De eerste keer ongesteld na het ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Banaantje81, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Nog een vraagje van mij...

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie weer voor de 1e keer ongesteld werden na het ontpillen? Kan het ook extra kort duren in plaats van extra lang?

Ik stop eind februari en dan ga vlak na het stoppen trouwen, maar stel je voor dat de ongesteldheid dan veel eerder inkickt dan gepland...bestaat/kan dat??

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

De 1ste keer na de ontrekkingsbloeding duurde 43 dagen bij mij. Dit is bij iedereen verschillend, omdat je lichaam er waarschijnlijk weer aan moet wennen dat ie het zelf moet regelen en dat de pil het niet meer doet. Je kan dus of heel vroeg of laat ongi worden.

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Bij mij duurde de cyclus 24 dagen..! Bij sommige meiden blijft ie ook heel lang weg en komt de cyclus niet eens op gang. Je kan het inderdaad niet zeggen van tevoren..

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

tijdens het ontpillen wordt je wel ongesteld het kan alleen erg onregelmatig zijn en het ontpillen kan wel tot 9 maanden duren zoals mijn gyn zegt! en daarnaast naast de onregelmatig ongesteldheid komen de lichamelijke klachten die gelukkig niet iedereen heeft die erg lijken op zwangerschaps symptomen.
    iik hoop in ieder geval dat je er nit tot weinig last van zal hebben.

ik duim voor je dat het snel raak is!

5. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    bij mij duurde het 37 dagen na mijn eerste ongesteldheidsdag voordat ik weer ongesteld werd!

Ik ben dus ook zaterdag ongesteld geworden maar het is heel raar, ik bloed helemaal niet veel!!! en last van mijn buik heb ik ook niet...

Suc-6 met het stoppen!

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Wanneer je weer ongesteld wordt na het stoppen met de pil kan niemand vertellen. Bij de één komt het juist eerder, bij de ander later en bij de volgende netjes op tijd.
    Ontpillen duurt wel iets langer hoor. Het betekent ook niet dat als je netjes op tijd ongesteld wordt de volgende cyclus weer netjes op tijd komt. De eerste maanden kan dat dus erg varieëren...

Succes.

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben in december gestopt met de pil.. en sinds zaterdag voor het eerst ongesteld (na 32dgn).. alleen ik heb veel meer menstuatiepijn dan dat ik normaal had (ook zelfs voordat ik met de pil begon) en ik bloed (normaal heel licht ongesteld) voor mij doen ook best veel..

Succes..

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    50 dagen duurde de 1e ronde bij mij.

9. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

De eerste keer werd ik pas na 65 dagen ongesteld en daarna opeens na 17 dagen al... Vorige maand was het 36 en nu 30 dagen, dus het begint nu pas een beetje normaler te worden.. na 5maanden.. Ontpillen wil inderdaad zeggen dat je nog heel onregelmatig ongesteld kan zijn.. omdat je lichaam het nu helemaal zelf moet regelen.. en dat niet gewend is!! Er zijn wel vrouwen die nooit een regelmatige cyclus hebben.. succes

10. Cyn1983

Cyn1983 Lid

25 jan 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben begin november gestopt met de pil en 22 dec weer ongesteld geworden, dus was 43 dagen. Nu net de eerste ronde gehad en ben nu na 31 dagen weer ongesteld geworden, dus weer vrij snel normaal.

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Mijn eerste cyclus bestond uit 24 dagen, de kortste cyclus die ik tot nu toe heb gehad!

Oh nee, dat was me 2e cyclus.

12. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Bij mij duurde de 1e ronde 114 dagen. Zit nu in de 2e ronde alweer op dag 109, maar loop inmiddels wel bij de gyn

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    de 1e keer was bij mij na 29 dagen, waar ik erg blij mee was.
    2e iets langer, veel minder buikpijn als met pil, alleen wel rugpijn en sjagerijnig:p

Deel Deze Pagina