het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Zo, heb mezelf ook even op de lijst gezet ;)

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    dank je loesssie voel me ook zwanger, het zet niet door en de ongi buikpijn is ook weg, voel me op de een of andere manier anders, vrolijk, overal zin in ik zie het toch wel roos kleurig in, heb ook trek in andere dingen, en mijn reuk is ook een stukkie sterker,misschien te veel details maar mijn schaamlippen zijn best wel opgezet (groter als anders).

ik doe deze week nog een testje, en anders als mijn ongi week voorbij is.

als tie hiervoor al licht positief aan gaf, moet ie toch zeker volgende week donkerder zijn.
    bedankt voor je reacties, voel me er goed bij.

veel liefs

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou dames ik ben ook weer terug van Texel.
    Heerlijk weer dus dat hebben we goed getroffen dit weekend. Nou ik zit nog steeds aan de provera. Ik geloof dat ik donderdag de laatste moet innemen. En dan paar dagen daarna hopelijk ongi. Ik heb niet alles terug gelezen, maar zie wel dat er 2 zwangeren bij zijn gekomen. Lotte en Daphne van harte gefeliciteerd. Als er nog meer nieuws is dan hoor ik het graag.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zit ook op het wachtbankje... ik zie het somber in :(
    Ik heb juist nergens zin in, heb wat steekjes van onderen, een raar gevoel in mijn onderbuik en zeer gevoelige borsten... allemaal dingetjes die ik eerder ook zo erg heb gehad en toen was ik binnen enkele dagen ongesteld :(
    Heb vandaag echt een baaldag. Geen bloed geeft moed, maar mijn moed zakt me in de schoenen. Ik deed mijn mannetje toenstraks per ongeluk pijn en toen ie auw zei, barstte ik in tranen uit en kon niet meer ophouden me huilen. Huil nooit snel, maar vandaag heb ik het echt gehad! Bah... ik haat het wachtbankje... die onzekerheid BAH!

5. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi saskia, kop op joh, houd de moed erin, ik voel me wel zwanger maar vrees ook nog dat ik misschien ongesteld ga worden, ben nu 2 dagen overtijd, maar je moet de moed er echt in houden, en niet gaan zitten treuren, je bent niet de enige die zich zo voelt , daarom zitten we allemaal hier, maar je moet het een klein beetje positief in gaan zien.

en een beetje huilen lucht echt op, had het gisteren ook bij een liedje huilde net een klein kind, maar daarna lucht het wel op.

zal voor je duimen als jij voor mij duimt :)

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik heb vandaag erg veel last van vaginale afscheiding (wit). Wanneer je met een vinger naar binnen gaat (in de schede) voelt het erg verdikt, nauw. Net alsof je er niet in kunt zeg maar. Maar wel erg vochtig dus. Hmm, sorry ik weet het klinkt ranzig. Maar heb last van misselijkheid (met vlagen), rommelig gevoel in mijn buik, onrustig slapen, vermoeid en laatst ontzettend steken in mijn liezen. Ik denk dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Helaas ben ik onregelmatig ongi, dus durf en kan volgens mij nog niet testen. PFf, vind het super spannend. Iemand bekent met mijn verhaal? Ik heb totaal niet het gevoel dat mijn ongi eraan komt, want dan voel ik me echt anders. En mijn laatste ongi was 26 mrt. Wel veel minder en anders dan ik normaal gesproken heb. Normaal ben ik 5 dgn echt ongi (veel bleodverlies) En nu was het maar 2dgn een heel klein beetje en toen een dag niet en daarna nog een klein beetje bruinverlies. Ik ben ook erg vrolijk en straal, maar kan ook ineens nukkig zijn. MIjn vader vroeg zelfs of ik zwanger was haha, terwijl zij niet weten dat we bezig zijn ;) Ik hoop het zo, ik hoop het zo.

7. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Wow, het is net of ik dit stukje heb geschreven!! Dit herken ik zeker! Ik heb ook last van vaginale afscheiding, en misselijkheid met vlagen al bijna 2 week lang, ik voel allemaal rare dingetjes in mijn buik en inderdaad ook steken! :eek:

Maarja, ik vraag met af wat het te betekenen heeft, ik heb al zoveel verhalen hier gelezen van vrouwen die echt ALLE zwangerschapskwaaltjes hadden maar die uiteindelijk toch niet zwanger bleken te zijn. Ons lichaam kan ons flink voor de gek houden dus ik heb niet al te veel hoop.

Wanneer ga je testen misty1984?

xxx

8. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi dat komt mij ook bekend voor, alleen had ik dat voor mijn ongi week, erg veel afscheiding, en ook raar gevoel in mijn buik, rommelende darmen, erg emotioneel, en daarna weer vrolijk, en dan weer somber.

erg he dat afwachten pfff..... trek het bijna niet meer, ben nu 2 dagen overtijd wel wat lichtroze bloedverlies, alleen vanmorgen bij mijn eerste bezoek aan de w.c. daarna niet meer, ben benieuwd.

spannend.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zooo weer klaar met werken. Wat super druk, niet normaal meer. Zo meteen lekker uit eten met het werk.

Fijne avond nog, misschien nog tot vanavond.

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hallo dames

allemaal genoten van het mooie weer?
    Nou hier wel!

@sunny wat lekker dat je een fijn weekend texel achter de rug hebt!

@esther,misty,jezebel............spannend ik duim voor jullie

@jewe fijn dat je werkdag er weer op zit. smakelijk eten voor vanavond!

@saskia kop op meis...het is lastig maar probeer de moed er in te houden....enne kom hier op de site maar lekker spuien :)
    ik duim voor je

11. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hoi dames,

ik was even de site aan het bekijken en kwam hier bij het wachtbankje uit. ik zit normaal in het NOD-topic. maar hier lijkt het me ook wel gezellig. vanaf vandaag zet ik mezelf officieel op de wachtbank. ik heb af entoe wel eens steekjes gevoeld, waarvan ik dacht dat het mijn ei wel eens kon zijn, maar weet het niet zeker. omdat ik dus niet precies weet wanneer ik mijn ei gehad heb, weet ik ook niet of we goed geklust hebben.

volgens mijn laatste en langste cyclus is mijn NOD op de 26ste, zou iemand mij op jullie lijstje kunnen zetten, ik ben daar niet zo handig in...

12. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

welkom op t wachtbankje :)
    altijd gezelliger om met meerdere te wachten

om je nod op de lijst te zetten kun je het beste inge een pb sturen met daarin je datum

13. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    he, brabant's meisje waar kom jij vandaan? ik kom namelijk ook uit brabant, dank je dat je voor ons wil duimen, ben nog steeds niet ongesteld, morgen ben ik 3 dagen overtijd, spannend joh, heb wel allemaal steken in mijn zij, en ben erg moe, gisteren ook al sóchtends gaat het wel, maar s'middags krijg ik moeie benen, en moet dan echt gaan liggen, verder doen mijn borsten nog steeds zeer en mijn tepels zijn erg gevoelig, ik heb ook last van mijn darmen, maar de nod krampen zijn weg.

ben benieuwd, als mijn nod weg blijft wanneer kan ik dan het beste weer een test doen? deze week? of pas wachten als mijn ongi week om is??

ga lekker wat zoets eten heb ontiegelijk veel zin in chocolade hhmmmmm

doei

14. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

oei eshter wat spannend allemaal
    vervelend he dat je allerlei klachten hebt maar je eigenlijk niet weet waar het vandaaan komt :(

heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus? want dan kan je deze week wel weer een testje wagen als je het mij vraagt!
    of ben je nog niet zo lang gestopt met de pil?

ik stuur je even een pb met daarin mijn woonplaats ;) voor het geval er bekende op zitten,weten namelijk niet dat we bezig zijn voor een kleintje hihi

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja, maar mn ei was op dag 26, dus dag 41 was mn nod...vandaag ;) Had gewoon een lange cyclus! Of was je antw niet voor mij bedoeld :p ?

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn he Brabants meisje. Voor je het weet zit je buurvrouw hier op het forum... :D :D :D
    Maar Esther, waar kom jij dan vandaan? Het stikt hier nl. van de Brabanders. Wel gezellig hoor!

Hebben jullie ook zo'n last van het kerstdagen-syndroom. Ik lijk wel zwanger! Zo'n dikke buik heb ik van al dat eten!

17. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

heey collo
    je weet idd nooit! en dat risico wil ik niet lopen hihi

ik herken het eet syndroom ik eet me achterover hihi
    hoe voel je verder???

18. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    DE BANKERS VAN APRIL !

01
    02
    03
    05
    06
    07
    08 :idea: elk / :idea: blommeke
    09
    10 :idea: noor1987
    11 :idea: Snippie23
    12
    13
    14 :idea: ilonaPS
    15
    16 :idea: Jezebel
    17 :idea: Loessie
    18 :idea: collo003 / :idea: Niene / :idea: Einneh
    19 :idea: Ingearts
    20
    21
    22 :idea: cyntje78
    23 :idea: Nadeke
    24
    25 :idea: Brabants meisje
    26 :idea: Yootje
    27 :idea: Jewe
    28
    29
    30

ONREGELMATIG CYCLUS

:idea: Eliesah
    :idea: Sunnyqueen
    :idea: Lbunny
    :idea: misty1984

En voor de maand Mei hebben we!
    1 mei :idea: lisje18 / :idea: Nisa
    3 mei :idea: Diamaria
    5 mei :idea: Muppet80
    11mei :idea: Salsa

op de bank zitten 24 bankers.

de gene die van de bank zijn geplaats voor n klein wondertje!
    =D> Ginema
    =D> Brigitte77
    =D> Lotte1987
    =D> Daphne 1002

@ Yootje en Loessie ik heb jullie op de lijst gezet..
    heel veel sterkte en hoop dat jullie snel het wachtbankje kunnen verlaten.

@ brabants meisje en colloo ik heb ook last van het eet syndroom!! grrrrr

@ all fijne paasdagen gehad en eitjes gevonden..
    vandaag ben ik met mijn vriendin naar de stad geweest zei is 10 weken zwanger toen zijn we villa hap ingelopen en echt zo n leuke kleren, kan niet wachten dat ik voor mezelf nouja voor mijn kind kleren kan kopen!

19. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@inge kan me voorstellen als je met je zwangere vriendin in de stad loopt dat je nie kunt wachten tot het zover is! ik herken het helemaal mijn beste vriendin is zwanger. Mijn andere vriendin een kleine van 8 weken,mijn schoonzus een kleine van 3,5 maand....;) dus ga niet teveel winkelen met hun hihi

maar dat eetsyndroom...waar komt het toch vandaan??? hihi

20. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

dames ik ga lekker tv kijken met mijn mannetje
    ik spreek jullie nog!

fijne avond allemaal..

liefs

Deel Deze Pagina