Goh Kimmetje..eindelijk een lotgenoot. En wat een herkenning. Ik heb ook smetvrees gehad. Iets waarvoor ik me heel erg schaam . Is in mijn zwangerschap ontstaan, was zo bang dat ik iets verkeerds binnen kreeg en mijn kindje er iets zou van krijgen. Na de geboorte van mijn kindje ging het een tijdje goed totdat het steeds weer erger werd met mijn smetvrees, ik waste ook steeds mijn handen en durfde zelfs geen boodschappen meer te doen. Ik ben ook door een heel diep dal gegaanHelaas ging het tussen mijn man en mij ook niet zo goed toen (hij begreep mijn smetvrees niet, inmiddels gaat het nu weer heel goed tussen ons). Heb toen antidepressiva gekregen van de huisarts en paar gesprekken met een psycholoog. Maar al snel voelde ik mij door de antidepessiva steeds beter waardoor gesprekken niet meer nodig waren. Ik heb er af en toe nog wel last van, maar heb het onder controle. Dus ik weet hoe je je gevoeld hebt. Maar wat vreselijk dat jullie je kindje zijn verloren, hopelijk hebben jullie het een plekje kunnen geven.
Jeetje Kimmentje, heftig hoor. Wel goed van je dat je hulp hebt gezocht! Hopelijk komt er nu een stijgende lijn in. Pelikaantje, ook al door zo'n dal gegaan. Fijn dat je er door middel van antidepressiva goed kunt functioneren. Cos, mooie buik hoor! Fijn dat de baby goed groeit, dan heeft die in elk geval geen last van je hg Lastig zo'n verekte band he. Ik had ook wel eens dat de meiden zo hard getrapt hadden dat ik een rib kneuste.. bij beide zw gehad. Erg lastig. Welkom Dunc! Oh.. de strijk. Is het nog gelukt Mutsefluts? Ik heb zo'n hekel aan strijken dat de strijk hier soms wel weken staat te wachten. Hier is de dinsdagavond ook redelijk verlopen. Wel flinke klappers en lichtflitsen maar de regen en storm vielen mij erg mee. Jemig.. de school achter mijn huis is weer uit en die ouders zijn flink aan het toeteren en weer associaal door de straat aan het rijden.. Kan me daar zo ontzettend aan irriteren. Wat een herrie komt er vandaan. Bij de school van mijn dochter controleerd de directeur structureel of mensen zich aan de regels houden en gebeuren dit soort dingen niet (of zelden in elk geval). Ik ga weer even wat doen in huis. De boodschappentas moet nog verder worden uitgepakt
Cos wat een mooi buikje! Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben 27 jaar en de trotse moeder van een superlief (en ontdeugend) meisje. We willen graag een 2e kindje. Vorige maand helaas een miskraam gehad, dus nu vol goede moet weer verder.. Hier ook een enomre hekel aan strijken.. Ben het nu ook al de hele week aan het uitstellen. Vanavond moet het toch echt gaan gebeuren!
marieke ik heb vanmorgen de strijk pas gedaan..... maar het is weer weg mooi buikje hoor cos!! en beterschap met je verrekte band... heb je nog erg last van de hg??? welkom dunc!! vervelend van de miskraam.... sjeetje pelikaantje en kimmetjuh wat heftig....!!! fijn dat je het onder controle hebt pelikaantje!! goed van je kimmetjuh dat je hulp hebt gezocht... pfff mn zoontje van 6 jaar heeft weer last van zeurderietus........
wat een dag meiden kind van school weer naar school aiden heeft een huildag dus druk druk en uuuh ben opzoek naar me nuvaring hahahahah klinkt wel grappig ben hem kwijt wie heeft hem gevonden hij zit denk diep en kom er niet bij en ben ook nog eens goed ongesteld bleghhhhhh bloody deesi
dank je wel meiden en pelikaantje v ervelend dat je er ook last van hebt goed hoor dat je er helemaal zelf uit bent gekomen echt heel knap als je er ooit over wilt praten mag je een pb sturen hoor weet hoe het soms nog kan voelen alleen gelukkig niet zo heftig dat dal is ook de rede waardoor ik mn echt vriendinnen heb leren kennen, of beter gezegd mn zogenaamde echte vriendinnen en vrienden vrienden waar we echt dagelijks mee omgingen lieten niks meer van zich horen echt dan leer je je echte vrienden pas kennen hoor en nu dribbelen ze weer terug nu het weer gaat nou mooi niet van mij hoeft het niet meer zal gewoon normaal doen maar hoe de vriendschap was nee dank u. welkom dunc gezellig dat je mee komt kletsen vervelend van die miskraam sterkte ermee de strijk heb ik net klaar gezet, nu nog aan beginnen meetsal zet ik het klaar kruip ik achter de laptop haha, moet nog even iets kwijt de relatie tussen mijn vriend en mij loopt al een tijdje niet best we zijn al eerder uit elkaar geweest, maar toch weer bij elkaar gekomen met de afspraak om relatietherapie te volgen omdat hij echt niet kan praten achteraf vond hij het te duur en kwam alles regelen een beetje van mijn kant af nu hebben we een paar weken terug toch besloten om er toch mee te stoppen ik had echt gehoopt dat het nog goed zou komen maar helaas nu zouden we na de drie maanden met zijn voet even nog niks regelen en moet zeggen het ging super goed maar nu na een week met zijn voet omhoog te zitten is hij super kribbig en kan niks hebben en alles wat ik doe is fout nu had hij zijn ouders gebeld dat hij daar heen wilde want hij werd aan zijn lot overgelaten nou heb me suf gelopen voor hem en hem met alles geholpen dus mijn klomp brak echt twijfel echt heel erg vlug aan mezelf dat alles aan mij ligt maar nu denk ik echt waar heb ik dit aan verdiend sorry voor mijn 2e zeur verhaal hoor aan de ene kant ben ik opgelucht maar aan de andere kant denk ik wat staat me allemaal te wachten en het alleen zijn met mijn zoontje natuurlijk wel maar dan ook weinig vriendinnen over de vloer aan de ene kant denk ik we gaan het redden en geeft het me heel veel zelfvertrouwen en het volgende moment denk ik help zijn hier meer meiden die alleen verder zijn gegaan?
@Gimena: dat klopt . Ik schrijf daar af en toe mee, maar gaat zo snel daar. Ik kan het niet bijhouden. @Kimmetjuh: fijn dat ik je mag pb-en. Ik moet zeggen dat ik er helemaal overheen heb gezet nu mijn dochter over kruipt en dan overal aan zit wat los en vast zit en dan ook nog af en toe iets in de mond stopt Wat een gedoe met je vriend. En helemaal geen gezeur. Kom maar lekker zeuren hier. Heb je hem al gezegd dat je het echt niet meer ziet zitten? Misschien draait hij wel bij. Ik ben een weekje bij mijn moeder gaan zitten, toen begreep mijn man dat ik het echt meende. En sindsdien gaat het heel goed tussen ons. Maar ja als het echt niet meer gaat, dan moet je toch voor jezelf en je zoontje kiezen. Ik begrijp dat dat niet makkelijk is. @flowertje: moest wel lachen om je bericht. Je nuvaring kwijt whahaha Heb je hem al gevonden. @hier: Jippie! Eindelijk weekend. Ben er echt aan toe. @Mutsefluts: zeurderietus....komt me bekend voor. Mijn dochter van anderhalf heeft er sindskort ook last van. @Cos: mooi buikje hoor! @Dunc: welkom hier @Marieke3: jeetje wat aso. Wel goed dat het zo goed in de gaten wordt gehouden bij je dochter op school.
Goedemorgen,vanaf ons vakantieadres haha We gaan straks lekker douchen en een stukje fietsen ,kijken of ik alles nog kan vinden hier.(veluwe ben hier opgegroeid) Ik pas samen met mijn dochters op het huis van mijn zus. Fijne dag vandaag!
Hahaha, je nuvaring kwijt, Flowertje?? Da's mij echt nog nooit gebeurd, ik heb wel 1 keer gehad dat ik hem er zelf niet uit kreeg. Zat hij net op een verkeerde positie Kimmetje wat vervelend voor jullie dat het niet lekker tussen jou en je vriend gaat. Ik ben destijds ook alleen verder gegaan met mijn oudste. Ik moet zeggen, ik voelde me beter dan met mijn ex-man in huis maarja.. hij terroriseerde de boel dus dat was ook niet zo heel moeilijk om me daarna beter te voelen. Ik had gelukkig veel steun aan mijn ouders en destijds mijn beste vriend (die hard hollend weg liep toen ik mijn huidige man leerde kennen, waarschijnlijk had hij al die tijd gehoopt op een relatie met mij) en, lang leve het internet (daar heb ik mijn man opgeduikeld hahaha). Ik hoop voor je dat het nog goed komt tussen jou en je vriend maar alleen ga je het ook redden. De eerste tijd is zwaar kut maar daarna gaat het elke dag een stukje beter. Geniet van je vakantie Allwoman! Hier een rustig dagje gehad, hubs moest vanmorgen werken en is s'middags de zolder af gaan werken. Vanmorgen ben ik met mijn meiden naar de supermarkt gegaan want daar stond een fotograaf. Mijn kleinste blijkt niet zo gecharmeerd te zijn van fotograven als mijn oudste destijds maar ik geloof dat ze toch een paar leuke heeft weten te maken. Ook zijn ze nog samen op de foto geweest dus ik ben heel benieuwd hoe de foto's zijn geworden, maandag kan ik ze al bekijken/ophalen. Morgen gaan we naar het parkfestival hier in de stad. Jacqueline van (destijds) Krezip komt ook dus dat lijkt me wel leuk om te zien. Mijn schoonzus en zwager uit Utrecht komen ook gezellig mee. Ik hoop dat de kleinste het een beetje vol houdt.
bedankt marieke , geeft me weer een beetje goede moed het komt niet meer goed tussen mijn vriend en mij we willen wel als hele goede vrienden uit elkaar gaan, eigenlijk zijn we dat al een poosje, een relatie kon je het al niet echt meer noemen maar het gaat goed komen milan en ik gaan ons wel redden
Kimmetje, natuurlijk redt je het. Het fijne is dat je een kindje hebt. Je kunt/mag niet bij de pakken neer gaan zitten en moet s'morgens je bed uit en je dagritme aanhouden. Ik merkte dat dat bij mij goed werkte, al waren er natuurlijk dagen dat ze olvarit maaltijden kreeg omdat ik geen puf had om te koken en zelf geen hap door mijn keel kreeg maar de anderere dagen hadden de overhand. Hier gisteren helaas niet zo'n leuke afsluiting van de dag.. We waren gezellig bij het festival in het park en aan het eind van de middag ga ik samen met mijn dochter wat te drinken halen, bij het terug lopen loopt ze pal voor haar bio. vader, zijn broer en schoonzus langs. Ze heeft die mensen sinds dat ze 3 is niet meer gezien en ze negeren haar altijd als ze ze tegen komt, zo ook nu weer. Gelukkig herkende ze ze zelf niet meer maar mijn hart brak weer eens in duizend stukken. Ik ben ook gewoon voorbij die mensen gelopen en heb maar niks gezegd. Later gaat mijn man wat te drinken halen en toen kwam mijn ex-zwager (mijn dochter haar oom dus) pal langs ons lopen (mijn dochters en ik zaten lekker op een kleedje), ik krijg een zwaar vernietigende blik en hij keek mijn dochter alleen maar aan (die had gelukkig weer niks in de gaten) en toen liep hij weer door. Ik vertelde mijn man wat er gebeurd was en hij zei dat ik er de volgende keer wat van moet zeggen maar ik wil geen drama trappen waar mijn dochter bij is. We hebben het haar later wel verteld omdat ze momenteel in een fase is dat ze haar vader graag wil zien (ondanks dat ze zich goed kan herinneren hoe hij hier huis heeft gehouden) en ben ik met een instelling bezig voor bemiddeling. Ik voel me weer strondberoerd dat die mensen nog steeds niet volwassen zijn en dat mijn dochtr weer teleurgesteld kan worden door hen. Ook dat ze ze nog wel herkende liepen ze haar straal voorbij en had ik dagen lang een ongelukkig kind.. Wat moet je hier nou mee? Toen we thuis kwamen belde mijn vader en vertelde hij dat mijn stiefmoeder en hij gaan scheiden dus toen had ik het helemaal niet meer. Mijn stiefmoeder is als een moeder voor me en ik ben zo bang dat er nu ongemakkelijke situaties gaan komen. Pfff.. ik ben weer even helemaal zak in as...
lijkt me wel moeilijk om je kindje te vertellen over haar bio vader. en dat hij nog geen vinger met wijs van spreken uitgestoken heeft en verschrikkelijk om te horen over je vader