Het VriendenClubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Haaai haha

we blijven elkaar maar tegenkomen he:D we kunnen niet om elkaar heen..:cool:

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Nope ! ghehheheeh ;)

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    knufffieeeeeeeeee lief vriendinnentje

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb nog kleding maat goter een hele leuke broek maat 48 dus als je het wilt hebben mag het zo heb ook nog een shirt

5. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    @ allwomen, pb anders als je wilt even als je wat in de aanbieding hebt.
    @flowertje, echo kost hier rond de 100 euro. Bedrag waar wij minimaal 2 weken van moeten eten op dit moment. Dus echt niet te missen voor ons...

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Qua kleding bedoel je? O sorry meid ik bedoeld alleen omdat je die :) gebruikte dat je niet de enige bent...ik heb zelf helaas ook niks te makken momenteel....

7. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Haaaai Lieverd:D

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    o jeetje meid als het minder was had ik graag wat geld willen geven alleen heb ik niet het hele bedrag voor je meid

pb me maar als je de kleding wilt hebben

9. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Volgens mij bedoel je mijn avatar?:D

10. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    hallo meiden

hier ben ik ook weer even
    net mijn vriend opgehaald uit het ziekenhuis dus die is gelukkig ook weer thuis
    hoe is het met jullie?

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey dames,

wat is hier veel afgeklets zeg :D

alle nieuwe dames welkom!!

wat gaan jullie doen van het weekend ook leuke plannen of niet??

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Even snel..vanmorgen met kleine naar KNO arts geweest, daarna bloed laten prikken (ze gaf geen kik, wat een stoere meid). Nu snel broodje gegeten en nu weer op pad, we gaan een dagje naar m'n ouders en blijven daar slapen. Dus morgenavond kijk ik hier wel weer en klets ik weer mee :)

Fijne dag allemaal!

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wij gaan zo afbakbroodjes eten en bij de dieren van het circus kijken vanmiddag.
    Morgen gaat mijn oudste tot zondagavond naar haar vader toe en zondagmiddag ga ik een rosétje drinken bij mijn vriendin in de zon ;).

14. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Dithje zijn jullie beiden jullie baan kwijtgeraakt toen je al zwanger was. Wat een extra stress zeg ..

Paranormaal wat leuk dat er een paar mensen wat gaven hebben.

15. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Jeetje wat een hoop nieuwe hier zeg. Welkom allemaal!

Cos wat ontzettend vervelend dat je zo onwijs misselijk bent. Ik had geen HG maar heb bij mijn eerste tot de 40ste week niks binnen kunnen houden, de emesafene zetpillen hielpen ook niet en ik werd steeds magerder. Dat was al ontzettend naar dus je zal je wel 10 keer naarder voelen als ik destijds, heel veel sterkte de komende tijd.

Ik zag het onderwerp werk en vakantie voorbij komen. Wij gaan van de zomer 15dgn naar Frankrijk, de Loire. Lekker kamperen met de caravan van mijn ouders en de oudste gaat voor het eerst in haar eigen tentje:( (loslaten is zooo moeilijk).

Ik werk als groepsleidster op een kinderdagverblijf, verticale groep maar momenteel zit ik voor 100% in de ziektewet vanwege PTSS en vanwege een lange herstel van mijn bevalling. Vanwege mijn versleten rug is het ook niet zeker dat ik weer terug ga naar de groep. Als ik weer draagkracht heb om te gaan werken gaan ze waarschijnlijk kijken of ik op kantoor terecht kan, dit lijkt mij zelf ook veel prettiger.

Morgen komen 2 vriendinnen met hun aanhang en kids gezellig BBQ-en, oh en het weer wordt niet best maar het staat al zo lang op de agenda. We schoppen de mannen onder de partytent met de BBQ en wij gaan fijn binnen met de kinderen eten haha.
    Zondag gaan we met mijn zwager en schoonzus naar een culinaire markt in de stad. Druk weekend voor de boeg. Door de ptss zie ik vreselijk tegen dat soort dingen op omdat het heel druk in mijn hoofd is maar gelukkig houdt iedereen daar rekening mee.

Vanmorgen heb ik lekker gezwommen met mijn kleinste. Heerlijk vindt ze dat. Gaan we buiten het babyzwemmen om naar het zwembad vindt ze er niks aan maar als er ook andere baby-tjes zijn vindt ze het helemaal super in het water.

Ik heb een klaarwakkere baby om me heen, ze heeft geslapen na het zwemmen maar nu begin ik vreselijk in te kakken.. Hopelijk kan ik straks nog even op de bank liggen als ik de oudste weer van school heb gehaald. Ik ben normaal al moe maar na het zwemmen word ik helemaal rozig.

16. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ik ga zondag met milan naar studio 100 festival samen met mijn moeder en broertje
    lijkt me zo leuk
    hij is helemaal gek van kabouter plop en piet piraat, bumba k3 dus dat komt helemaal goed denk ik

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik ga morgen naar het studio 100 festival met de kids :p Hahahaha de jongste is dol op k3 dus zij vind het helemaal geweldig denk ik :D De oudste gaat het ook wel leuk vinden denk ik (al weet ik dat niet zeker :p)

Er is zeker veel gekletst ,heb ff geen tijd om terug te lezen.

@ marieke3, we zijn in mei naar frankrijk geweest, Loire. Ehm hoe heette dat plaatsje ook alweer .......oh heb geen idee meer, erg he ?? In ieder geval ook op een camping van vacans soleil.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Vakantie : heb vanaf e laatste week van juli vakantie tot 14 augustus en daar ergens in gaan we naar de camping (schoonouders hebben een stacaravan en manolito vind het helemaal geweldig daar, Lorenza ook wel, maar is eigenlijk nog net iets te klein om daar lekker rond te lopen)

En we zijn van plan om volgend seizoen ook een caravan te kopen.

19. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    @ allwoman, dan heb ik het even verkeerd begrepen. Moet zeggen dat je er op de foto helemaal niet uit ziet of je maat 50 hebt...
    @flowertje, wat lief van je, dat daar al aan denkt. We hebben ons er al bij neer gelegd en mogen natuurlijk ook blij zijn dat we sowieso 3 extra echo's hebben. Al zijn we natuurlijk super nieuwsgierig hoe ons kleintje er uit gaat zien. Maar geduld is een schone zaak.
    @LiLaa, ja die van jou bedoelde ik! Wat een prachtige foto!! Lijkt me geweldig om straks te kunnen vergelijken!!
    @cos, ja we zijn inderdaad allebei onze baan kwijt geraakt. Mijn contract werd vlak voor ik zwanger werd niet verlengt, officieel omdat er geen werk zou zijn (tuurlijk in de zorg....) Maar ze wisten door we in het medische traject zaten, wel dat we bezig waren. Dus denk dat dat zeker wel mee gespeeld heeft.
    En helaas had mijn man een uitzendcontract, waar hij niet langer kon blijven. Hij mag in september daar wel terug komen, maar voor als nog zit ie dus bij huis.
    Al dit alles brengt natuurlijk voor ons een hoop stress mee. Waar het de eerste weken nog leuk is om thuis te zijn, word dat nu wel snel minder. Je bent toch de hele dag bij elkaar, niet echt bevoordelijk in de witte broodsweken (zijn vandaag 7 weken getrouwd)

Bij komend voordeel is wel, dat we nu mooi samen de babykamer kunnen aanpakken. Alleen voor de meubeltjes hebben we wat hulp nodig, want lief is niet zo geduldig soms, dus komt zijn vader helpen. (misschien wel al vanavond!!)
    Zal als het klaar is wel een fotootje plaatsen, zijn erg trots op het resultaat!

Nog iets leuks als je samen thuis bent, net even samen de stad in geweest, voor kadootjes en koopjes op de markt. Moet zeggen dat dat toch wel erg gezellig is. Alleen mis ik het dat we nu niet even ergens een kopje koffie kunnen doen samen. Maar hopelijk komt die tijd wel weer...

Gaan nu even verder in huis, mijn schoonouders komen vanavond 2 kasten brengen, zo kunnen de kleren die normaal op de babykamer lagen (was waskamer) ook netjes opgeruimd kunnen worden. Maar ja, moet er wel een beetje plek gemaakt worden. Dus aan de slag, ik poetsen, manlief tillen...

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    dithje ik heb nog een zwangerschaps broek voor je hoor maat 48 erg leuk is ie als je hem wilt hebben hoor ik het wel

Deel Deze Pagina