het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

dat zou wat zijn collo allemaal zwanger hihi
    nou ik wacht hier nog maar geduldig af :( wat duurt dat toch lang hahahah

2. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    nope niks doorgezet!!

we wachten en wachten...
    wel jammer van mijn pendel had leuk gewezen!!

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

nog niet te hard roepen inge als er nog niets heeft doorgezet!!!

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ah weet je het scheelt wel de touwen heb je nu niet meer nodig!!

maar balen doe ik er wel van!

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

snap ik meid dat je er van baalt!
    maar ben je er helemaal van overtuigd dan dat je naar de volgende ronde gaat??

p.s wil je mij vastbinden hihi

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    goedemorgen!

Ik dacht kom nog even kijken voordat ik ga poetsen :S Morgen jarig en wil alles netjes hebben. Tja, dat doe ik dan weer zelf haha.

@Niene: balen meid! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk.

@Collo: het zou leuk zijn als al dat HCG naar dit topic komt haha. Allemaal zwanger, dat zou leuk zijn :D

@INge: fijn dat het niet doorgezet heeft, zou het dan geen innesteling zijn geweest? Ik hoop het echt voor je! Ga je nog een keer testen van de week?

Fijne dag allemaal en misschien tot vanmiddag.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames:D!
    gisteren middag een gezellige middag gehad met vriendin heerlijk naar tarrasje geweest was heerlijk weer namelijk:D!heerlijke rose gedronken en sávonds samen met haar(ze is namelijk ook collega:D)naar afscheids etentje van mijn werk geweest(maandag ismijn laatste werk dag)we zijn eerst gaan steen grillen en daarna gezellig wezen bowlen:D!!!die avond lekekr 2wijntjes genomen:D!heb een top avond gehad!!!ben ook lekker verwend:D!bas spul,knutsel boeken,een bon voor hunkemuller:D en een bon voor marskramer hihhi.vandaag dus naar hunkemuller om een leuk zetje te scoren:D!is namelijk 35euro bon:D!hoe leuker wil je het hebben:D!en gisteren toen ik thuis kwam nog even tv gekeken.en toen gaan slapen altans me mannetje had weer andere plannen!dus ik zo ik ga slapen.ik zeg het slot zit er weer op.zegt hij nee hoor!ik zeg probeer maar:p maar dan moet je wle me rug op!omdat ik op me buik bleef liggen.nou daar ging meneer hihihi.nou van het een kwam het ander!ook al was ik op!

en inge geef de moet nog niet op !
    ik duim voor je meid!!!

Nien balen zeg meid!hopelijk volgende ronde meer geluk.

mistey al vast gefeliciteerd meid:D!dan ben je een kwart eeuw:D!!!

liefs snippie

8. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

heey snip

wat leuk dat je afscheidsavondje zo gezellig was,en jeetje wat ben je idd goed verwend!
    alleen maar een blijk van waardering!!!!!

en dan ook je avond nog zo goed afsluiten ;)

9. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    hey meiden!
    Is het bij jullie ook zulk mooi weer?
    HIer schijnt t zonnetje, al is het nog een beetje fris.

Maar wat duurt t wachten langlang.....

10. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi allemaal, ik heb even een vraagje, de meeste weten dat het vruchtje eraf gekomen is, maar nu vroeg ik me iets af, over mijn cyclus, ik heb vanaf afgelopen maandag licht roze bloedverloren, dat was ook de dag dat mijn menstruatie moest komen, en waarschijnlijk is toen ook het vruchtje eruit gekomen, maar voor de rest van de week had ik dus ook lichtroze bloed verlies want mijn menstuatie zette niet door, tot gister dat ik naar de w.c. ging en ontzettend veel bloed verloor, vandaag is eigenlijk de laatste dag van mijn menstruatie, maar heb nog steeds best wel wat bloed verlies, als ik morgen nou nog steeds bloed verlies heb, moet ik dan toch uit gaan van mijn normale cyclus, want over 2 dagen zou ik alweer een eisprong moeten hebben, heb normaal 2 dagen na de laatste dag van mijn nod een eisprong, omdat ik een cyclus heb van 21 dagen, maar als ik nou morgen nou nog steeds bloedverlies heb moet ik er dan toch vanuit gaan dat ik maandag mijn eisprong heb, of moet ik pas gaan tellen vanaf de dag dat ik geen bloedverlies meer heb, een heel ingewikkeld verhaal hoop dat jullie het snappen.

en hoe werkt test die je kan doen om te kijken wanneer je het meest vruchtbaar bent??

groetjes

11. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    hee dames ik schuif ook even weer aan, deze week is trouwens wel gevlogen is me reuze meegevallen met dat mooie weer er bij,

Esther, ik denk dat je er gewoon van uit moet gaan dat je maandag je eisprong is,dus probeer te klussen dan weet je zeker dat je dat goed zit het maakt volgens mij niet uit hoe lang je bloed je eisrong komt dan gewoon ik heb in mijn vorige cyclussen ook wel eens 9 a 10 dagen gevloeid,en werd dan gewoon op de 28e dag weer ongie heb je een miskraam gehad? wat fijn trouwens dat je zon korte cyclus hebt
    Groetjes anja

groetjes anja

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ester ik ben het met anja eens!
    hej anja spannend hoor meid.ik hoop dat her raak is!!!

brabands meisje jah was echt top:D!en werd idd gewadeerd door me collega's vind het ook erg jammer om weg te gaan!maar kies nu toch voor me lichaam!en dus voor toekomst kindje:D1want als je lichaam niet wilt gaat dat ook moeilijker.hihi.
    nou dames ik gaat zo maar even slapen of zo ben erg moe en heb me toch last van me knieen.hihi lijk wel een oud vrouwtje kom ik met me 23jaartjes.maarjah het is niet anders.met chronische vermoeid heid.

fijne middag nog:D!
    liefs

13. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    ja dat hoop ik nu ook snip maar jullie zijn ook al best lang bezig hoor, dus dan moet het wachten toch een x beloond worden toch??

14. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, bedankt, het bloed verlies wordt al minder, dus mijn cyclus zit nog goed, denk ik, ja ik heb een miskraam gehad, wel vroeg hoor, ik had namelijk voor mijn nod een positieve test, maar het is in nod week mis gegaan, maar we klussen er van het weeknd weer flink op los, morgen ben ik op zijn vruchtbaarst, het is nu de tweede ronde, dus weer afwachten, maar ik ben er de afgelopen weken zo veel mee bezig geweest, en ik wil nu proberen om de natuur zijn gang te laten gaan, en echt af te wachten tot na mijn nod.

zo'n korte cyclus is op dit moment wel prettig, en dat mijn eisprong vlak na mijn nod valt, is ook wel fijn, maar voor dat we bezig waren met zwanger worden was het niet altijd fijn hoor, om zo vaak ongesteld te zijn, want ik ben een week ongesteld 2 weken niet en dan een week weer wel, dus das best vaak, vergeleken bij een gewone cyclus van 28 dagen.

groetjes

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hoi Meiden, Wat een heerlijk weertje vandaag na die donkere en regenachtige dag van gisteren. Lekker vroeg thuis vandaag van me werk. Mocht om half 3 al weg in plaats van 5 uur omdat het niet druk was. Denk dat iedereen met de tuin bezig is ofzo. Geen gek idee eigelijk als ik zo eens naar mijn tuin keek. Denk dat ik morgen de handen maar eens uit de mouwen steek en aan de gang ga in de tuin.

Moet wel zeggen trouwens dat de dagen voorbij vliegen met dit mooie weer. Is wel fijn des te eerder is me NOD. Sta er deze maand eigelijk een stuk minder bij stil. Heb nu echt zo iets van we zien het wel. Wel relaxed eigelijk.

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou meiden zoals jullie zien heb ik weer een banner, want ik ben dan eindelijk toch ongesteld geworden. Precies zoals het hoort een paar dagen nadat ik het laatste provera tabletje heb geslikt. Dus dat heft geholpen gelukkig. Nou maar hopen dat mijn cyclus weer op orde is en dat ik over ongeveer 28 dagen een positieve zwangerschapstest in mijn handen houdt. Ik ben maar voor een gemiddelde van 28 dagen uit gegaan omdat het nou zo onduidelijk is bij mij. Dus nu officieel in ronde 3!! Zijn we in ieder geval niet meer zo doelloos aan het wachten.
    Liefs Sunnyqueen

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    sunny meid wat fijn dat je nu eindleijk verder kunt meid!!!

anja dank je wel meid!

jewe hier was het gisteren ook al mooi.heb alleen s'morgens even een regen bui gehad en verder de hele dag mooi!heb gisteren zelf op teras gezeten.hihi.
    maar idd heerlijk weer om in de tuin aan de gang te gaan als je een tuin hebt:D!

net heerlijk even geslapen niet lang maar toch wel lekker.
    liefs

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nou hier heeft het gister meerdere malen geregend en de lucht was heel de dag grijs. De temperatuur was op zich wel te doen.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oh wat vervelend jewe!
    lieev dames kunne jullie mij advies geven!
    nou heb ik omdta ik zo beroerd blijf een test gedaan en er komt zo waar een heeeeeeeeeel licht streekje te staan/ik probere even een foto te maken.

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    staan in mijn album!in het echt is die streep beter te zien

Deel Deze Pagina