het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Op het scherm is het heel onduidelijk, maar als er een streepje op staat dan kan het volgens mij niet anders dat je misschien toch zwanger bent. Ik zou van de week gewoon nog een keer testen, misschien dat het streepje wat duidelijker word. Ik hoop het van harte voor je. Je moet al zo lang wachten op een wondertje, hopelijk wordt het nu misschien toch werkelijkheid voor jou. Ik ga voor je duimen.

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah is heel onduidelijk!ik heb van de weke toch ene afspraak bij de huisarts dus dan bespreek ik het daar wel weer.
    hij is namelijk wel erg vaag,
    want volgens mij kunnen jullie hem niet zien he?
    dankje meid voor het te bekijken!ik oefen gewoon lekker door.
    liefs snippie

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej lieverds!!!ik lekker richting me bed!!!
    morgenmiddag verjaardag van me moeder:D!
    dus optijd in me bed.want anders blijf ik spelen:D!
    liefs

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heeeeey dames :D hoe gaat het hier?

snippie en met jou?

hier al 5 daagjes overtijd, en nog geen ongi te bekennen :D zouden de pendels dan toch uitkomen hihi!
    durf eigenlijk niet zo goed te testen..dom eh.. :p

we wachten het af :)

xxx

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kom op perfectionn! 5 dagen overtijd!! Morgen testje wagen dan maar? Dan ben je bijna een week overtijd! Hoe voel je je verder?

:D Liefs Muppet

Ik ga zo aan het werk meiden.. vandaag beginnen met ovu testen.. waag de eerste vanavond maar.. op mijn werk gaat het een beetje moeilijk! Fijne dag en geniet van het mooie weer!!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames!!!

ik heb de foto's weer uit em album gehaald.
    ik wacht gewoon me dokters bezoek af!
    wat trouwens wel verzet moet worden want we heb lek in de berging en dat is even toch iets belangrijker want alles loopt onder me doze dus ook.
    verder vanmiddag naar me moeder want die viert haar verjaardag.en het beloofd mooi te worden dus kunnen lekker in de tuin te zitten!

hoe is het verder met iedereen?
    Inge hoe is het met jouw
    en perfection zou je niet eens testen!spannend hoor meid!
    he muppet ik hoop dat je ei vind:D!
    nou dames fijne dag nog als ik julllie niet meer spreek.
    liefs

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

muppet; nou ik heb getest op moed van alle dames :D
    maaaaaarrr nee negatief :( alweer terwijl ik 3 dagen gewacht heb met testen..
    nu zit er echt niks anders op dan wachten wachten wachten...gek wordt je er van..haha
    misschien test ik pas later positief??
    ja verder voel ik me raar, een giga pukkel op mn borst haha en zeer dat ie doet, nou dat heb ik ook nog nooit gehad!
    en gewoon te vrolijk haha zo vrolijk was ik nooit ;) al 2 dagen!

nou mupp suc6 met je eitje zoeken meid :D

xx liefs

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Snippie ; veel plezier vandaag meid :D
    heerlijk in de tuin zitten :D

heb getest hoor maar weer negatief :(
    helaas pindakaas we wachten ALWEER haha.

hoe gaat het verder met jou?

liefs

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    perfection balen zeg meid!ben ej wel vaker overtijd geweest?en is je cyclus regelmatig?
    spannend hoor ik blijf voor je duimen hoor.
    liefs

10. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    heee dames balen van die nega testen

en snippie jammer dat je de fotos uit je album hebt gehaald was ff nieuwschierig,
    maar we houden de moed er in en maar genieten van het mooie weer, hier zijn de duivels nog niet in aan tocht houden zoo

groetjes anja

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nee ben nog nooit overtijd geweest ben altijd stipt op de dag ongi. daarom vind ik het zo raar.
    mijn cyclus is altijd regelmatig kan de klok erop gelijk zetten!
    maar ik test met de testen van babyboomshop en daar hoor ik weinig goede dingen over :(: :(:
    weet jij misschien of dat wel goede testen zijn?

dankjewel meid lief van je :)
    maar hoe gaat het met jou dan?

dikke knuffel

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej meissie(perfection) de kruidvat 2voor5 schijnen erg goed te zijn!anders die binnen kort een proberen!

hier nog steeds het zelfde gevoelige tepels,missleijk steekjes,veel vocht verlies maar ach we zien het wel!Zo naar mijn moeder:D!alleen jammer wnat daar komt mijn stief schoonzus ook en die is hoog zwanger!!!ik gun het haar natuurlijk wel hoor.maar blijft even moeilijk denk ik.want tjah eerlijk is eerlijk je wilt dat zelf toch ook:D!

nou dames fijen dag nog vandaag!!!
    liefs

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal!

Lekker weekendje?

@ingearts: Al getest? Spannend hoor! Zal voor je duimen!

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

snippie wijffie oke dan ga ik die toch ook maar proberen :D thnx voor de tip :)
    jammer dat de winkels vandaag dicht zijn.. :(

ohh meissie ik snap je helemaal, het is ook niet leuk als je iemand ziet die zwanger is en jij niet ook al gun je het diegene ook van harte..

maar je bent al op de 9e dag van je cyclus? en heb jij ook al een testje gedaan meid?

liefs Xxx

15. lbunny

lbunny Lid

5 mrt 2009
    22
    0
    0
    hey meiden,

Ooh wat erg, ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest en heb waarschijnlijk een helehoop nieuwtjes gemist! Sorrie, ik heb dus niemand kunnen feliciteren met een eventuele zwangerschap of succes gewenst met andere dingen...

Ik ben momenteel een beetje in de war, weet niet goed wat ik moet doen. De afgelopen 13 dagen ben ik veel misselijk geweest en heb constant een overgeef gevoel en buikpijn. Ook heb ik veel last gehad van mijn darmen. Ik heb een week geleden negatief getest, heb testen in huis maar vraag me af of het zin heeft om nog eens te testen(?)
    Ik ben sinds januari niet meer ongesteld geworden na het stoppen met de pil (dat is nu 106 dagen geleden). In maart zijn wij begonnen met klussen.
    kan iemand mij helpen, ik weet niet meer wat ik moet doen en of ik iets moet ondernemen...
    ps. ik denk niet dat ik zwanger ben, lijkt me sterk na 1 maandje proberen (zeker aangezien ik nog niet ongesteld ben geworden) :( :(:

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @lbunny: Wat vervelend meid dat je niet meer ongi bent geweest, maar wel allerei kwaaltjes hebt. Helaas doet de HA nog niets en laten die je gewoon afwachten. Zelf ben ik laatst 116 dgn niet ongi geweest en voelde ik ook van alles. Ik heb er heel wat testen doorheen gejaagd, alleen steeds negatief. Uiteindelijk was de ongi er op dag 116 gewoon ineens. Het kan door allerlei redenen uitblijven, dat is moeilijk te zeggen. Ook kan het dan je er wel eens eentje overslaat. Bij mij was het ook na het stoppen met de pil. Hopelijk komt de ongi toch ineens doorgezet. Sterkte.

17. lbunny

lbunny Lid

5 mrt 2009
    22
    0
    0
    Hoi Misty1984,

Bedankt voor je berichtje, ik ben nu weer een beetje gerustgesteld. Hopelijk word ik snel ongesteld...
    Ik hoop voor je dat jou volgende menstruatie niet te lang op zich laat wachten en dat je een regelmatige menstruatie zal hebben (of dat je zwanger raakt, dat is natuurlijk nog veel beter ;) . Ik zal aan je denken!

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    nee ben nog nooit overtijd geweest ben altijd stipt op de dag ongi. daarom vind ik het zo raar.
    mijn cyclus is altijd regelmatig kan de klok erop gelijk zetten![/quote]

Ik had het afgelopen maand ook ineens. We zijn een jaar bezig geweest, toen een pauze van een half jaartje ingelast en sinds december weer bezig. Al die tijd gewoon een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. Afgelopen maand was ik ineens over tijd. Ook een aantal keer getest, maar geen tweede streepje te zien. Op dag 32 kwamen ineens de :evil: :evil:. Vond het ook zo raar toen. Maar hopelijk voor jou ben je zwanger. ;)

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Vandaag me tuintje gedaan. 's Morgens ff naar Belgie geweest om plantjes te halen en van middag alles in potten gezet. Het ziet er weer gezellig en kleurrijk uit. ;)

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoi dames was ik weer:D!heerklijk in de tuin gezeten bij me mams:D!
    en net heerlijk gegeten:D!Nu lekker uitbuiken op de bank en op tijd naar bed.morgen aller laatste werk dag!

nee nog niet weer getest en deze maand sowiezo geen ovu testen hoor.
    ik had vanmiddag wel vruchtbaar slijm dus ben benieuwd of dat aan houd.hihi steekjes en zo blijven.we wachten dus gewoon rustig af.

perfection meid ik duim hele hard voor je meissie.

liefs

Deel Deze Pagina