Het VriendenClubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

jaaa werk dag zet er op:)

2. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0

oh ben benieuwd hoe je kindjes het gaan vinden
    helaas zit de vakantie er bij ons al op
    we zijn naar centerparcs geweest en dagjes weg
    mijn vriend is eergisteren aan zijn voet geopereerd dus kunnen we niet weg helaas dus vandaar dat we zo vroeg zijn gegaan
    was wel een super mooi park
    in belgie lommel
    was echt heel veel te doen
    en we deden mee aan de bingo en daar heb ik de hoofdprijs gewonnen een tegoed bon van 250 euro
    dus we gaan nog een keer:)
    al ga ik natuurlijk liever naar het buitenland

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Zo dat is leuk die bon!

4. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    nou nou wat een geklets heb niet echt tijd om te reageren mijn poppetje is ziek koortsig en snot verkouden:s
    vind het zo zielig ze wil alleen maar bij me liggen..
    en kan niks voor der doen doe nou elke keer als ze het erg benouwt heeft stomen in de douche dan ga ik met haar op de wc zitten....
    ook haar prikje hebben ze uitgesteld ze was wel goed gegroeid en aangekomen...

ik lees zoveel maar het lukt me niet te onthoude.. sorry

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo dames wat eten we vandaag

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Haha, dat heb ik ook vaak hoor Joyce, dat ik niet meer op het plaatsje kan komen waar we heen gaan. Wij gaan naar camping Parc du Val de Loire in Mesland. Ik ben zeer benieuwd naar die kastelen daar. Vond jij de omgeving mooi? Ik ben nog nooit in dit gebied geweest.
    Oh leuk! Studio 100 festival. Mijn oudste was vroeger ook zo gek op K3 (stiekem vindt ze het nog wel leuk maar da's natuurlijk not done om dat toe te geven als bijna tiener). Heel veel plezier, ik hoorde van een vriendin dat het echt heel leuk is om daarheen te gaan.

Wat een mazzel Kimmetje dat je zo'n tegoedbon hebt gewonnen! Ik vind centerparcs ook altijd erg geslaagd.
    De Vossenmeren is dat toch? Wij waren vorig jaar op Erperheiden (als ik het goed schrijf) en een medewerker daar zei dat ze de Vossenmeren het mooiste park vindt.
    Hopelijk heeft je vriend niet al te veel last van zijn voet nu.

Wat een lastige situatie zitten jullie in Dithje. Lijkt me erg pittig met een baby op komst.

Ik had hier net het stoom uit mijn oren.. Mijn ex-man heeft waarschijnlijk gesjoemeld met de belastingaangifte waardoor ik een flinke boete krijg opgelegd omdat ik de partneralimentatie nooit heb opgegeven bij mijn inkomstenbelasting. Nu moet ik 25% aan vergrijpboete betalen over een bedrag van een paar duizend euro. Ik kreeg een hele beschuldigende brief met een achterlijke toon. Niet eens de vraag of ik uberhaubt dat geld heb gekregen.. nee.. meteen dat ik dat geld heb gehad. Ik ben zo verschrikkelijk boos geworden. Toen ik de belastingdienst belde zeiden zij dat ze voldoende bewijs hadden dat ik dat geld had ontvangen en daarom zo'n brief kunnen sturen. Nu is het dus aan mij om te bewijzen dat ik dat niet heb gehad. Zucht.. Ik vind partner alimentatie belachelijk, ik wil absoluut geen hand ophouden bij mijn ex dus ik heb hier nooit om gevraagd. Hij betaald alleen voor zijn dochter, dat lijkt me niet meer als normaal. Ik word zo moe van dit soort dingen. Mijn man kwam met de nuchtere opmerking, ach als we dit achter de rug hebben mag je ex een flinke boete gaan betalen aan de belastingdienst.. Kijk.. dat maakt wel weer een hoop goed:D

Ik ga eens de vaatwasser uitruimen, beetje laat vandaag maar hij was vannacht niet aan gezet dus moest vandaag nog draaien.

7. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    broccoli worstjes en aardappels..
    wij gaan in nov dec 12 dagen naar spanje als het nog doorgaat als er niet gezwetst is in de s familie..
    mijn broertje voelt aanwezigheden maar hij kan er niet mee omgaan we hebben wellens iemand gevraagd maar ze kon alles niet aan teveel invloeden...

8. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Hier word het vanavond pizza, even lekker makkelijk.

Het is inderdaad best pittig hier, maar we redden het wel (zegt man lief, ik maak me er meer zorgen over) Baal wel, hij zou vandaag horen over die baan, maar net gebeld en degene die er over gaat is ziek, dus waarschijnlijk volgende week...nog langer wachten...

Wij zijn in april nog met een groep vrienden naar centerparks geweest, naar De Haan, niet ver van brugge af. Heerlijk!! Zou zo weer willen.
    Helaas hier geen vakantie dit jaar, door de finaciele situatie, maar ook omdat ik in de bouwvak, wanneer mijn man waarschijnlijk vakantie heeft als ie werkt, ik hoog zwanger ben.
    Wij zijn echte kamperders, lekker met de tent weg.
    Gaan nog wel een weekje, maar dan heel druk, met de scoutingkids, waar we allebei leiding bij zijn.
    En voor de verandering ga ik dan lekker in onze eigen tent, niet met iedereen er bij. Alleen slaapt mijn man niet bij mij, maar bij zijn leidingteam, wel even wennen dus.

Ben wel heel benieuwd hoe dat dan zal gaan, of ik dat nog een week ga volhouden.
    Heb in ieder geval aan gegeven dat ik wel zie hoe lang ik mee kan en anders ga ik lekker weer naar huis...

9. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Leuk Scouting..

Wij gaan niet op vakantie omdat mich het heel druk heeft in het bedrijf. We gaan in juli 2 daagjes op visite bij vrienden op Texel die zijn daar dan op vakantie.

Verder willen we lekker weg als de kleine er is dus echt in december ofzo. Even kijken.

Ik eet alleen ik heb nog wat roti in de vriezer denk dat ik dat warm maak en dan hopen dat het me smaakt en erin blijft.

Nog plannen voor dit weekend ?

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Toetie beterschap met je meisje.

Wij gaan dit jaar ook niet weg,geen geld door de scheiding helaas.
    We hebben vorig jaar een complete grote bungalowtent gekocht en die willen we volgend jaar samen gebruiken.

11. gimena

gimena Niet meer actief

wij gaan pannenkoeken eten:) nu aleen wachten dat papa thuis is:)

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    jammie pannenkoeken

13. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    toetie vervelend voor je meisje zeg
    sneu is dat dan he als je niks kan doen en ze zo hangerig zijn

@mariekje wat vervelend met je ex zeg
    iemand die ik ken heeft dat ook met haar ex, die werkt haar ook elke x tegen zo vervelend
    de centerparcs was idd de vossemeren
    en ik vond het ook een van de mooiste parken ja we zaten aan een groot meer
    en het zwembad was ook super mooi
    ook was er een heel groot overdekt piratenschip gebouwd waar kleintjes zich helemaal uit kunnen leven

wij hebben lekker patatjes gegeten
    na zon drukke dag had ik geen zin meer om te koken
    en vriend lief had een reuze zin in patat na al dat ziekenhuis eten
    al moet hij zeggen dat het niet heel erg verkeerd was hoor

14. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hey wat hier veel gekletst zeg! Maar wel gezellig hoor :p

Hier gemakkelijk gegeten lasagne

Verder vanochtend gewerkt. 's middags boodschapjes gedaan.
    Kleine meid lag al heel vroeg op bed om 18.15 uur. Maar zal later wel weer wakker worden. Is altijd zo. Gaat ze nog spelen beneden totdat wij naar bed gaan rond een uur of half elf.

15. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo he hier is echt weer veel gekletst. Maar ben weer bij met lezen....was alleen zoveel dat ik niet alles heb onthouden.

Onze dag was ook weer zeer geslaagd. Wat een groot winkelcentrum is dat zeg. Daarna lekker wat gegeten bij macdonalds. Net wel nog even een tosti naar binnen gewerkt.

Morgen blijven we denk ik thuis. Is ook wel eens lekker. Kan k meteen weer even wat wasjes draaien. Zondag famliliemidddag. En maandag word het heet. Dus misschien nog een keertje zwemmen. De rest van de week mag ik dat niet meer want maandavond krijg ik eindelijk mijn 1e tattoo: Een mooie bloem met onze zoon zijn naam erbij.

Het paranormale vind ik altijd wel interesant.........maar ook eng. Moet er niet aan denken dat ik een entiteit ga zien of voelen.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Hoi, ik wil ook wel meekletsen :)!
    Heb 3 vriendinnen en verder mensen die ik eerder onder 'kennissen' vind vallen. Helaas wonen mijn vriendinnen allemaal minimaal 50 minuten rijden van mij vandaan. En gelukkig heb ik nog een leuke zus, maar die woont ook niet bepaald om de hoek.
    Ik ben 2 jaar geleden verhuisd naar een andere plaats (Z-W Gelderland) en hier zijn mensen erg op zichzelf, heb een paar vage contacten en meer niet. Nogal ongezellig. Maar ons huis staat sinds kort te koop en ik hoop over een jaar a anderhalf jaar weer terug te kunnen verhuizen naar onze vorige woonplaats. Ik heb ook geen zin meer om nog energie te steken in contacten maken in deze plaats. Misschien dat ik nog een gezellige moeder ontmoet als mijn dochtertje straks naar de kleuterschool gaat, we zullen zien.

17. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
  18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    test???

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    welkom jo

ik lees foto's heb een eigen forum heb al veel mensen kunnen helpen vind het fijn om te doen

20. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina