het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat naar loessie!

Klopt het dat dit je 5e ronde is na het stoppen met de pil (onderschrift)? Dan kan je cyclus namelijk toch nog ineens gaan veranderen. Kan wel een jaar duren voor het echt regelmatig is. En je laatste cyclus was ook ineens langer toch!? Hopelijk blijft het bij een btje bloed en ben je gewoon zwanger! Zo niet, maak je niet te druk om een ineens wisselende cyclus, want hij ziet er alsnog heeeel netjes uit tot nu toe ;)

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @ Loessie: Oh jeetje, hopelijk zet het niet door :(

@Lotte1987: Ja, ik weet het ook niet hoor wat die steekjes en zeurend gevoel betreft. Moet wel ontzettend veel plassen en ben met vlagen ineens misselijk. Heb net gegeten, maar heb nu weer een hongergevoel, dat ik er misselijk van wordt. Ben ook moe, pff. Maar ach eigenlijk zegt het allemaal niets, je weet het pas met een posi test. Heb me nu voorgenomen om niet voor eind volgende week te testen (tenminste als ik dan nog niet ongi ben). Veel vroeger heeft toch geen zin denk ik.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej loesje tanx voor je berichtje!
    ik weet precies hoe je voelt idd.
    ik heb zelf in mijn leven 1mk gehad en 2 vmk's!ik heb soms echt het gevoel dat me lichaam me in de steek laat en dat ik het idd niet verdien om moeder te zijn!
    en het is helemaal erg als mensen al van kleins af aan zeggen dat ik echt een moedertje ben en dat ze zeker weten dat ik snel zwanger zou zijn.nou weet niet wat hun verstaan onder snel.weet eht vergeleken andere is het niet snel maar ach.
    en idd schouders er onder en idd in de maanden dat ik er veeel minder mee bezig was wa sik idd zwanger en 1keer door ovu test.dus die komen volgende maand week weer aan de pas.eerst de huisarts af wachten!
    meid ik lees dat je wss naar de volgende ronde moet.veel sterkte!
    ik hoop dat we beide deze maand zwanger zijn!
    liefs

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Loessie, wat naar nou... Vandaag dan maar even een baaldagje met lekker veel chocolade?

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte, Ik zie in je album dat jij ook een grootverbruiker van testjes bent sinds je eerste positieve. Jij testte wel al heel vroeg heel duidelijk zeg! Ik hoop dat ik je snel achterna kom qua testjes...

6. gimena

gimena Niet meer actief

LIEVE SGAT
    ik snap je down gevoellens!
    ma je lichaam laat je echt niet in de steek!! echt niet!
    komt allemaal wel goed duurt idd lang!
    ma je weet dat het bij mijn ook een tijd heeft geduurt!
    en jij heb me geholpen om de hoop niet op te geven!!
    en dat wil ik ook tegen jou zeggenKOM OP MOP!!! KOMT ALLEMAAL GOED!!!!!!
    XXXX gimena

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hallo allemaal!

hoe is het met iedereen?
    * ego* yes houd het al 2 dagen vol om niet te roken joeghoe *einde ego*

@jewe leuk joh je haren kort,is het gelukt om ze in model te krijgen vanmorgen?
    @collo hmmzz ziet er toch echt wel uit al\s een positieve test......

@muppet so de dingen die je vriend zei kloppen natuurlijk wel! die stop ik erbij in mijn achterhoofd....

8. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    @ lotte: nee het is al veel langer zonder de pil, 11 maanden ofzo, sinds mijn vorige zwangerschap. En ben altijd heel regelmatig geweest, zelfs precies 31 dagen na MK weer ongesteld. Daar ben ik gelukkig mee gezegend. Zelfs als ik zwanger wil raken en dus NIET ongesteld wil worden haha. Kan er alweer om lachen gelukkig.Was vanmorgen nog wel anders haha, maar nu hebben de rode duivels bezit van mij genomen (wat klinkt dat luguber) en is het officieel ronde 7.

@ snippie: das wel heftig zeg! maar dan begrijp ik dat je er wel een beetje moe van wordt, ik heb dat nu al namelijk. Ben ook wel boos op mn lichaam af en toe: we zijn al zwanger geweest, zelfde ik en zelfde zaad, mijn vriend heeft al kinderen dus daar kan het ook niet aan liggen, hij leeft nu gezonder dan dat ie toen deed dus dat moet die zwemmertjes van hem wel ten goede komen dacht ik zo. En ik was altijd zo vruchtbaar als wat, de maand dat ik vorig jaar zwanger raakte was ik een aantal pilletjes vergeten en dacht : ach, nu helpt het toch niet meer en ach zo'n vaart zal het niet lopen, denk 3 keer geklust en boem! zwanger. Nu kluste ik 2,5 week lang om de dag en met passie :D en dan moet t toch goed gaan? heb mijn eisprong zelfs gevoeld en heb de nacht ervoor en toen ik t voelde geklust, hellow? contact to loesssie's lichaaam.Maar goed. De Stolsels zijn er nu ook dus ik vier even met paaseitjes (in de aanbieding :)) dat ik naar de volgende ronde mag. Moet. Nieuwe kansen... en volgende maand zijn we allebei zwanger.Lijkt me 'n goed plan... Doen we !

en alle andere meiden natuurlijk. Zou wel cool zijn. Allemaal zwanger.
    :D
    Liefs

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    gimena dank je lieverd!!!
    hoe gaat het met jouw?
    hier gaat het vaag ben sinds vanmiddag weer erg beroerd en heb last van witte afscheiding steekjes in me buik en ongi pijn.gatsie zeg!!!!word er dus niet goed van!!
    heb de huisarts gebeld!!! en ze heeft me terug gebeld!ze heeft mijn document gezien!!ze wil dat ik dus ga bij houden hoe ik me voel na me ongi en moet vanaf de week voor NOD bloed prikken.ze denkt aan gezien mijn klachten steeds dat ik dus wel even zwanger ben geweest alleenhet dus niet goed gaat.ik ben benieuwd!en volgende week woensdag praten we verder hoe we dat willen aan gaan pakken.
    wss wil ze dus hormonen gaan proberen.
    liefs

10. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @brabants meisje: Super knap dat je al 2 dagen niet hebt gerookt :D Je bent goed op weg!

@loessie: Ja ik hoop ook dat we allemaal zwanger zijn dan haha. Geniet maar van de paaseitjes ;)

@Snippie: pff, dat is niet niks meid als je al zoveel mk's heb gehad :S Dat lijkt me echt zo ontzettend eng en erg verdrietig. Hopelijk lukt het volgende maand en blijft de beeb lekker warm zitten :D

Zo ik ben er van tussen voor vanavond. Zo effe naar mijn oom (opticien) voor nieuwe lenzen, eens kijken of ik nog net zo scheel ben haha.

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he loesje balen zeg!!!vier het idd met paas eitjes:D!
    hier is de beroerdheid gelukkig bijna weg .het meest vervelende is die ongi pijn.ik wacht het nog even af anders even me urine na laten kijken.mss wle blaas onsteking!
    we gaan het zien.
    ben nu helemaal verslaaft aan een comp spel:D!heerlijk!!!even gedachten op nul!!

misty dank je wel meid!
    iedereen bedankT!heerlijk hoor zo'n forum.
    maar ik moet nu echt gaan proberen afstand te nemen.al hoewel als ik het nou eens omdraai:D!dus deze twee weken wel met maten op het forum en de wacht weken niet!dta is pas een grappige stund!!!want die weken is het nog moeilijker om weg te blijven vinden jullie ook niet?1voordeel in de week avn 27april ben ik een midweek(5dagen dus) naa venter parcs:D!dus dan kan ik niet eens op het forum zitten,jah via de mobiel van em man maar dat doe ik niet!
    nou gaat er nu even vandoor even mijn meissie(poesje van 10,5maand:D)eten geven!
    kus

liefsss

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    haha ja! Ik dacht dat het nog heel lang zou duren eer ik zwanger zou zijn en had daarom 3 verpakkingen van 2 testjes voor 5 euro gehaald. Maar ik had er dus nog 5 van over!! Nu ben ik ermee gestopt hoor. Was wel benieuwd of het streepje donkerder zou worden en dat was zo. Vandaag was ie heel erg donker!

Die ene van 4 dgn voor nod klopt niet, was 3 dagen voor nod. Zal zo nog even veranderen. Die van 4 dagen voor nod was nog niet te zien op foto maar wel in het echt.

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ja, ik heb nu ook nog 5 KV testen liggen en heb vandaag nog maar een drie-verpakking digitale clear blue gekocht. Je kunt maar nooit weten toch?
    Net ook heel voorzichtig mijn man verteld dat hij misschien ongelijk had met zijn: Nee, je bent niet zwanger.... ;) Heb er ook wel bij gezegd dat het nog heel voorzichtig is omdat ik veel te vroeg heb getest. Als we zondag met de digitale positief testen, dan gaan we het pas vieren...

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Brabants meisje...Ego berichten over stoppen met roken mogen wat mij betreft hoor! Vind het super knap van je...ik moet er ook aan gaan geloven!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ brabants meisje, jaa het is gelukt vanmorgen om me haar in model te krijgen. scheelde een hoop tijd vanmorgen omdat ik niet meer met die styltang aan de gang hoefde. :)

Even een vraagje aan de meiden hier. Wie heeft hier ook last van? Elke maand na m'n eisprong heb ik 's ochtends elke keer van die misselijkheids vlagen. Duurt meestal maar een half uurtje en dan is het weer over. Dit houd meestal aan tot iets voor of tot me NOD.

16. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    goedenavond dames,

ben weer even bijgelezen!!

@ jezebel!! gefeliciteerd met je zwangerschap!! geniet er lekker van

@ coloo ik zie ook n streepje hoor! maar inderdaad voor de duidelijkheid rond nod nog ns testen,,

@ Brabants meisje goed zo meis!! heel netjes dat je aan het stoppen bent! nu ik nog!

hier is het allemaal wat minder!
    gisteren redelijk wat bruine afscheiding gehad en vandaag toch echt wat ongi maar op dit moment is het volgens mij wel weer weg dus beetje vaag allemaal.
    weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
    neem aan dat ik nu dus gewoon naar de volgende ronde ga!!
    helaas maar waar!!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Ingearts, wat jammer meid. Hopelijk volgende maand meer geluk.

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    en inge weet je al wat?ik hoop at het niet doorgezet heeft!!!!
    en anders even vlink balen en dan weer schouders er onder meissie.
    Knuffel voor jouw!!!

jewe ik had er eerst ook last van!

brabands meisje kanp hoor meid.vol houden nu he:D!

colloo spannend zeg
    liefs

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen ladies!

@Inge: en is het niet meer geworden of is het al weg? Hopelijk ben je toch gewoon zwanger.

Hmm, ik denk dat ik me verrekend heb in mijn NOD, haha. Ik ging er een beetje vanuit dat die toch gewoon 28/29 dgn zou zijn, gezien mijn klachten etc. Maar volgens mij heb ik toch echt eergister of gister mijn eisprong gehad haha. Had vanaf dinsdagavond laat last van soort kramp/steekjes en dan vooral rechtsonder in mijn buik en soms in mijn lies. Sinds gisteravond laat is het ineens weg. We hebben om de dag geklust en eergister en gisteravond dus twee avonden achter elkaar. Hopelijk voldoende :) Maar dit zou dus betekenen dat ik mijn ongi rond koninginnedag zou moeten krijgen (of juist hopelijk niet ;)

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Inge, hoe is het nou? Heeft het doorgezet of was het vals alarm?

Misty, bij mij was 2 dagen achter elkaar ook genoeg. Dus ik duim voor je op koninginnedag!

Vanmorgen (ja, ik ben verslaafd aan het testen) nog een KV-tje gedaan om te zien of deze al positiever werd. En omdat ik er toch drie heb, ook maar even een CB digital gedaan. Het streepje op de KV is al duidelijker dan gisteren en de CB gaf ook "Zwanger" aan!
    Alsof ik het nog niet wist, want raad eens wie er vannacht boven de WC hing.... :D
    Ik ga er (nog) niet over klagen want ik weet dat er genoeg meiden zijn die met mij willen ruilen, maar ik hoop toch niet dat dat iedere nacht gaat gebeuren... :(

Deel Deze Pagina