goeiemorgen allemaal! allwoman wat leuk dat je je bezig houdt in de paranormale wereld.. mag ik vragen wat je zoal allemaal doet? Hier weer een korte nacht achter de rug, w zijn ons allemaal aan het klaarmaken voor kraambezoek in utrecht, dus voor ons wel een uurtje rijden. Dus dacht even snel bijlezen hier voordat ik een heeeeeeeeeleboel terug moet lezen hihi als ik vanmiddag terug ben. nou... tot vanmiddag!! liefs B
Leuk kraambezoek,hier komt geen kleintje meer maar als ik zo'n klein kacheltje vasthoud gaan mijn eiertokken ook wel klepperen hoor! Wat ik doe is een breed veld eigenlijk. * heb tekst verwijderd,vond het er een beetje raar staan zo,alsof je jezelf even presenteerd, * maar vertel je graag meer per pb hoor! verder ben ik heel nuchter hoor O ik weet nu al dat ik moeite ga krijgen met jullie allemaal uit elkaar te houden! Zoveel info! ben ik de enige die dat heeft?
Jeetje dames, wat kunnen jullie kletsen. Het is inderdaad bijna niet bij te houden. Wat bijzonder wat je allemaal doet Allwomen. Hoe ben je daar ooit zo bij gekomen? Zag trouwens bij iemand in de advatar een mooie 3d foto, heel bijzonder! Dat had ik ook nog wel graag willen doen, een extra echo, maar helaas, zit dat er deze zwangerschap er niet in. Gelukkig nog wel 2 medische echo's i.v.m. mijn gewicht. Dus zijn al weer aan het aftellen, met 30 weken mogen we weer even binnen kijken. Ben alleen wel bang dat het kindje verkeerd om ligt, voel het voornamelijk onder in mijn buik, maar geen idee of dat normaal is... Onzekere muts word ik er soms van, al die dingen die je voelt en alles wat geregeld en aangedacht moet worden. Het valt niet mee, zeker niet omdat het moeilijk is om met iemand te delen...
Ja het is nu echt aftellen tot we weer mogen. Eerst woensdag nog de suikertest doen in het ziekenhuis, ook standaard bij mij... Snap dat je je gave (of hoe je het ook wil noemen) vanaf je geboorte hebt, maar ik neem aan dat je zo iets toch wel moet ontwikkelen. Lijkt me bijzonder om op die manier andere te kunnen helpen!
Hallo dames. Hier was de kleine man ook alweer om 5 uur wakker. Heb er een speen ingestopt en zijn muziekie aan. Een minuutje of 5 later was het stil. Toen was het half 9. Wij gaan zometeen shoppen in shoppingcentre wijnigem belgie. Ow weet ff niet meer wie het vroeg maar wij komen gewoon bijelkaar op de familie dag kletsen wat bij eten wat en er worden meestal wat spelletjes gespeeld.
Er was geen houden aan in mijn geval zeg maar,zijn er meer in de fam ...maar er werd nooit over gepraat,pas sinds ik "spirtitueel uit de kast"gekomen ben komen er meer uit de fam met hun verhalen. Heb een tijdje begeleiding gehad van een ander medium toen het wel erg snel ging allemaal. Totdat ik er zelf mee overweg kon...je krijgt niet meer dan je aankunt denk ik maar. Omdat ik als kind een klankbord miste vind ik het fijn anderen de begeleiden,hulp te bieden of te adviseren op dit gebied. Wie geeft me een schop onder de kont,ik moet echt wat in huis doen. Zit de laatste tijd echt te vaak achter de laptop!
@ flowertje Omdat wij allebei zonder werk bij huis zijn komen te zitten. En standaad is het niet meer om een 3d echo te doen. Dus zullen we het zelf moeten betalen. En dat is nu net het geld dat we niet kunnen missen. Zeker niet nu mijn uitkering is afgleopen en de van mijn man net omlaag is gezet...Wij zullen dus vanaf komende maand moeten rond komen van een bijstandsniveau. Dat is ook wel iets waar ik heel erg tegen op zie, er kan niets meer, echt alleen de echte basis dingen. En ik vind het niet erg om dingen voor mezelf weg te cijferen, maar soms is het wel moeilijk. Ik kan bijvoorbeeld nu geen leuke zwangerschapskleding kopen, dus ik moet het doen met wat ik heb, waardoor ik me al een stuk minder goed voel. Veel van dit soort dingen maken me verdrietig de laatste tijd... We hopen dus dat we vandaag te horen krijgen dat mijn man een nieuwe baan heeft. Hij was nog met 2 andere mensen in de running om die baan te krijgen, dus we moeten nog even geduld hebben en blijven hopen...
*geeft zacht schopje* hihi sorry!! erg fijn dat je hulp hebt gehad... mijn zoontje is ook paranormaal en we krijgen heel erg veel hulp van mn dinnetje!! mijn zoontje ziet overleden mensen.. (hij ziet ze dus zoals wij elkaar zien..) hij pikt ook heel erg de emoties van mensen op (hij weet precies in welke bui wij zijn)....
@mutsevluts pendelen,zigeuner kaarten leggen,white healing. zooo ik heb voor het eerst weer heerlijk uitgeslapen sophie was door geslapen t/m 9:30 lekker ben weer helemaal fris wakker
ik had me al aangemeld maar sta nog niet in het lijstje haha Ik ben jolanda bijna 33 jaar oud woond in utrecht. woond samen met mijn vriend maar ik zie hem al als mij man ook al zijn wij niet getrouwd. heb een zoontje van 5 jaar reyano en een dochterje van 1 jaar Louisa. heb ook geen vrienden ben huisvrouw en we hebben een eigen bedrijfje in de sierbestrating. vind het wel heerlijk om huisvrouw te zijn maar mis wel aanspraak of iemand die zo nu en dan een bakkie komt doen ja me moeder maar daar blijft het ook bij. of gewoon iemand om even mee te kletsen of gezellig wat samen te doen winkelen enzo, ik heb helaas ook geen buren waar ik gauw nauw contact mee heb zijn meer ouderen in mijn straat. ben gelukkig met man en kids maar verder is mijn wereld erg klein. gr jolanda
Mutsefluts: dat heb ik ook (en mijn jongste ook)fijn dat je zulke goed hulp hebt aan haar dat is heel veel waard! * schopt zichzelf maar want jullie schopje skomen niet over *
@mutsevluts, ik mocht willen dat ik daar in zou passen, helaas een beetje groter....maat 48 Maar lief dat je het aanbied!! En nu gaan we echt wat doen, ontbijtje is op, dus hup naar de markt!!
Mag ik mij ook aan komen melden Zag al een aantal bekende namen voorbij komen Ben ook huisvrouw geniet ontzettend van me 2 kinderen maar wat de anderen al zeggen de wereld is erg klein. Woon nu nog in Duitsland net over de grens van Groningen maar we willen weer terug naar NL omdat de baas van mijn man hem liever in de buurt heeft. Ook ben ik bezig in het paranormale wereld en samen met Flowertje heb ik een fotoleesforum.