Het VriendenClubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Meiden,
    mag ik me bij jullie aan sluiten. Heb de eerste pagina's met tranen op mijn wangen gelezen. Het is zo herkenbaar.
    Vandaag ook voor het eerst uitgesproken naar mijn man dat ik me eenzaam voel.
    Er is ons leven het afgelopen jaar veel gebeurd, leuke en minder leuke dingen, en daardoor merk je dat je nu goed kunt zien wie je vrienden zijn. En eigenlijk blijft er dan maar weinig over.
    Ook is mijn wereldje erg klein geworden door dat zo wel ik als mijn man bij huis zijn komen te zitten...
    Ik merk dat ik behoefte heb om mijn onzekerheden te kunnen delen met iemand, ben tenslotte ook voor het eerst zwanger...
    Maar wil ook niet altijd mijn moeder of schoonmoeder vragen.

Mag ik me hier aansluiten? Voor een beetje aanspraak en gesprekstof en advies zo af en toe?

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Als het mag wil ik me ook bij jullie aansluiten.

Ik ben 35 jaar, woon samen met mijn vriend in een dorp bij Boxmeer en we hebben een zoon van bijna 3 jaar. Ik werk fulltime en mijn vriend zorgt voor onze zoon. En toevallig heb ik a.s. dinsdag een sollicitatiegesprek en vanaf morgen 12 uur 3 weken vakantie :D.

3. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik ben door mijn medische klachten afgekeurd en zit dus thuis. We hebben een eigen bedrijf waar mijn vriend alles in doet. Ik doe zo nu en dan de boekhouding.

Ik werkte tot 2 jaar geleden bij het UWV en had het daar erg naar mijn zin. Toen ik thuis kwam te zitten viel ik echt in een gat. En daar had ik mijn weg wel redelijk in gevonden.

Toen werd ik zwanger en ziek en toen kwam ik toch weer in een gat want dan pas weet je wat en wie je echte vrienden zijn. En dat zijn er toch maar bar weinig.

Net nog een broodje ei gegeten moest van mijn vriend. En hij heeft ook gelijk maar het was heeeeeel moeilijk om het op te eten. Maar het zit er nog in !!:D

4. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hey dus jou vriend is ook "huisman" . Die van mij ook.
    Succes dnsdag met je sollicitatie!

5. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Cos gelukkig zit je broodje ei er nog in. Hoop dat je je beter gaat voelen.

Ik heb 1 vriendin maar die zie ik vaker niet dan wel. Maar als we elkaar zien is het altijd goed en gezellig. Verder zit ik meestal thuis of ik ga alleen op pad. Of met mijn ouders. Ik werk al 11 jaar voor het zelfde bedrijf. Maar ze zijn flink aan het klooien dus word het er niet leuker op.

6. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ik sluit me hier ook aan
    al heb ik wel vriendinnen hoor
    maar idd zijn zelf ook heel druk
    en doe vaak wat met mijn moeder
    wat zeker gezellig is hoor
    na mijn zwangerschap heb ik in een soort van dip gezeten
    beetje lang verhaal
    en wat zich mijn beste vrienden noemde zag ik dus niet meer, nou toen heb ik me echt heel erg eenzaam gevoeld hoor
    ik zou iemand dus echt niet kunnen laten vallen als er iets zou zijn
    maar goed
    dus ik kom gezellig mee kletsen
    ga straks alles eens even doorlezen
    eerst de boel snel opruimen

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    welkom nieuwe dames!!

cos hopelijk blijft het broodje erin zitten *duimt*
    en wat voor soort bedrijf hebben jullie (als je dat wilt vertellen tenminste)??

ischa alvast heel veel succes met je sollicitatie!!!

werk: hier een thuisblijfmamma.. ik heb een zoon van 6 jaar en heb sinds 8 mei (moederdag :D) nog een zoontje.. mijn man is uitvoerder bij een wegenbouwbedrijf.. we hebben een doldwaze labrador van bijna 4 jaar en een erg-miauwende-kater van net 8 jaar..

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    #308 Wijffie75, 23 jun 2011
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
    De vriendenclubje Meiden

* Flowertje 24 Jaar Purmerend

* Cos 22 Jaar Groningen

* Cherryl 24 jaar Apeldoorn

* Hamis 24 jaar friesland

* Draak86 IJmuiden

* toetie 19 jaar breda

* brademarie 31 jaar West NL

* Marieke3 33 jaar Purmerend

* Wijffie75 35jr Amersfoort

* Joyce84 27jr Rotterdam

* Pandora 31 jaar Noord-Brabant

* Yummy 23 jaar Assen/Groningen

* 2011Mamma 24 jaar Noord-Brabant

* Gimena 22 jaar Noord-Brabant.

* mutsevluts 32 jaar arnhem

* Pelikaantje 35 jaar Utrecht

* 1ekruimeltje 32jaar Noord-Brabant

Nog even het lijstje, voor de meiden die 'm nog willen aanvullen...

9. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn he die miauwende katten. Hier kan onze kater er ook wat van maar dan vooral snachts.

10. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    een dikke knuffel voor iedereen die m kan gebruiken!

een WARM welkom aan alle nieuwe "vriendinnen", gezellig, klets lekker mee!!

ik spring ff snel onder de douche en dan de laatste voeding geven voor vandaag en dan hoop ik straks te kunnen slapen, de afgelopen 2 nachten waren drama, begon al snel met nachtmerries die echt nergens op slaan, zo lastig.. en dan manlief aan t werk tot 1 uur, dus denk dat ik maar wakker blijf, liever eng dromen als mannetje veilig naast me ligt ipv alleen wakker worden na enge dromen, brrr!!

11. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil ook wel graag erbij.........................................maar weet niet hoe dat moet. Zou iemand mij er aub bij willen zetten?

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    wat een gezelligheid zeg dames :D:D

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Zal ik zelf ook nog ff antwoorden ;)

Werk: Ik werk 3 dagen per week als office manager bij een klein bedrijfje in techniek voor events, dus licht, geluid, podium etc. Erg leuk! Ik was thuisblijfmama maar sinds mn scheiding (nu 2jr geleden) was dat niet meer mogelijk, dus ben ik weer gaan werken. En bevalt (nu) goed.

Vakantie..ik ben net terug, ben de eerste 2 weken van juni met m'n meisje op vakantie geweest naar Luxemburg, stacaravan op een leuke camping. Dit is t laatste jaar dat we in t voorseizoen kunnen, dus mooi ff gebruik van gemaakt. Vanaf volgend jaar wordt t volle pond, want dan zit ze op school.

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Je staat erbij! :)

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    even mezelf kort voorstellen dan maar :p

ik ben desiree dus 24 jaar woon in purmerend
    ben huismama maar wil graag in de weekende gaan werken zodat ik wat sociale contacten krijg...

16. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat was de bedoeling toch:D

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    echt wel:D

18. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    kan iemand mij ook op de lijst zetten?
    :)

19. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Is het bij jullie ook zo wisselend qua weer ? Het ene moment dikke regenbuien en het andere moment een zonnetje.

En dan hebben ze het over maandag errug warm.. We zullen wel zien. Kan wel wat lekker warm weer gebruiken want ben inmiddels zat van de regen en de grauwe lucht.

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Tuurlijk, zeg t maar, wat mag ik erbij zetten? Ik zie zo snel geen leeftijd en woonplaats ;)

Deel Deze Pagina