@collo: gefeliciteerd!! ben echt superblij voor je! ik moet mijn banner weer eens aanpassen... alle dames: veel plezier vandaag, relax... ik ga mijn schutting maar om me tuin heen zetten, dus als iemand schuttintaal hóórt, ben ik het... liefs
Daar zijn we weer bij het wachtbankje ben benieuwd wat het deze maand gaat brengen... Succes allemaal!
@Collo, ik had je al gefeliciteerd volgens mij.. of niet? Dus bij deze weten we het zeker: Collo is in verwachting! HOERA!!!!!! Gefeliciteerd meis! Het is je van harte gegunt! Geniet ervan en houd ons op de hoogte ok? We zullen je missen in dit zwanger worden forum... Dikke knuffel!!
dag dames, Ik ben vanmorgen naar de ha geweest de rede was omdat ik ontzettende steken had in mijn zij, afgelopen week was eigenlijk de week dat ik ongesteld moest worden, had wel alleen na het plassen wat ligt roze bloedverlies, maar niks in mijn onderbroek verder. Dit is mijn laatste dag van mijn ongi, nou hadden mijn vriend en ik vanmorgen gemeenschap gehad, en ben daarna naar de w.c. gegaan, het was een voledig bloedbad, er kwam zoveel bloed uit, dus ik in de stress met urine naar de huisarts, ik kon ook niet meer goed uitplassen, de huisarts heeft mijn urine getest op blaasontsteking, gal stenen en nier stenen, heb geen van alleen, ook heeft ie een zwangerschapstest gedaan ook negatief, nu de conclussie ik had vorige week een positieve test, maar waarschijnlijk op de dag van mijn menstuatie is het vruchtje eruit gekomen, waardoor dat mijn menstruatie niet helemaal goed heeft door gezet, tot vannochtend toen kwam er druk op de ketel denk ik maar nu heb ik weer helemaal geen bloed, dus nieuwe ronde nieuwe kansen. maar nu vroeg ik me wel af, is er nu wel een kans dat het bij de komende eisprong weer raak is (en dan goed raak hé ). ik bedoel dus of dat we er nu weer vrolijk op los kunnen klussen? dus ik zit weer achteraan in de rij, balen joh maar wat wil je is pas de eerste ronde.
oh ester wat naar meid!maar je kan gewoon weer verder hoor meid. dat hebben mijn man en ik ook gedaan! ik hoop dat het deze ronde gewoon weer raak is en dan wel goed gaat! vele succes . ik ga er van tussen eerst naar een vriendin en dan samen met haar naar afscheid etentje van me werk!dus spreek je jullie morgen weer. fijne middag en avond nog! alvats een fijn weekend! liefs
zijn er eigenlijk nog bepaalde tips om sneller kans te maken op een eerdere zwangerschap, bepaalde vitamines of zo ik weet het niet, vroeg me eigen af, en niet alleen voor mij maar misschien ook voor mijn vriend?? groetjes
zo hier weer terug van een heerlijke en gezellig lunch met mijn vriendin @loessie lukt het met de schutting? het is nog rustig qua schuttingtaal @1984 gezellig we schuiven een stukje op...succes met wachten! @esther jeetje wat naar om te ervaren! hoe voel je je nu? ik hoop voor jullie dat het de volgende ronde raak is en dat alles goed gaat! @snippie have a nice day en veilig op de fiets naar huis.Vergeet m vooral niet op slot te doen
Zo weer terug van de boodschappen, pff wat een gedoe was dat haha. Heb ik al mijn boodschappen in de auto geladen, ben ik iets vergeten. DUs toch maar weer naar binnen, zijn alle pinautomaten eruit. Stond ik met 2 pakjes muffins in een rij zonder contant geld haha. Even later kon ik gelukkig weer pinnen @1984: Kom er bij, kom er bij, gezellie Ik zie dat je vandaag je ovulatie hebt Veel klusplezier VOlgens mij heb ik 'm gister gehad, dus dan kunnen we ongeveer tegelijk testen. @esther: oh meid, wat naar, pff. Lijkt me echt schrikken om ineens zoveel bloed te verliezen Hopelijk is het deze rond "echt" raak en blijft de beeb lekker warm zitten @loessie: En staat de schutting? Veel schuttingtaal nodig gehad haha. @snippie: Wat fijn om zo een midweekje weg te gaan En leuk dat je katje mee mag. Ik heb zelf ook 2 poezen, maar die zouden dat niets vinden denk ik.
@collo: GEFELICITEERD!!!!!! Wat goed dat de cb ook in letters "zwanger" aangaf. Leuk he!? Had je die ene gebruikt die je 4 dagen voor nod kan doen? Dat is die ene waar t aantal weken bij staan. De gewone is niet zo gevoelig namelijk. Als ik eerlijk ben dan ben ik wel een beetje jaloers dat je boven de wc hebt gehangen haha, want dan zou ik t misschien geloven dat ik zwanger ben! Klinkt misschien stom en waarschijnlijk krijg ik spijt dat ik t heb gezegd als ik ineens misselijk ben over een week hihi. Geniet ervan en lekker pûh dat je mannetje geen gelijk heeft
goedenavond dames, nou volgens mij moet ik eraan geloven dat het deze ronde niet zo mag zijn. echt doorzetten nee niet echt ben er niet vanaf maar om nou te zeggen het is wat nee. ik ga zondag voor de zekerheid gewoon n testje doen en anders beginnen we maar met volle moed aan de volgende ronde.
@Inge: wat bedoel je met niet echt doorzetten? Dan kan het toch betekenen dat je wel zwanger bent? Ik zou inderdaad als het dus niet doorzet over een paar daagjes een testje wagen! Ik hoop het echt voor je!
@INge: spannend hoor! Heb je ook kwaaltjes/symptomen? Ik zal voor je duimen zondag! Ga lekker naar mijn bedje, ben onwijs moe! Weltrusten.
Alle dames hier, bedankt voor jullie felecitaties. Het is nog zo onwerkelijk. Ik ga dit topic lekker instralen met grote hoeveelheden HCG zodat jullie ook allemaal snel zwanger zijn. Gun het jullie ook zo hard en ik heb echt mazzel dat het zo snel raak is. Zal hier wel wat minder schrijven, maar blijf wel meelezen. Voel me wel een beetje een verrader door zomaar zwanger te worden terwijl jullie nog zo (on)geduldig zitten te wachten. Mijn vingers jeuken ook om schattige baby-dingetjes te gaan kopen, maar ik kan me vandaag nog inhouden. Mijn man kwam net thuis met een mama-boek en een schattig draakje van de Prenatal....hij is lief (zowel het draakje als mijn man). Het besef begint langzaamaan een beetje te komen, maar ik blijf een beetje angstig dat ik toch ongesteld wordt. Het is idd mijn eerste, dus het is allemaal zooooo spannend. Lotte, ja ik heb die "gewone" gedaan, zonder indicator. En ja, ik ben ook wel een beetje blij dat ik vannacht boven de WC hing, want een duidelijkere bevestiging kun je bijna niet krijgen. Al dacht ik daar vannacht wel iets anders over hoor... Inge, ik hoop op een verrassing voor je zondag...
Collo! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat super leuk. Ik stap tegelijk met jou van het wachtbankje van 18 april af, al heb ik minder mazzel. Helaas, ongesteld geworden. Wie wil mij ervan af halen? Nu maar wachten op mijn eisprong! Liefs Niene
@inge hoe is het nou?? hebben ze doorgezet? ik hoop het niet @collo je moet je niet vervelend voelen maar lekker gaan genieten van je zwangerschap!!!! wat leuk dat je man dat meegenomen heeft en strooi die hcg hier idd maar rond!!!! hihi @jewe hoe is het met je?
he Niene, wat rot dat de duivels er zijn. Je weet het he? Veel chocolade de eerste dag en dan kop omhoog en weer door naar de volgende ronde. Jewe, ik kom je nog wel een keer opzoeken denk ik. mag je me alles vertellen over welke kinderwagen ik nou moet nemen... Er zijn er zoveel....+ Brabants meisje: HCG is onderweg hoor!! Dit wordt het vruchtbaarste topic ook. Hopelijk kunnen we het volgende maand opheffen....ALLEMAAL ZWANGER!!!