is ook niet zo raar dat het je onzeker maakt, maar zoals je hier gelukkig kan lezen hebben heel veel meiden er last van en zijn goede vriendschappen ook zeldzaam, dus het ligt niet aan jou...
2011mama...je stelde je niet aan hoor ik vind je gevoel alleen maat heel herkenbaar Ik kom trouwens uit brabant
hoi ik doe ook graag mee! had net ook al gereageerd op het andere topic. ik heb dus 2 vriendinnen maar die hebben zelf geen kids,ze hebben een hekel aan kinderen en laten dat merken ook dus eigenlijk baal ik daar best wel van! Ik zou ook graag wat meiden leren kennen die net als ik eens lekker willen keuvelen over het wel en wee van de poepluiers/snotneuzen en driftbuitjes (maar ook over hele andere dingen uiteraard!)
Ohw ik weet wat je bedoelt, wij willen ons kindje graag laten dopen maar ja (heb geen broer of zus en mijn vriend alleen 1 broer) Weet dus ook niet wie ik moet vragen. En denk soms wel is, lijkt me echt leuk een babyshower maar ja met wie?
Heej meiden wil me ook aansluiten Ik ben vroeger vaak op me bek gegaan met mijn vriendschappen dus misschien is het nu ook mijn eigen schuld dat ik niet echt goede vriendschappen heb, want hou iedereen best wel op een afstandje zeg maar. Maar ik mis het ook hoor, leuke dingen doen met je vriendinnen. Mijn zusje is wel een hele goede vriendin, maar dat is toch weer anders. Oja en die vragen herken ik ook ,ik denk ook altijd nou wie ga ik uitnodigen op me vrijgezellenfeest enz. Ik kom trouwens uit Rotterdam.
nee hoor zo stond ik vorig jaar ook!!! (ben vandaag 1 jaar getrouwd ) de vrouw van mn vader had mn "feestje" geregeld... aanwezig: zij, mn s-moeder, mn s-zus, vrouw van s-vader, beste dinnetje en een andere vriendin... deze was ook getuige maar daar hoor ik nu helaas niets meer van door rare omstandigheden....
denk dat het op een afstandje houden heel erg normaal is.... duurt bij mij ook echt heeeeel erg lang voordat ik iemand echt toe laat in mn leven...
Ja, dat is mijn eerst reactie meestal ,probeer er wel losser in te worden hoor, maar dat is best lastig
Ik wil ook graag meedoen Heb een paar 'vriendinnen' die eigenlijk nooit tijd hebben en geen kinderen dus ook een heel ander leven dan ik. Wil ook gezellig met iemand ergens naartoe gaan of gezellig praten.
herkenbaar zeg...lijkt me ook zoooooo leuk een vrijgezellenfeest ( mocht mn vriend me ooit gaan vragen ) of een baby-shower e.d maar ik zou ook niet weten wie ik zou moeten vragen behalve familie of schoonfamilie best erg eigenlijk als ik dit zo neer zet en mn ( vage ) kennissen zien me aankomen dan is het net of het me om kado's te doen is...terwijl ik het echt alleen maar gezellig vind zo heb ik bijv. ook een gruwelijke hekel aan mn verjaardag vieren behalve familie weet ik niemand uit te nodigen dus ik ZEG altijd tegen familie " doe niks bijzonders hoor, doe het alleen voor familie" ja, want iemand anders komt er toch niet..dussssssssss terwijl ik diep in mn hart echt verlang naar een groep vriendinnen die me met zn allen verrassen tijdens dit soort gelegenheden toen ik 30 werd ook geen verrassingsfeestje o.i.d. terwijl ik een paar weken later wel flink mee heb geholpen een verrassingsfeestje organiseren voor een "kennisje"
Herkenbaar van die verjaardag! Ik heb ook nooit heel veel mensen op mijn verjaardag en vind dat zo jammer. Als ik dan van anderen hoor dat ze heel veel mensen op hun verjaardag hadden voel ik me echt alleen:S
zo he wat kunnen jullie kletsen even aiden de fles en er waren al 4 pagina's wowie ... Wat een gezelligheid hahahahaha muts moet van je lachen ik zeg inderdaat altijd haha dus meiden is een tik van mij hahahahah we komen gewoon allemaal op jullie vrijgezelle partij zo denk ik dus ook wie gaat dat regelen voor me uuuh niemand ja me zus maar dan hoeft ze niemand uit te nodigen
mag ik ook mee doen? jammer genoeg teveel mensen om me heen gehad die me heel hard hebben laten vallen of genaait hebben. ik ben 19 juli word ik 20 verloofd en ja voor mij zou er een vrijgezellen feest komen maar heb gezegt niet te willen wan s-zus wilde het rganiseren en aan haar heb ik een hekel:S ik kom uit het zw van noord-brabant breda... las dat er iemand uit valkenswaard kwam mijn moeder woont daar.
owja en een babyshower heb helemaal niemand die dat voor mij gaat doen maar ik zou dat juist wel bij een vriedin doen alleen sommige mensen denken alleen maar aan hunzelf dat is soms zoooooooooo vermoeiend...
jammer genoeg ook alleen nog maar familie mijn moeder broertjes haar vriend. schoonfamilie is gister mee kapot gegaan jammer genoeg..