hallo dames, is het goed als ik ook mee kom kletsen? ik heb helaas ook geen echte vrienden... erg vervelend aangezien we nu de babykaartjes aan het maken zijn en ik erachter kom dat ik naast familie eigenlijk niet echt iemand weet behalve wat vage kennissen en de c1000 die ik een kaartje ga sturen... zit je daar als hoog zwangere tuthola tegen je vent op te boksen die gewoon wel een lekkere vrienden'Mannen"kring om zich heeft... dan ga je nadenken... hoe kan dit zo? ben ik echt zo ongezellig? ik ben een moeder oke... dus ik kan inderdaad niet meer echt stappen.. enne alleen is dat toch niet leuk... ik was een jonge moeder (20) dus al mijn vrienden zaten toen in een uitgaansfase... lost all... daarnaast ben ik geboren in denhaag, daar 3 x verhuist met mn ouders... toen naar een internaat gebracht in alphen aan den rijn daar 3 huizen gehad... toen weer naar mn ouders die ook in alphen zijn gaan wonen.. daar 2 x verhuist... en toen opmezelf in amsterdam 3 x verhuist en nu uiteindelijk nog geen jaar woonachtig in aalsmeer..... logisch dat je dan geen vriendenkring opbouwt... en dan kijk ik wel eens sex and the city of kijk ik wel eens in z'n cafe en dan zie je van die meiden die het helemaal gezellig hebben en dan denk ik... waarom heb ik dat nou niet dus??? ben ik welkom
Tuurlijk mag je gezellig meekletsen sjarrel!! Vervelend is dat als je zo vaak verhuist je dan ook niet kunt binden aan iemand. Ik ben ook een aantal keer verhuist. Ik heb op zich wel leuke mensen om me heen maar ben ook heel wat verloren door het verbreken van m'n relatie. Je bent nu hoogzwanger lees ik. Helemaal klaar voor? En weet je al wat je krijgt
@ reza, ik krijg een jongentje erbij das wel erg leuk weer hoor.... maar toch ook best anders want met mn zoon kon ik wel veel dingen samen ondernemen, en het wordt nu toch weer meer thuis zijn ivm de baby.... tja en helaas moest ik zoveel verhuizen, ivm omstandigheden... maar woon nu eindelijk mooi... eengezinswoning en rustig... dus als het goed is blijf ik hier gewoon voor in ieder geval 6 a 7 jaar... en daarna wil ik wel in aalsmeer blijven zodat ik kan blijven werken hier en voor de kinderen wat opbouwen... erg belangrijk heb ik zelf gemerkt
Haaai had net een berichtje geplaatst in het topic over eenzaam zijn kwam toen deze tegen mag ik me toevoegen? Vragen? Stel ze gerust! Ik heb momenteel geen pc (verbouwing/verhuizing) dus het lukt me niet altijd om meteen te reageren..via foon werkt niet altijd Liefs
hoihoi allemaal!! ik had bij het andere topic ook al meegeklets had niet in de gaten dat dit clubje er ook was dus neem meteen maar even een abbo!! nog nieuwe mensen uit omgeving steenwijk/heerenveen die ik nog niet gezien heb??
nou hier nog iemand die wel wat gezelligheid kan gebruiken hoor, klets wel gezellig mee ook in ander topic. maar echt vrienden heb ik niet, wel een vriendin met wie ik dingen kan bespreken en een gezellige homo vriend maar das toch niet iemand met wie ik veel dingen kan gaan doen. eerst leek t erop dat ik gezellig met schoonzus kon afspreken om gezellige dingen te doen en babyshoppen maar dat is iemand met dubbele agenda. ook zegt ze dingen om uitspraken over andere uit te lokken en brieft ze dit zo snel mogleijk door. dus t is nu zo als ik haar zie hoi doei hoe is ie en daar blijft t bij.
Hello ladies, ik kom me hier ook melden ! Even kort voorstellen : ik ben een mama van 28 jaar, en zwanger van de 2e. Ik heb de laatste jaren weinig vriendinnen gehad. Had één goede viendin, maar door omstandigheden ( ik ben vorig jaar gescheiden ) is het contact niet meer wat het geweest is. Op mijn werk voornamelijk collega's van 40 + , en buiten het werk om weinig situaties waarin ik in aanraking kom met leeftijdsgenoten.
hihi idd waarom kom je niet om de hoek wonen is is een huisje vrij hoe komt het moppie is het zwaar aan het worden?? Goed beetje moe, morgen echo van me hals maak me wel een beetje zorgen. al geef ik het niet snel toe.
wat kletsen jullie gezellig!!! @gimena mag ik vragen waarom je een echo van je hals krijgt?? als je het niet uit wilt liggen is dat ook goed hoor
ik heb een gezwel en even in me nek zitten. gaan ze kijken of het misschien iets met me lymfeklier is of een afwijking.
Gimena hihi heb je alles gemist van mij wat er allemaal speelt?? Verbouwing, verhuizing, bekkeninstabiliteit enz? Oehh spannend, succes vandaag! Kom vast goed! Knufff