Het VriendenClubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar is ie dan......................mijn nieuwe tattoo. Ben zo trots op mezelf dat ik het eindelijk gedaan heb. Het deed wel zeer maar het was wel te doen.

Bekijk bijlage 162645

2. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hallo, daar ben ik ook weer.
    Helaas is onze BBQ van het weekend in het water gevallen dus we hebben voor volgende maand een nieuwe datum geprikt. Hopelijk hebben we dan beter weer :) Zondag wel eenheerlijk dagje gehad op de culinaire markt.

Ik zie mooie tattoo's voorbij komen zeg. Ik heb al jaren een ankh op mijn enkel en ik wil ook al jaren een vlindertje laten zetten en 2 Leli's die voor mijn dochters staan, maarja.. de tijd en het geld.. we hebben 1,5 jaar terug een huis gekocht waar 30 jaar niks aan is gedaan dus alles wat we aan geld kunnen missen gaat in het huis :)

Nou het gedoe met de belastingdienst is bijna opgelost. Als ik de alimentatiebeschikking kan vinden moet ik die opsturen en dan halen ze het geld weer terug bij mijn ex. Ik hoef gelukkig niets voor te schieten. Normaal moet je altijd vooraf betalen en krijg je het achteraf terug als het niet klopt maar nu gelukkig niet. Mijn ex verzuimde de alimentatiebeschikking toe te sturen en stuurde alleen de bankafschriften naar hen op maar daarop staat alleen maar als omschrijving alimentatie dus daar kunnen ze alle kanten mee op. Hij moet nu voortaan ook gewoon kinderalimentatie neer gaan zetten in de omschrijving. Gewoon het beestje bij de naam dus.
    Ik ben helemaal opgelucht maar het heeft behoorlijk mijn weekend beinvloed.

He wat jammer, toetie, dat je 5de staat voor een woning. Ik hoop dat je dezelfde mazzel hebt als ik destijds. Ik stond 6de voor mijn vorige woning en kreeg hem alsnog.
    Waarvoor heb je aangifte gedaan? Ik kan er niks over terug vinden.

Leuk dat het zomerfestival zo goed bevallen is Kimmetje, minder van de plekken.

Oh.. Mijn laptop is bijna leeg (batterij is gaar) dus ik stop weer met schrijven. Slaapze allemaal voor straks!

3. gimena

gimena Niet meer actief

mooie tattoo,s hoor.,

4. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie tattoo zeg!!!

jammer dat de bbq niet doorging

flower heb gereageerd op je vraag mbt de shakes in andere topic

emdr gisteren, was meer soort uitleg van de behandeling en kennismaking met die begeleidster daarin, voelt op zich wel oke.. wel heel spannend, ga maar eens beginnen met gerichte ontspanningsoefeningen om te zien of ik wat meer kan ontspannen. Het zullen de komende weken pittige tijden worden (nee niet van tv hihi) maar ja alles voor het goede doel.. en bevalt het niet, dan kunnen we altijd stoppen en op zoek naar een andere methode,

hier wordt het ineens helemaal donker in het westen van NL! er gaat zo echt een onweersbui komen.. brrrrr zo eng! Zoontje net weer op bed gelegd, die kwam weer lekker vroeg hihi, gisteravond heeft hij voor het eerst in zijn kinderstoel gezeten... ALS EEN PRINSJE haha.. wat een lekker ventje is het toch, hij zit kaarsrecht en slaan op het blad met zijn armen en vind het helemaal geweldig. Net na het spelen nog even babytv aangezet en hem in het midden vd kamer gezet, prachtig vond hij het! (kon ik mooi even zijn aardappeltjes maken voor de komende dagen, daar gaan we vandaag mee beginnen en heb gewoon maar een paar aardappels gekookt en zo'n 50 a 60 gram per portie ingevroren. (is dat een beetje de goede verhouding om mee te beginnen met zijn groenten (125gr) ?

er zijn hier al een paar ervaringsdeskundigen ;)

ik ga ff douchen, o bahhhh gerommel in de lucht ik ben zooooo bang voor onweer....
    zometeen komt mijn vriendin (30 wk zwanger) met haar zoon (2jr) en dochter (5jr) ze moet naar de verloskundige en krijgt een echo dus ik pas dan even op haar kinders, dus hopelijk is het zo (nog/weer) droog dan kunnen we lekker in de tuin vertoeven.... het lijkt wel 9 uur savonds zo donker is het nu! ik ga douchen, tot latersssssss!

fijne dag!!!

5. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    gimena hoe was het bij het CB?

en toetie balen dat jullie niet in aanmerking komen voor het huis! Duimen dat er snel wat moois op jullie pad komt!

cos hoe gaat het met eten en drinken in deze warmte in combi met je zwangerschap en HG?

6. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    joehoe?! Waar zijn jullie?

hier schijnt het zonnetje inmiddels weer

7. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
  8. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zoek inspiratie voor het avond eten.

Is trouwens iemand van jullie wel eens in diergaarde blijdorp geweest? Is het een leuke dierentuin?

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    supermooi!!!
    heeeel erg vrouwelijk!!

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    toetie wat goed van je dat je toch aangifte hebt gedaan!!!!
    en ik hoop voor je dat de 4 mensen voor je de woning afwijzen!!!

marieke jammer dat de bbq niet door is gegaan... maar wel fijn dat de culinaire markt geslaagd was!!!

cos hoe is het met je misselijkheid?? hoop voor jou dat dit de laatste dag van de hitte was... zo ongeveer 25 graden is toch wel mooi???

kimmetjuh wij gaan opgebakken aardappels met doppertjes/boontjes en speklapjes eten.....

die tattoo van die vlinder is ook erg mooi!!! en een hele mooie betekenis!!
    zelf heb ik een dolfijntje naast mn navel (3 cm), een zeedraakje op mn onderrug, een tribal die over de linkerkant van mn lichaam (en gedeelte rug) loopt en op mn rechterenkel staat de naam van mn overleden kat met daarboven vlammen en daarboven op mn scheenbeen in het chinees "maagd".. (deze is niet afgemaakt door de tattoo-eerder omdat ie ineens weg was)

11. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik zag nog een mooie tattoo
    @marieke3 aangifte gedaan voor mishandeling van vorige week maandag door mijn schoonvader

en jawe hopen snel te kunnen verhuizen we hopen ook dat de 4 het afwijzen maarja een kleine kans het is een dorp en als daar gereageerd word dan pakt de 1ste het meestal wel dus wachten op de volgende..

tis gewoon balen want we wonen nou op 30m2 wel alles voor onszelf keuken en douche en toilet maar alles in 30m2
    dus echt gewoon klein en de kleine slaapt bij ons op de slaapkamer dus opzich niet erg maar vind het wel weer fijn een beetje privecie te hebben..

vandaag naar het ziekenhuis geweest moet mijn arm nog 2 weken in een steunkous houden en dan mag die af..
    beetje eigenwijs heb hem al af is zooooo warm.
    en met de zon krijg je zo'n stom mouwtje:S

de kleine ligt nou lekker te slapen ze heeft er helemaal doorheen gezeten tis hier ook pak en beet 35 graden binnen zoooo niet relaxt...

ik ben aan het twijfelen over de pil wat is jullie mening..
    ik ben nou aan de prikpil omdat ik daar nooit mee ongesteld werd ben nou weer ongesteld en doet zoooooooo pijn in mijn buik en rug moet eerlijk zeggen de keizersnee deed pijn maar dit slaat toch alles..
    ook heeft de prikpil eeen lange uitwerkingstijd en mijn cclus is de vorige keer opgeroepen zou bij de volgende kleine graag de natuur zijn best laten doen maar de vorige keer heeft het dik een half jaar geduurt en toen was ik nog niet ongesteld.

de gewone pil ik ben bang hem te vergeten maar wil hem voor de nutrilon leggen kom ik toch meerdere keren op een dag:p..
    maar ik ben zo bang dat we op dat wat makkelijker zeggen kom we gaan ervoor..
    maar weet dan wel wanneer ik ongesteld word dus ook wel makkelijk kan ik me voorberreiden..
    wat zouden jullie doen?

12. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Jeetje toetie wat ontzettend heftig. Ik hoop voor je dat er snel wat met je aangifte gedaan gaat worden.
    Is de nuvaring geen optie voor je? Die heb ik ook. Je moet hem vaginaal inbrengen ('t is net een doorzichtig armbandje) en hij gaat tijdens het lopen vanzelf goed zitten. Ik voel er helemaal niks van. Hij mag 3-4 weken blijven zitten en dan heb je een week stopweek net als met de pil of je kan dan een nieuwe inbrengen en de stopweek overslaan. Ik vergeet nl ook altijd de pil en ben erg gevoelig voor die hormonen en dit heeft niet zoveel hormonen en is betrouwbaarder.
    Oh dat lijkt me zwaar zeg, op 30m2 wonen. Mijn jongeren woning was 52m2 en daar werd ik al gek van mijn ex (was vast een voorbode;))

Wij hebben heerlijk durum gehaald bij de turk. Daar kun je me wakker voor maken.

Brademarie ik heb niet echt verstand van hoeveel je het beste kunt invriezen. Mijn dochter eet s'avonds met ons mee of ze krijgt olvarit, ik geef haar sinds ze 6 mnd is ook vaak eten uit het vuistje (sperziboon, bloemkoolstronkje oid).
    Was het gezellig met je vriendin?

Pff.. het heeft hier even flink geregend en geonweerd maar het lijkt hier nu over te gaan. Oh.. te vroeg gejuicht, daar kwam weer een flinke flits (en ik vind het zooooo eng).
    Gelukkig liggen mijn meiden lekker te slapen.

13. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    goede morgen
    hier ben ik ook weer even
    pfffff ben helemaal op
    mn vriend kan echt niks met zijn been
    rot voor hem natuurlijk maar ren mn benen onder mn lijf vandaan
    daarnaast ben ik ook weer aan de antidepresiva begonnen helaas en daar ben ik ook zo ontzettend moe van
    zit soms gewoon te knikkebollen van de slaap en mn benen willen gewoon soms niet meer mee
    sorry voor mijn gezeur hoor

kruimeltje mooie tatoo
    mijn vriendin heeft die bloem geloof ik ook op haar schouder
    vind hem echt heel mooi

14. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    kimmetje wat balen zeg van die depressieklachten, hopelijk slaan je medicijnen gauw aan zodat je je weer wat beter voelt! enne beterschap voor je vriend!

dames waar zijn jullie allemaal? het is zo rustig? stilte voor de storm hihi

fijne dag!!

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hihi tis hier echt stil.....

beterschap kimmetjuh!!!
    en zoals brademarie al zei hopelijk slaat de medicatie snel aan...

hier ff erg druk geweest in huis.... leuk hoor 2 van die mannen die alles achter zich aan laten slingeren...
    heb in 2 dagen tijd 7 wassen gedaan.... helaas staat er nu alweer een mand te wachten... en de strijk ook :(:(

hoe is de dinsdagavond-storm bij jullie verlopen???
    hier in arnhem-zuid viel het nog wel mee vond ik... wel hele heftige flitsen en een paar keer flinke rommel maar kwa regen enzo had ik meer verwacht....
    onze grote kanjer (6jr) is heeeel erg bang voor onweer dus die is bij mij op de bank gaan liggen en op gegeven moment wel in slaap gevallen maar zooo zielig voor m....
    mn dinnetje vertelde dat het 2 huizen bij hun vandaan is ingeslagen :( hun hebben verder geen schade behalve dat de upc-media-box kapot is...

16. gimena

gimena Niet meer actief

zooo ben weer klaar met werken., vanff om 20:00 weer werken.
    straks komen ze van de woningbouw even langs.

17. gimena

gimena Niet meer actief

hoe gaat het met alle dames??

18. gimena

gimena Niet meer actief

alles was goed ze is weer goedgekeurd :)

19. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    dank jullie wel dames
    ik ben niet depresief hoor, maar heb een poos hele erge smetvrees gehad
    even in het kort voor milan was ik ook zwanger en dat is na 3 maanden mis gegaan na lang bloedverlies en wekelijks echos
    toen de gynaecoloog zei dat we moesten gaan genieten en het tegen iedereen gezegd hadden en het eerste pakje gekocht hadden ging het dus helaas wel mis
    de dag erop ben ik al gecurreteerd
    toen ik een jaar later zwanger raakte van milan ben ik heel erg bang geweest dat het weer mis ging
    waste mn groente overdreven
    bakte mn vlees overdreven waste mn handen veel
    op het einde kreeg ik het hellp syndroom
    achteraf besefte ik pas dat ik mn kindje weer kwijt had kunnen raken
    in mn zwangerschap dacht ik als ik bevallen ben gaat het wel over dat overdreven gedoe, maar dat ging het dus niet
    integendeel
    ik sloeg er echt in door
    iedereen had in mijn ogen een koortslip
    durfde mijn bed niet meer uit want dan was ik vies
    stond soms wel 4 x op een dag onder de douche
    waste mn handen kapot
    had zelf wel door dat dit niet ging en heb hulp gezocht en ben ervoor in therapie gegaan
    nu moet ik zeggen dat ik er goed vanaf ben gekomen maar ben door een diep dal moeten kruipen
    en soms als het even wat minder gaat kan ik terug vallen maar klim er ook meteen weer uit want ik wil het nooit meer terug krijgen
    alleen soms kan ik dus nog wel erg in paniek schieten in mn hoofd, want wil niet dat mijn zoontje het mee krijgt
    maar daar heb ik de antidepresieva dus voor om wat rustiger te blijven en het onderdrukt de angst

oeps toch nog een heel verhaal geworden haha
    sorry:)

20. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Goh Kimmetje .. Heftig hoor. Fijn dat je het wel de baas bent.

Hier gaat het wel redelijk. Door de warmte weer wat minder gegeten maar goed dat heeft denk ik iedereen wel.

Vanacht had ik ineens heel erg buikpijn kon niet op mn rug of zij liggen behalve op mijn rechterzijde dan was het goed.

Moest vandaag toch naar de VK dus toch wel even gevraagd omdat het de hele dag wat door sukkelde.. Waarschijnlijk een verrekte band. Even in de gaten houden.

Baby groeit goed dus dat is altijd fijn !

ff spammen hoor :D

Deel Deze Pagina