zo iemand was er vroeger bij ons per direct uitgeslingerd haha. Als ik daar dan een grote mond over had gehad, had ik er achteraan gekund
Eigenlijk is het erg vervelend dat jullie moeder het "probleem" bij jullie neerlegd. Het probleem wordt dan alleen maar groter. Daarbij snap ik ook meteen dat jou zusje zo "respectloos" is om iemand die zich zo heeft gedragen, nogmaals uit te nodigen. Als je moeder al zo bang is om haar aan te spreken... Waar zijn dan eigenlijk de grenzen? Ook al is je zus nu volwassen, ik vind wel dat zoiets duidelijk moet zijn. Ook al mag hij zich thuis wel onbeschoft gedragen, hij dient zich toch wel fatsoenlijk te gedragen. Als hij dat niet kan, of wil proberen, zou ik met zijn allen niet accepteren dat hij mee gaat. Eigenlijk moeten jou ouders tegen je zus zeggen dat ze er hierdoor niet met een scheef gezicht bij moet gaan lopen, anders zou ik haar ook lekker thuis laten.
ik zou het gewoon zeggen dat hij niet welkom is met jullie uitje lullig misschien maar als ik iemand niet erbij wil hebben zeg ik het gewoon ook al wil je er geen ruzie over pff zou er niet aan moeten denken om zo iemand mee te nemen bleef spontaan thuis als ie wel mee ging
Ik zou eerlijk zeggen dat jullie het niet graag hebben dat hij mee gaat. Eerlijk zeggen waarom niet. Dan maar ruzie maar weet ze wel gelijk hoe jullie er over denken.
Lijkt me vrij duidelijk dat deze knakker geen spat veranderd is. Als hij bij jullie thuis al niet normaal en gezellig kan doen, hoe moet t morgen dan gezellig worden? Ik zou gewoon kort door de bocht zeggen tegen je zusje dat je niet het idee hebt dat zijn aanwezigheid positief bijdraagt qua gezelligheid morgen. En vragen of zij denkt van wel en op welke manier dan. Daar heeft ze vermoedelijk geen antwoord op, dus dan kan ze zelf het antwoord ook wel bedenken lijkt me.