het waarom lukt het nou niet topic...

Discussion in 'Zwanger worden' started by blackbird, Jan 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

een fertiliteitenarts onderzoekt spermaa op snelle zwemmers de aantal.. en de kwaliteit ervan!!
    zoals bij ons was 9% goed... van de 65miljoen.. dus toch redelijk goed!!de rest was slechte kwalitiet of lngzame zwemmers

ze onderzoeken je bloed op soa's ziektes etc..
    en je moet bloedtesten doen om bij de vrouw te kijken of er een mooie ei komt.. en of je cyclus goed gaaat (of standaard gaat)

je krijgt inwendige echo;s om te kijken of er een ei op komst is...

als alles goed is.... mag je zelf nog een half jaar proberen en anders
    krijg je een hsg (doorspuiten van eileiders door inspuiten van vloeistof, en een rongen erboven om alles te volgen)om te kijken of er verstoppingen zijn of cystes etc.. alles kunnen ze zien!!

en dan moet je weer zelf proberen!! lukt dit dan weer niet (in mijn geval was ik meteen zwanger)moet je na 6mnd weer terug komen.. ik mag 25febr weer .. weet nog niet wat ze gaan doen.....;)

2. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Fijn om te weten hoe het allemaal een beetje gaat. Daar gaat wel veel tijd overeen als het niet lukt. Daar gaan we nu nog maar niet vanuit.

3. babs81

babs81 Niet meer actief

ik hoop het ook niet voor je!!! er gaat idd veel tijd en vooral energy overheen!! zit al ruim een jaar in die mmm

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    @carien23, hoe ging het met je onderzoeken?

5. Spanish

Spanish Niet meer actief

@ larax!

goed! mijn baarmoedermond stond netjes mijn baarmoeder & eierstokken zagen er prima uit! en er zaten eiblaasjes in mijn eierstokken goed teken dus :)

nou kon ze niet zeggen of ik al zwanger was of niet. en ze kon ook niet zeggen of ik mijn eisprong gehad had, dus moest ik ook gelijk bloedprikken voor mijn progesteron.

nou moet ik 6 maanden lang 3x per maand in het ziekenhuis komen voor een echo om te kijken of mijn eiblaasjes goed groeien etc.

het doel is dat ze me binnen nu en 6 maanden zwanger willen krijgen zoniet komt er een kijk operatie. erg spannend dus :)

liefs

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

pffff ff stoom af blazen....
    Gisteren te horen gekregen dat ik geen ei heb gehad op de clomid 50... op naar de volgende ronde dus maar...
    Over 14 dagen wordt ik ongi dankzij de primolut en dan maar weer clomid slikken maar dan 100mg...

"waarom lukt het nou niet" is eventjes echt het zinnetje wat door mijn hoofd speelt op t moment...
    Als ik nu maar gewoon normaal een normale cyclus had en gewoon een eisprong kreeg waren we al een stapje dichterbij :S

7. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

Jan 11, 2010
    170
    0
    0
    Grote herkenning Poemelke!!
    vandaag mijn grote teleurstelingdag en begin ook ronde 5.
    Ik ben wel vorige ronde met etos pillen begonnen. jij nu ook?
    Mijn LF is zoals je ziet al iets langer en eisprong ook eerder als voorheen. hoop dat het baat.

succes!

liefs regenboogje

Share This Page