Ja, ik! Wij hebben dit 7x gedaan, zonder resultaat, zelfs gewisseld van donor, maar helaas.. hier heeft ivf de doorslag gegeven, 1 ivf poging, en mn jongste dochter en mn zoon zijn daar t resultaat van KID/IUI heeft hier niet tot blijvende zwangerschap geleid.. Alle zonder ondersteuning in natuurlijke cyclus. De 7e poging was ik zwanger maar bleek fout te zitten.. 1 wel in de baarmoeder en ander in de eileider die was gaan ontsteken, en de ontsteking tastte heel de boel aan, baarmoeder en rechtereileider. Daardoor moest ik aan de zware antibiotica, en ben ik dus beide kindjes verloren.. Daarna was t nog maar de vraag of ik met ivf wel nog zwanger kon worden vanwege de ontstekingsschade, gelukkig was mn dochter de 2e cryo die bleef plakken, en mn zoon de 1e cryo gelijk raak Ik hoop dat t voor jou gauw raak is met kid/iui!
Ja wij hebben destijds iets meer als anderhalf jaar moeten wachten voor we mochten starten met kid/iui-d, weet niet hoelang de wachtlijst nu is?
Wij zijn ook bekend in het Isala. Nu voor de 2e keer zwanger dmv IUI-D, en een kindje van 15 maanden. Beide keren de 1e IUI ronde raak. Wij hebben een Deense donor.
Hier ook ervaring met Isala Zwolle dmv IUI-D via een Deense donor. In natuurlijke cyclus en derde poging was raak.