het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ja je moet nog 7 dagen wachten, maar je kunt er altijd n testje tegenaan gooien vooral omdat je toch wat symptonen hebt!
    maar blijft moeilijk..

Ik heb trouwens altijd minulet geslikt zijn er nog meer mensen die die pil hebben geslikt!

2. sunshins82

sunshins82 Actief lid

31 okt 2008
    196
    0
    0
    Dat hoop ik zeker voor je! Want dat is absoluut niet fijn. Je nachtrust is zeker belangrijk en heeft veel invloed op de rest van je lichamelijke gesteldheid. Tenminste bij mij wel.

Ik zou zeggen; slaap lekker!

Liefs

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

nee die pil heb ik niet geslikt...

maar een testje nee daar waag ik me nog niet aan,zou veel en veel te vroeg zijn toch?? welke testen zou ik eventueel eerder meer kunnen testen?

hoe is het eigenlijk met de lijst? die hield jij toch bij of heb ik dat verkeerd?

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ja ik weet dat ook niet er zijn wel van die testen.

die van de kv die zijn op zich wel goed heb ik gehoord.
    2 voor 5 euro zijn ze en zitten in n klein wit doosje.
    volgens mij zijn deze ook best gevoelig..

@ sunshine slaap lekker.

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

weet je inge ik durf niet zo goed te testen...misschien zijn het wel gewoon allemaal symptonen van het ontpillen

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Brabants meisje,

Hoop voor je dat je vanavond beter kunt slapen en niet meer misselijk bent. Ik denk dat als je je echt niet in kunt houden je een dag of drie voor je NOD wel met die KV kunt testen. Maar je wordt er wel onzeker van hoor. Die dagen tot je NOD ben je bij elke keer plassen bang dat je alsnog ongie wordt...

Ego: Ben vandaag gestopt met roken. =D> =D> =D> =D>
    Ben echt al 12 jaar een verstokt roker van een pakje per dag, dus het is echt pittig. Vanmiddag toen ik een uurtje of 4 wakker was even een crisis gehad. Bleef maar huilen en was ervan overtuigd dat het niet ging lukken en dat ik het op een andere manier moest proberen (hormonen & lichamelijk afkicken is geen fijne combi). Gelukkig ben ik er met steun van mijn man en kat doorheen gekomen en was de rest van de dag minder erg. Had mezelf nl. beloofd dat als ik vanavond om 22.00 nog steeds zo kapot zou zijn ik er 1 mocht roken of ik kon naar bed gaan en dan zou ik als ik weer wakker werd een dag niet hebben gerookt en kon ik trots op mezelf zijn... Dat werkte.
    Nu is het 22.00 geweest en wil ik natuurlijk nog steeds roken, maar doe het lekker niet. Ga zo naar bed en dan kan ik morgen trots op mezelf zijn... :D Einde Ego!

Brabants meisje, ben jij ook nog steeds gestopt?

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

joeghoe!!!! collo is gestopt met roken :):):):
    kei goed van je! en je kunt het zeker volhouden.Je hebt een schitterend geweldig doel voor ogen.Het zal niet makkelijk zijn,maar de aanhouder wint.

Ik moet helaas toegeven dat ik er vandaag weer gerookt heb :(:( voelde me zo klote na afgelopen nacht dat ik erg emo was vandaag...lang leve de hormonen..maar heb ze nu weer weg gelegd..

8. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @ brabants meisje,
    als je er niet goed bij voelt moet je het zeker ook niet doen.
    zoals collo al zegt je kunt er mega onzeker van worden!
    ach je hebt mij vastgebonden dus dat wil ik ook graag bij jou doen,.
    wel jammer dat je vandaag n sigaretje hebt gerookt je was goed bezig.
    maar snap wel dat je er behoefte aan hebt gehad, en ik vind als je je kut voelt en het lucht je even op mag je er heus 1 pakken!

DAT ZEGT DUS DE GENE DIE NOG VOLOP AAN HET ROKEN IS EN DUS NU OOK MET N SIG. AAN ZIT!!
    FOEI INGE hahhaa

@ collo, goed zo meis dat he de sigaretten niet hebt aangeraakt ben trots op je enne volhouden he!

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

bind me vast.bind me vast
    hihi

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

maar ik ben er weer vandoor dames
    ik val om van de slaap hihi

fijne avond/nacht allemaall nog en tot morgen

liefs

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Slaap lekker en succes met het niet-roken. Ik probeer me te bedenken dat als ik een sigaret rook, die hele %$#@%$#-dag vandaag voor niks is geweest. Maar ik had echt niet kunnen stoppen als ik niet zwanger was geweest, dus ik ben de laatste die jullie gaat veroordelen. Geniet er nog maar van, als je straks een streep ziet moet je eraan geloven...

12. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @ brabants meisje!! bij deze u bent vastgebonden! en slaap lekker...

@ collo ik vind het ech goed van je..
    ik denk dat als ik straks zwanger ben die stap inderdaad makkelijker is je hebt n doel dan.
    dus ik geniet er nu nog even vanhahahha!!!

ben benieuwd hoe het morgen met je is gegaan.
    en als het niet lukt vind ik best dat je n sigaretje mag roken hoor!
    beter n sigaretje dan stress!!! dat is niet goed voor je kindje!!

nou ik ga ook lekker naar bed..
    morgen weer werken!
    mijn weekend is weer voorbij (1 hele dag)

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames:D!
    inge balen dat je toch ongi bent geworden!ik zie dat je pendel van april niet is uit gekomen!maar het kan toch nog uit komen ?want je ei is nog in april!of had je gependel positieve test?Nou meid deze ronde is de ronde hoor:D!!!

en brabands meisje ik hoop dta het raak is meid!
    ik duim heel hard voor je!!!

colloo goed zeg meid gestopt met roken:D!
    zo was ik gisteren op de verjaardag van me moeder en daar was mijn hoog zwangere stoef schoonzus ook en die rookte gewoon door.nou kan je vertellen ik kan daar niet zo goed tegen!en ze heeft geen poging gedaan tot stoppen.vind ze niet nodig!bah wat een instelling.

maar lieve dames ik gaat er vandoor zo naar me werk.De allerlaatste werk dag!!!raar hoor straks loop ik om 5uur naar buiten en ben ik geen collega meer:( moelijk hoor.
    maar ach.op naar iets nieuws en daar heb ik ook wel zin in.

nou dames fijne dag nog vandaag!

liefs

14. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Goedemorgen,

@iedereen die rook(te)! Kanp van jullie om te stoppen! Echt waar (respect)

Ik moet nog even wachten. Ik een week geleden veel vruchbaar slijm. En dacht dat mijn ei vroeg was. En nu heb ik vanmorgen weer een klein beetje slijm. Ik snap het niet meer. Maar tot nu toe om de dag geklust. Dus misschien dat het een keertje raak is.

Veel succes nog iedereen! En werkse vandaag.

Liefs

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Collo, super goed van je dat je gestopt bent met roken. Maar je hebt een stok achter de deur nu je zwanger bent van je wondertje. Ik zelf rook ook nog steeds, maar wel al stukken minder. De laatste paar maanden mag ik van mezelf maar 4 sigaretten per dag roken. Ik stop er ook maar 4 in me pakje en dat gaat erg goed. En zodra ik een tweede streepje zie op die testen gaan ze ook echt de prullenbak in. ;) Succes meid!

@ Snippie, Spannend hoor zo'n laatste dag. Weet nog goed toen ik weg ging bij mijn oude werk, toen ik de deur daar achter me dicht trok. Had echt zoiets van: Nou dit was het dan! Heb toen wel ff een traantje weg gepinkt bij het afscheid nemen van de collega's. Maar had toen een leuke nieuwe baan om naar uit te kijken en jij ook. Op naar een nieuwe uitdaging.

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :D Jeetje wat zijn jullie goed bezig met stoppen met roken. Ik snap dat sommigen zeggen dat stress niet goed is voor je kindje, maar ik weet zeker dat je moet stoppen met roken voor je bloedband met die van je kindje zich heeft gevormd. Ik snap het dilemma, maar nu je vroeg in je zwangerschap (zou kunnen zitten) zit, kun je er beter nu doorheen dan wanneer je 15 weken zwanger bent. Ik denk dat het effect van stress op het kind dan nog veel groter is. Het valt wel mee, het is twee dagen heel heftig als je niet rookt, maar het zakt weg. Geloof me, je bent en blijft altijd een roker. Ik mis het ook nog dagelijks, na bijna 2 jaar stoppen.. maar ik moet volhouden, voor onze kinderwens.
    Meiden heel veel succes in de strijd tegen de nicotine (oh ik zou roken als het NIET slecht voor me zou zijn geweest!!!), houdt vol en denk aan je eigen gezondheid, maar ook aan die van je kindje..

Go Girls!

Liefs Muppet80

17. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Ja het is heel moeilijk onm te stoppen en alleen een goeie stok achter de deur kan je helpen om te stoppen! En dat zal dan een klein wondertje zijn.

Liefs Noor

18. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    hee dames

echt jammer voor de meiden die ongie zijn geworden, op na de volgende ronde.
    en voor de zwangeren GEFELICITEERD, heb een druk weekend gehad dus had niet veel tijd om achter de pc te zitten moest werken dus een goede afleiding om de laatste dagen door te komen
    Ik rook ook nog hoor :oops: maar ben wel al heel wat geminderd, ik stop pas echt als ik zwanger ben vooral de laatste dagen ben je wel gestrest hoor,
    gisteravond was mijn temp laag lager dan de vorige avonden dus zat er helemaal doorheen ik dacht morgen word ik ongie, maar er is nog niets te zien, en mijn temp was vanmorgens weer hoog 37,4 dus heb nog een beetje hoop,
    nou dames zijn jullie ook weer op de hoogte van mij haha

groetjes anja

19. MH113

MH113 Lid

17 apr 2009
    51
    0
    0
    4 dagen overtijd,
    1ste dag dat ik mocht testen negatief getest dag later weer negatief

Denk dat ik morgen of woensdag weer test?!

20. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    balen meid ik heb wel eens gelezen dat veel meiden pas later posie testen
    hoe voel je je dan?
    heb je normaal een gelijke cyclus
    groetjes anja

Deel Deze Pagina