Het VriendenClubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door flowertje, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik sluit me ook aan ,

afgelopen vrijdag is mijn beste vriendin geemigreerd naar turkije :( dus ik voel me zo lonely :(

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    welkom lieverd :D

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Welkom hamis

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dankjulliewel lieve meiden! :)

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    welkom hamis..

thanks dames voor jullie steun!!

toettie eet smakelijk!!

weltrusten allemaal

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dankjewel mutsevluts welterusten!!

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik sluit me ook aan bij jullie,hoe meer zielen hoe meer vreugde;)

Ook een noord-hollander trouwens;)

8. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeeeeeeeeeeiemorgen allemaal op deze vroege ochtend..
    Meneer was al om half 7 wakker en heb het een kwartiertje kunnen uitstellen tot hij het echt op een brullen ging zetten, dus ach ja.. dan er maar uit! Hij kwam altijd rond kwat over 8/half 9 en de laatste week dus wat vroeger, maar niet zó vroeg! Nu moet ik zo werken, dus voor mij maakt het niet zoveel uit hoor en dan kan ik nog ff heerlijk met hem knuffelen! Maar had ook nog wel ff met manlief willen knuffelen in bed, altijd lastig als hij een week de avonddienst draait, dan vertrekt hij smiddags om 2 uur en is om 1 uur 's nachts pas thuis. Ik kon niet slapen gisteren dus was nog wakker toen hij thuiskwam en vannacht ook paar x wakker, nou ja: hopelijk vanmiddag ff bijslapen, hoef maar paar uurtjes te werken vandaag en dan haal ik zoonlief gewoon op als ik even een tukkie heb kunnen doen (zit niet zo lekker in mn vel op dit moment, dus moet echt bijtanken af en toe)

Dus ik ga zo aan het werk, wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    en voor allen: fijne dag enne niet al teveel tikken hoor: dan moet ik zoveel bijlezen hihi (grappie hoor)

9. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    enne welkom draak!

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    goeiemorgen!!!
    werkse voor de dames die moeten werken!!
    hier wordt het thuiswerken (puinzooi ruimen in huis hahaha)...

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Goedemoggel...

Hier al drukke ochtend romy hele bed ondergepoept en geplast ze had haar luier uit gedaan pffff was zo kwaad..
    Aiden heeft mijn bed onder gepoept pffff..
    Daarna apugen alles ondee

12. renatew

renatew Bekend lid

19 sep 2009
    743
    0
    0
    Drenthe
    Zozo, jullie kunnen wel wat afkletsen hoor. Heb niet alle pagina's nog bijgelezen maar ga ik zeker doen.

@ al nieuwe mensen: welkom

@Yummy: Is ook een beetje mijn verhaal, ben nu 25 maar toen ik mijn zoontje kreeg ging mijn band met mijn vriendinnen ook heel erg achteruit omdat zei nog naar school gingen en ik dus een heel ander leven had. Waar ongeveer in drenthe woon je? Ik woon op de grens van Groningen/Drenthe

@Flowertje: dat is geen leuke start van de dag!! Haha Mijn zoontje heeft dat de laaste tijd ook al heel vaak s'morgens. HIj moet eigen zindelijk worden, maar wil nog niet echt meewerken. Dus we gaan het nu even rustig opbouwen dan maar he.

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Goeiemorgen allemaal. Hier alweer een drukke ochtend erop zitten, heb net de kleine in bed gelegd en mijn dochter zit op school dus even me-time met wat drinken en mijn laptop, zo maar weer aan de poets :)

He wat zielig voor je kindje Mutsefluts, toch zijn manier van verwerken he. Kun je nagaan hoe die kleintjes er toch mee bezig zijn. Sterkte ermee hoor.

Oei da's niet fijn Flowertje, smeren met luiers. Kindjes op het kdv waar ik werk doen het ook wel eens, wat is dat smerig! Heb je alles schoon kunnen krijgen? (de tweeling van vrienden van mijn ouders hadden een keer gezamelijk het behang onder gesmeerd... dat krijg je niet meer schoon dan brrr).

Hopelijk kun je vanmiddag even bijtukken Brademarie. Hier heeft mijn kleinste ook zo'n fase gehad dat ze erg vroeg wakker werd maar gelukkig is dat nu ook weer gewoon om 7:30/8:00. In het weekend kan ik haar zelfs nog terug leggen na haar voeding en slaapt ze tot een uur of half 10, heerlijk.

Is het een optie om een lijstje te maken waar iedereen vandaan komt, aantal kids en leeftijd ofzo?

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Leuk idee marieke ga straks lijstje maken als ik.op de laptop zit hihihi

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    weet je wat pas goor is, volwassen mensen die smeren met de inhoud van luiers :$ ( gebeurd op mn werk wel eens )

ik heb nog niet echt wilde plannen voor vandaag...gisteren had ik een beetje last van nesteldrang....maar daar is vandaag nog niks van te merken :p
    eerst maar eens even lekker met een bakje koffie zp'en en dan zie ik nog wel of ik mezelf vandaag nuttig ga maken of iets ga doen ;)

@Draak86...welkom ;)

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pandora kom maar langs bij mij met je nesyeldrang hier is het totaal verdwenen hahahahahH

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik moet zo naar het cb met romy en.heb er geen.zin in het is daar altijd zoooooo warm net een sauna hahahahhaahhah

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahahahaha....denk dat ik straks ook niet meer zo'n poets ben hoor...heb dan wel andere dingen te doen
    Maar gisteren was het wel erg erg ( tussen het zp'en door )
    stond ook in de winkel met een mandje vol schoonmaakmiddel waar je akelig van word :D staat nu in het keukenkastje te staan, want ik zou niet weten waar ik het allemaal voor nodig heb :D

19. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hihi ik had geen nesteldrang maar sinds de kleine er is ineens wel:O agja vandaag nog rustig doen en vollop kaarsjes branden en duimen heb gerreageerd op een woning 5 maanden geleden stonden we 3de en we moeten verhuizen het is hier veelste klein 30m2:S volgende week aant het einde horen we of we het geworden zijn ik hoop het zo erg:D:D:D kan niet wachten ben zo zenuwachtig..
    voor de res doet heel mijn lijf pijn nog dus moet rustig doen..
    gister even bodschappen gedaan waar je u tegen zegt zoveel was het... hebben jullie lekker geslapen allemaal?

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

goeiemorgen dames,

wat zijn jullie allemaal vroeg zeg ! :D

Deel Deze Pagina