van de zondag.. ik zo zo even tempen! want vertrouw het ook allemaal even niet. 2 uur geleden na de wc geweest hellemaal niets in me maand verband.
das nog hoog hoor! als ik jouw was zou ik morgen nog eens testen als je er nog 1 thuis het liggen! ik duim voor je meid.maar begrijp ook als je er nu even klaar mee bent. liefs
volgens mij had het dan allang door moeten breken lieverd! naar begrijp je hoor!maar gun je het zo erg!
me lichaam doe wel vaker vreemd dus zal van deze actie ook niet op kijken. wacht waneer al het bleod verdwene is dan probeer ik wel nog een test
pfff hier nog steeds geen duiveltjes, bah! Even een vraagje; ik werd vanochtend wakker met enorme krampen achter mijn schaambeen. Het was maar een paar minuten maar ontzettend hevig. Ik dacht dat mijn menstruatie met een donderklap kwam maar tot nu toe helemaal niks en de krampen zijn ook niet meer gekomen.Herkend iemand dit? Ik loop overigens al weken met een giga opgeblazen buik (vooral 's avonds) en heb met regelmaat hoofdpijn plus spierpijn tussen mijn schouderbladen. Ik ben zooooo klaar met dat ontpillen! ohwja, testen zijn steeds negatief....
gimena, ni testen als je nog aan t bloeden bent. mijn moeder werd gewoon ongesteld 4 maanden lang. met buik pijn nr arts gegaan, en ze was 4maandn zwanger. maar ze zegt dt t minder was dan normaal.toch ni opvallend minder.
ik zie dat het je eerste ronde is.het kan dus ook zijn dat je pas over een paarmaandne ongi word.ben je al naar de huisrta geweest met je klachten?
hoi hoi kon toch niet wachten heb zo'n vroege zwangerschapstest gedaan maar volgens mij nog te vroeg 10 dagen na het klussen en het waren er maar 9 en geteld vanaf mijn 1e pos ovu test hij was neg maar heb sinds vanmiddag duidelijk steken in m'n onderbuik en en last van m'n onderug je zou zeggen dat ong er aan komt maar heb hier nooit geen last van gehad en m'n urine was vandaag oranje achtig is het ook nooit komt dit iemand bekent voor? wacht maar tot nod en dan weer testen
spannend he die wachtdagen maar probeer zoveel mogelijkafleiding te vinden.makkelijker gezegt dan gedaan. jij hoeft gelukkig nog maar 4dagen!succes met wachten meid
verschrikkelijk wist niet dat het zo erg zou zijn probeer afleiding te zoeken maar dan nog heeft 1 van jullie ervaring met zo'n vroege zw test?
Missy, Helaas, de dagen kruipen voorbij die laatste paar dagen voordat je kunt testen. En hoewel sommige meiden al erg vroeg positief testen, kun je het nooit zeker weten als hij negatief is...
haha het is echt een helle stuk minder met bloed verlies! heb gewoon een string inlegkruisje in! zo veel verlies ik echt niet
zo'n vroege test hoeft nog niks te zeggen he meid.je kan altijd nog positief testen en zo kan het ook zijn als je voor je NOD positief test dat het dan uiteindelijk toch niet goed gaat en je toch ongi word. gemina meid wat hou jij de spanning er in. kus
@all....mag ik met jullie mee kletsen? ik moet nog 9 dagen wachten.....dat zullen er in mijn geval wel 6 worden....ik kan echt niet zolang wachten.... Maar ik wens iedereen SUCCES !
hoi hoi dames hier weer even een update van mij nou nog steeds niet ongi temp was gisteravond en vanmorgen 36.8 en nu 37.0 wel nog steeds vreselijke buikpijn zou eigenlijk testje halen maar ik durfde niet ahahahha kijk het even aan tot morgenochtend liefs lisje
he meiden wat een spanningen hier zeg ben voor iedereen zo een beetje zenuwachtig...hihi weet iemand wat voor temperatuur je ongv hebt als je zwanger bent?