het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi brabants meisje, ik ben al een half jaar gestopt met de pil, en dit was onze eerste poging, ik heb een regelmatige cyclus van 21 dagen, moest gister ongesteld worden, maar nog niks nopes nades, heb vorige week al een paar testjes gedaan, en had een paar testjes een licht positief streepje, ook aan andere mensen laten zien, voor het geval ik hem me misschien inbeelde, maar die zagen hem ook, denk dat ik woensdag weer een testje waag, en anders komend weekend, mijn boobies gaan steeds zeerder doen, en zijn wat gespannen, en wat voller. dus heb nog goeie hoop.

liefs

2. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @ brabants meisje, zo je hebt n hoop baby;s in de omgeving leuk heb wel n paar vriendinnen die hebben ook kindjes ze varieren allemaal in leeftijd 8/5/1,5 en 1 heb behalve die van 8 allemaal op zien groeien super. vooral mijn vriendin van het kindje van 1,5 zit steeds maar wanneer begin jij nou want dan heeft celine ook n vriendje of vriendinnetje en je zou n super mam zijn.
    das wel fijn om te horen.

en nu dan mijn beste vriendin die 10 weken zwanger is we hebben altijd gezegd zwanger worden doen we samen nu is zei zwanger dus dat was voor mij n teken oke nu ben ik er ook klaar voor en wil dat onze kindjes samen op gaan groeien.

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    DE BANKERS VAN APRIL !

01
    02
    03
    05
    06
    07
    08 :idea: elk / :idea: blommeke
    09
    10 :idea: noor1987
    11 :idea: Snippie23
    12 :idea: esther1984
    13
    14 :idea: ilonaPS
    15
    16 :idea: Jezebel
    17 :idea: Loessie
    18 :idea: collo003 / :idea: Niene / :idea: Einneh
    19 :idea: Ingearts
    20
    21
    22 :idea: cyntje78
    23 :idea: Nadeke
    24
    25 :idea: Brabants meisje
    26 :idea: Yootje
    27 :idea: Jewe
    28
    29
    30

ONREGELMATIG CYCLUS

:idea: Eliesah
    :idea: Sunnyqueen
    :idea: Lbunny
    :idea: misty1984

En voor de maand Mei hebben we!

1 mei :idea: lisje18 / :idea: Nisa
    3 mei :idea: Diamaria
    5 mei :idea: Muppet80
    11mei :idea: Salsa

op de bank zitten 26 bankers.

de gene die van de bank zijn geplaats voor n klein wondertje!
    =D> Ginema
    =D> Brigitte77
    =D> Lotte1987
    =D> Daphne 1002

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

goeiemorgen allemaal

hier een vroege vogel ;) ben alweer een paar uur wakker helaas...

esther kun je geen foto van je test erop zetten? en hier zeggen ze meestal een streep is een streep....

inge het zo idd wel leuk zijn om samen met je vriendin zwanger te zijn en dan de kindjes samen op te laten groeien. Ik duim heeeeel hard voor je dat je een posi test in handen krijgt

Ik ga nog maar geduldig afwachten,al moet ik zeggen dat ik er niet te veel van verwacht..

ga maar eens naar mijn werk toe,dames fijne dag,en laat de bank maar lekker buiten in het zonnetje staan ;)

6. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hoihoi..

ben eindelijk van mijn wachtbankje af hoor!! Heb nu eindelijk mijn eerste echte ongi weer nadat ik gestopt ben met de pil begin feb.. dus over een 3 week zeg maar kom ik hier wel weer zitten :D:D

7. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hier nog een vroege vogel! Ik zag net op het schema dat vandaag de grote dag is voor IlonaPs. Ik hoop voor je dat de :evil: wegblijven! En wanneer ga je testen?

Ik zelf ga straks maar even een testje halen, en morgenvroeg maar eens testen! Spannend! :oops:

Fijne dag iedereen!

8. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Goedemorgen,

Mag ik ook weer op de lijst van Mei? 4 mei.
    Alvast bedankt! En hoe is het verder met iedereen?? Nog mensen die vandaag moeten testen?

Liefs Noor

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    DE BANKERS VAN APRIL !

01
    02
    03
    05
    06
    07
    09
    12
    13
    15
    17 :idea: Esther1984
    20
    21
    24
    26
    28
    29
    30

ONREGELMATIG CYCLUS

op de bank zitten 24 bankers.

=D> Ginema
    =D> Brigitte77
    =D> Lotte1987
    =D> Daphne 1002

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    DE BANKERS VAN APRIL !

01
    02
    03
    05
    06
    07
    09
    12 :idea: esther1984
    13
    15
    17 :idea: Loessie
    20
    21
    24
    26 :idea: Yootje
    28
    29
    30

ONREGELMATIG CYCLUS

4 mei: :idea: Noor1987

op de bank zitten 24 bankers.

=D> Ginema
    =D> Brigitte77
    =D> Lotte1987
    =D> Daphne 1002

@ Noor je staat er tussen!

11. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    dank je wel....!
    En nu weer verder wachten hihi.

liefs

12. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Jezebel: Ik heb geen idee wanneer ik kan testen, omdat ik niet weet wanneer mijn NOD is. Ik zit nu op dag 20 tenminste als mijn ongi van 26 mrt wel een echt ongi was. Normaal gesproken heb ik ontzettende buikkrampen en pijn in mijn rug en hoofdpijn. Nu had ik daar allemaal geen last van. Het was er gewoon ineens. ook ben ik normaal 6 dgn echt ongi en nu was het maar 2/3 dgn een beetje.

Wanneer ga jij testen? Spannend he?

@Esther1984: En nog een positieve test gehad? jij had toch al een aantal keer een licht positieve test? Heb je het wel in de ochtend gedaan? Misschien dat dit scheelt en anders wordet het vast snel iedere dag een beetje donkerder :D Proficiat alvast in ieder geval.

Verder nog iemand testen vandaag? of typische kwaaltjes?

13. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Ohhh spannend! Hoe voel je je dan? Heb je kwaaltjes o.i.d.?
    Ik ga morgen testen, ik voel me echt niet goed! Misselijk en heel anders dan anders. Ik ga straks een test halen en dan doe ik morgen ochtend de test. Ben echt heel erg benieuwd!

xxx

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Op pagina 128 schreef ik ook iets over kwaaltjes. Daar is bijgekomen dat ik bijna de gehele dag misselijk ben en 's ochtends of 's avonds zo'n weeïg/hongerig gevoel, wat na eten niet weg gaat, maar dat ik misselijk blijf. Ook geregeld boeren en gister veel witte afscheiding. ook 's avonds in eens moe, maar in bed slaap ik 's nachts erg onrustig. Wordt gergeld wakker.

MIsschien dat ik zondag ga testen (dan ben ik jarig) en anders begin mei ofzo nog een keertje, tenminste als er geen ongi komt ';)

Hopelijk heb je morgen een vette positieve test :D

15. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    oh ja en ik moet ontzettend veel plassen en kan juist moeilijker een grote boodschap doen ;)

16. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hallo allemaal, ik heb de testen hellaas niet meer, morgen vroeg ga ik me weer aan een test wagen, ben nog steeds niet ongi, dus ben benieuwd, mijn lichaam is anders dan normaal, mijn borsten doen nog steeds zeer, en zie ook veel meer blauwe aders lopen, aan mijn ochtend urine zit een heel sterk luchtje, ik hoop echt zo dat ik morgen vroeg meer duidelijkheid heb, maar ik houd jullie zeker op de hoogte, wilde het eigenlijk vanmiddag al doen, maar aangezien ik al veel gedronken heb kan ik ik het denk ik beter morgen vroeg doen.

veel liefs

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieve dames !!!ik wilde jullie even vertellen dat ik de stap heb gezet!!!
    ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts om te kijken wta we nu verder gaan doen!dus toch de mmm in!
    wete het ben nog jong maar de wens is toch groter dan dat we verwcaht hadden we willen niet wachten tot dta we 2jaar beizg zijn.
    1voordeel heb dus wel een vrij regelmatige cyclus en weet aan de hand van ovu testen en voelen dat ik ene ei heb!dus daar loop ik dan een stukje op voor.
    verder ben ik nog steeds ligt beroerd en me borsten doen nog steeds pijn.maar dat zou 1deze dagen wel over zijn.
    ik heb niets terug gelezen.
    voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd,voor de wachtende hopelijk snel positieve test en voor de nieuwe rondes meiden echt waar onze tijd komt heel snel!!!
    liefs

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @snippie23, knap van je om die stap te nemen. Van tevoren kun je nog zo hard roepen dat je na een jaar proberen de mmm in gaat, maar als het dan zover is kan ik me voorstellen dat je niet meer zo zeker bent of je het wel moet doen.

Ik zit nog steeds op het wachtbankje en ben zo ontzettend zenuwachtig. Ik heb donderdag ook een examen, maar kan me totaal niet concentreren. Ben alleen maar bezig met "wel ongesteld/niet ongesteld, wel zwanger/niet zwanger" Ik hoop het zo, maar ben nog steeds heel erg bang dat het weer niet raak is. Mijn lichaam houdt me elke ronde weer voor de gek dus daar hoef ik niet meer op af te gaan. 1 voordeel... tot nu toe heb ik nog geen bruinverlies en normaal krijg ik dat 2 à 3 dagen voordat ik ongesteld word... En ik heb mijn ei op vrijdag 3 april gevoeld... Dus vandaag of morgen zal het bruine wel weer op gang gaan komen. DOODENG weer allemaal... zucht...

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je saskia,
    ik duim voor je!
    en succes met je examen!
    welke opleiding doe je?
    liefs

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Snippie, ook hier ff een "you go girl!" Ik hoop dat er iets uitkomt!

Knuf Sookie

Deel Deze Pagina