lid??

Need a Friend Hyve - hyves.nl

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zit vandaag op me werk :D hihi 07.00 klinkt goed hoor :p Hier was de jongste vannacht om half 5 alweer wakker en wilde niet meer slapen, dus maar ff bij ons in bed gelegd en toen heeft ze nog wel ff geslapen, maar hier worden ze rond 06.00/06.30 wakker :p Dus als ze een keertje om half8 komen is dat voor mij uitslapen.

18. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Oh ik heb echt een slechte dag .. Bah. Veel spugen nu al weer ik word daar zo slap van want ik heb het eten nu wel gewoon nodig.

Nou ga zo maar even afwassen en dan lekker liggen op de bank babyboom terug kijken.

19. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen cos!
    heb je ook iets van hoogwaardig eiwit spul bijvoorbeeld modifast shakes/pudding etc? dan krijg je toch je voedinsgsstoffen een beetje binnen.... sterkte!!
    enne.. hou je zakdoek maar klaar, ik moest gisteren echt ff tranen wegpinken bij een bepaald stuk...

20. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    joyce haha ja dan snap ik dat half 8 uitslapen is hihi
    normaal als ik goed heb geslapen is het ook prima hoor, maar ja nu is het gewoon ff anders... werkse!!

Deel Deze Pagina