heey misty idd die posi test he ik duim voor jou ook dat je snel een positieve test in je handen hebt! en met dat roken komt het helemaal goed...
He Gimena, wat fijn dat je de echo voor mekaar hebt gekregen! Dat zal je misschien wat rust gaan brengen. Jezebel, gefeliciteerd met je positieve testjes. Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kunt bevatten. koop anders zo'n digitale van CB. Dan kun je er echt niet meer omheen. Geniet ervan meid! Brabants meisje! Goed meid, dat je gestopt bent. Ik ga cold turkey op het moment dat ik een tweede streep zie. Het lukt me echt niet om nu te stoppen... Da's alleem al een goede reden om zwanger te worden...Eindelijk van dat vieze roken af....
hee collo daarom ben ik er al mee gestopt!!!! maar iedereen op zijn tijd als je er aan toe bent. hoe is het verder met je?
hje loesje ik was sowiezo de laatste niet zo gefocust op zwanger worden hoor. was drukker bezig met mijn nieuwe baan.maar snap wel wat je bedoeld! natuurlijk ben je er altijd automatisch mee bezig!maar ben er echt veel minder mee bezig dna in het begin.wat wil ook als je in ronde 14zit.altans dat heb ik.ik zie het wel raak nu toch niet snel zwanger en heb me daar bij nee gelegd. rustig kijken wat de HA wilt doen .maar verwcaht dus niet binnen een jaar zwanger te zijn!dus dat scheeld dus ben er ook automatisch iets minder mee bezig. voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd en voor de wachtenen succes met wachten en voor de ei zoekers veel succes met zoeken en klussen maar en voor de net ongiers hopelijk is het deze ronde raak. liefs snippie
haha, waar zwanger worden al niet goed voor is Het helpt dus stoppen met roken. Ik heb ook de cold Turkey methode gebruikt haha, kwam er vorig weekend achter dat het een naam heeft als je in één keer zonder hulpmiddelen stopt Balen dat de zwangere meiden last hebben van kwaaltjes, hopelijk is het snel over voor jullie. Ik hoop dat de kwaaltjes van de meiden die nog geen positieve test hebben betekent dat we ook zwanger zijn Wie weet heeft dit bankje en de pasen een goede invloed gehad op de zwemmers en eitjes haha.
even een ander vraagje..... sinds vandaag heb ik onderin mijn buik wat last van een trekkend gevoel... weet iemand mij te vertellen wat dit zou kunnen zijn???
@misty1984: vorig jaar toen ik merkte dat ik zwanger was meteen bijna helemaal gestopt met roken (van 1 pakje per dag naar 1 a 2 sigaretten) en zag alleen maar zwangere mensen en rokers om me heen... dacht dat ik gek werd! vervolgens een MK, dus als ik nu zwanger blijk te zijn stop ik wel echt helemaal resoluut... maar mag van mezelf nog 4 sigaretten roken per dag tot ik een positeve test in mn klauwtjes heb... teveel stress is namelijk ook nie goed werk ook nog eens in de horeca, en ondanks het rookverbod zijn al mijn collega's nog steeds rokers... maakt t r ook niet makkelijker op. succes!!
dat zou miss kunnen ,ik weet eigenlijk niet na hoeveel dagen na je eisprong de innestelling plaats kan vinden? super gimena dat je een afspraak hebt om je kleintje te gaan zien! voel je je verder goed?
@ snippie, ik snap wat je bedoelt met dat je er niet zo mee bezig bent... ik ben officieel bezig in ronde 6, maar deze maand is het een jaar geleden dat ik zwanger was. Toen heb ik mijn lichaam wat rust gegund, en ik moet zeggen: mijn koppie ook. Was er helemaal niet mee bezig met zwanger raken, boem! zwanger, paniek, moest mijn huis uit en woon in amsterdam, nog meer paniek, stress, een al geboekte vakantie waar mijn hoofd helemaal niet naar stond, op vakantie besloten dat het welkom was, en hartstikke leuk, vriend blij, ik happy, dingen uit gaan zoeken en 2 dagen na terugkomst van vakantie een MK. Ik wist niet meer wat ik nou wilde... Eind oktober toch maar naar de gynaecoloog gegaan omdat het niet lekker ging met mn menstruatie, was anders, normaal heel heftig en toen niet, interne echo gehad, alles prachtig (wat een gynaecoloog) en daarna besloten om er weer voor te gaan. En ik klus me suf (mijn vriend ook natuurlijk) en nou wil het niet. Zal toch niet zo zijn dat ik toen mijn toevalstreffer door de wc heb moeten spoelen...? Maar dat gevoel ken je vast heel goed. Ook als ik ongesteld ben hebik het idee dat het maar beter zo is en dat ik vast geen goede moeder zal zijn. Zodra het weer over is denk ik weer: schouders eronder, sex is leuk (vind ik echt hoor, nog steeds ) Leuke truukjes, met die hormonale schommelingen. Geduld is een schone zaak, zou mijn moeder zeggen. Nou, zij heeft makkelijk praten met mij als dochter. Veel succes, doe rustig aan en we houden elkaar op de hoogte. Keep your head up high! liefs
zo hier is het weer helemaal omgeslagen onweer,regen,bliksem en dat na 1 dag mooi weer hihi ik ga zo lekker op de bank even filmpke kijken,misschien tot vanavond nog en anders tot morgen! fijne avond allemaal! liefs
Ik begin nu toch wat lichte zeurderige pijntjes te voelen in mijn baarmoeder (net zoals bij mijn vorige zwangerschap) En dat maakt het wachten nog moeilijker! Maar goed dat de bank heerlijk zit Spannend hoor! @Gimena... fijn dat je binnenkort al een echo krijgt! Hopelijk gaat alles goed meis. Bij mijn vk is het normaal om tijdens de 7e week een echo te krijgen als je al eens een mk hebt gehad. Dan hoef je gelukkig niet te zeuren... dat vind ik dan al moeilijk zat met alle hormoontjes Groetjes Cyntje
Heb net voor de gein een testje er tegenaan gegooid. Ik weet het ....foei...en in eerste instantie leek hij volkomen negatief, maar na een minuut of 10 heb ik toch echt het idee dat ik iets zie.... Kan het wel alleen zien als ik heel fel licht erop schijn... Maar het is er een van Sensitest, dus die vertrouw ik niet zo. Vandaar dat ik die ook heb gebruikt om maar even van mijn zenuwen af te zijn. Moet nu gewoon eigenlijk een paar dagen wachten en dan pas weer testen, maar weer niet of ik morgenochtend de nieuwschierigheid kan weerstaan.... Heb nog KV tests liggen... Van de andere kant is de kans toch nog zo groot dat het fout kan gaan in die laatste paar dagen voor NOD, dat ik niet weet of ik het wel wil weten.... oh, wat zit ik mezelf weer gek te maken....
@loessie: het is ook ontzettend moeilijk om te stoppen met roken en stress is inderdaad ook niet goed voor jezelf en voor een beeb. Ach en iedereen op zijn eigen tempo hoor! Vind het al super knap als je een stuk minder rookt. @brabants meisje: Het zou inderdaad een innesteling kunnen zijn. Ik voel ook al vanaf dag 14 van alles in mijn buik. Heb nu ook last van een trekkerig en stekerig gevoel en pijn in mijn rechter lies. Net met klussen deed het ook wat zeer Beetje steken. Maar we blijven om de dag klussen om geen kans gemist te hebben haha. MIjn ventje kan ook niet wachten @collo003: Het valt niet mee he om te wachten met testen? Ik vind dat ook zo moeilijk, zeker als je ze toch in huis hebt. Maar maak je niet druk er zijn mensen genoeg die pas een week na de NOD ofzo positief testen. Dus geen bloed, geeft moed zeggen ze hier geloof ik @Cyntje78: spannend hoor, nog 7daagjes wachten zie ik. Geeft mij wel hoop als ik het bij jou lees dat je de vorige zwangerschap ook steekjes had (heb ik ook last van ) @Gimena: spannend hoor om je kleintje voor het eerst te zien ;D Lijkt me echt zo ontzettend mooi! @Snippie23: Ik hoop voor je dat er snel wat duidelijk wordt bij de HA of nog mooier, dat het allemaal uiteindelijk voor niets is en dat je toch zwanger bent! Het is je echt gegund meid! Maar denk maar zo, dat ook meiden in de mmm geregeld zwanger worden met wat hulp en 9 maanden later een pracht kindje hebben!
@Misty1984... tja... steekjes zijn het niet echt maar krampjes? Jeetje, het is zo moeilijk te omschrijven! Rondom mijn ei had ik juist weer veel last van mijn liezen (eileiders) Op het moment dat mijn ei sprong echt een korte pijnlijke steek. Die steekjes in mijn liezen hebben wel een paar dagen aangehouden hoor. Nu zijn het piepkleine krampjes ter hoogte van het schaambeen. Liefs cyntje
@Cyntje78: hmm, okey, denk ook steeds 2 kanten op: of een ei of toch zwanger haha. Het is inderdaad een moeilijk te omschrijven gevoel. NIet echt steken, maar een zeurend gevoel, kweet niet haha. Maar ik voel me gewoon anders dan anders al 1,5 lang. Net met vrijen deed het ook wat zeer in mijn buik. Vorige week gewandeld en toen kon ik bijna niet lopen van een zeurend gevoel in mijn beide liezen. Nu is het meer mijn onderbuik en af en toe een stekerig gevoel bij mijn rechterlies. Maar ben ook met vlagen misselijk,vooral in de ochtend en avond. En dan heb ik honger en als ik aan het eten ben smaakt het me niet meer. Heb ook een ontzettend opgeblazen buik. Kan al een paar dagen moeilijker naar het toilet en heb zelfs een aambei NIet echt tof dus. Normaal heb ik juist vaak last van een te snelle stoelgang, dus weet het ook niet. We zien het wel. maar vind het afwachten zo moeilijk haha
Nou hier is het weer ook flink omgeslagen. Kapster is net geweest en heb me haar lekker kort laten knippen. Het zat altijd in een bob dus was al niet lang. Het bevalt me wel. Hopelijk krijg ik het morgenvroeg nog een beetje in model. @ Gimena, fijn dat je het voor elkaar hebt gekregen om een echo te krijgen. Lijkt me helemaal geweldig om zo'n wondertje voor het eerst te zien. Word het ook een stuk werkelijker, echter! Laat weten hoe het geweest is als je bent geweest! Ga zo lekker naar me bedje toe. Dus ik zeg jullie alvast een goede nacht en slaap lekker allemaal.