2011mama wil je ook zeggen waar je ergens in valkenswaard woont mischien en ik het wel mijn moeder in het begin als je vanuit eindhoven naar valkenswaard woont in de phillips wijk of zo iets
ik ga even flesje maken alvast zou zo wel wakker worden is al bijn 3 kwatier overtijd dus zal zo wel wakker worden denk ik
naja ze hebben gewoon een afdruk van zijn vinger genomen toen hij daar lag gewoon zonder toestemming belachelijk gewoon wat zit je aan iemand zijn lichaam ze mogen hem wassen en netjes aankleden maar zomaar iets pakken wat je niet mag kom op he wat een lef heb je in je :S:S me moeder zegt hij was daar al zeer op tegen dat iemand zomaar iets van je zelf pakt
@ Flowertje: Gecondoleerd! Dat kunnen ze toch niet maken zeg, in emotionle toestand zoiets doen zonder toestemming. Als je er behoefde aan hebt verdiep je er zelf in of als ze het als tip geven omdat je daar misschien niet aan denkt, maar zeker niet al kant en klaar. Zo kan je er bijna niet meer onderuit omdat het dan toch van hem is en je dat wil hebben.
Ben ik weer ( handig supermarkt om de hoek ) @Toetie...heftig hoor....veel sterkte meid @ Flowertje....weet je zeker dat het de vingerafdruk van je moeders vriend is? Ik ben de frietpan aan het schoonmaken rotklus :x maar moest echt gebeuren. Vanavond dus zelf gebakken frietjes...zinnnnn innnnnn
ja zoiets dachten wij dus ook dan kwamen we erzelf wel mee toch ook waren en emer dingen die niet netjes waren de zus van me moeder haar vriend had een hele dia voorstelling met fotos gemaakt en dat was dus stuk dat ding daar en ze hadden geen exstra ding.. ook hadden ze niet eens internet verbinding en dat in 2011 we zeiden dat we alles gemailt hadden en toen zeiden ze neej hoor niks gehad..!! me moeder wou graag zelf haar vriend afleggen dus wassen en aankleden kwam ze daar was hij al gewassen terwijl ze het toch echt had afgesproken.. nou had ze zoiets van ach het is netjes gedaan dus dan kleed ik hem wel alleen aan maar het is erg slordig.. als je nou iemand begraaft en je wilt fotos laten zien kon dat dus niet en wachten kan ook niet ik zou echt laaiend zijn geweest ze moeten toch een exstra optie dan hebben
pandora ja me moeder zei dat..!! maar ookal was het niet zijn vinger afdruk er waren nog meer dingen zoals je leest in mijn vorige post
Mag ik hier ook meepraten..!? Ik kom uit drenthe en heb een zoontje van bijna 3. Ik was (bewust) zwanger van hem toen ik 21 was, en mijn toemalige vriendinnen begrepen dat niet echt. Zij waren nog echt bezig met uitgaan, studies en mannen. En heb ze in mijn zwangerschap toen nog een paar keer gesproken alleen nooit weer wat van gehoord toen ik eenmaal bevallen was. Ben nu ondertussen zwanger van ons tweede wondertje en ben er uiteraard echt supr blij mee, maar hier ook geen vriendinnen waar ik dingen mee kan delen....
belachelijk hebben julie er wel een klacht van gemaakt daar mag het wel hopen en anders echt doen help je andere ook mee voorkomen jammer genoeg is zelfs het laatste afscheid niet eerwaardig geneg soms
ja ze zijn bezig met een klachten brief kom op he weet je hoe duur die dag was en er is al zoveel verdriet je betaald er zoveel voor echt welkom renatew
jeetje wat heftig zeg!!! ik zou ook de deur niet uit durven hoor... mijn ex-man heeft mij geslagen terwijl ik "ons" zoontje op de arm had.. aangifte gedaan maar hij is er zonder straf vanaf gekomen... als je toch de deur uit moet neem dan een mini-flesje deo mee... werkt net als pepperspray en hoe is het met je buurvrouw???
crisis zeg flowert wat een gedoe!!!! echt een dikke klachtenbrief schrijven en het niet laten af doen met een sorry!!!
hier ligt er 1tje al een half uur over tijd.... we gaven hem steeds 130 cc maar sinds vanmorgen krijgt ie 150cc en hij haalt nu makkelijk 4 uur ipv 3 uur... (of nog korter)