heb ik het weekend ook al geprobeerd maar helaas,ik slaap de laatste week gewoon heel onrustig en ben ontzettend vroeg wakker...
snippie lieverd wat vervelend allemaal een vervelende dag dus! sterkte meid voor jou en je vriendin *dikke knufff* rustig aan meissie!
ik ken het je lichaam maakt je zo hol en dol! dat je echt begint te twijfellen of je zwanger ben of niet. ken het hellemaal als je zwanger ben is het net hormoone oorlog in je lichaam. paar dagen terug, kom ik in eens huilen (om niets) en andere moment lach ik hellemaal dubbel van het lachen! en woede aanvallen das is echt schandallig :O en me vriend was lekker me aan het testen geweest!hoe ik reageerde op dingen. hij heeft echt dubbel gelegen. lachen doe ik best veel..ma had zo de slappen lag dat ik rood paars aan liep en eens om sloeg in een huil bui, hij heeft er stiekum filmpje van gemaakt Nou echt voor schandaal . haha zwanger zijn goed je lichaam ook heel onverspelbaar
hihih gimena lijkt me een erg leuk filmpje geworden!!! gek he dat je jantje lacht jantje huilt kunt zijn.heb t momenteel ook heel erg.....
hahahaha jantje lacht jantje huilt is hier ook hahah!!! Gimena;;; een leuk youtube filmpje geworden? haha
dank je perfection!!!het blijft de hele tijd door me hoofd spoken. gelukkig heb ik nu heel lang vakantie!(4weken) dus lekker tijd om tot rust te komen! perfection in duim voor je hoor. heerlijk he die hormonen!he dames! liefs
@ snippie, ja nou ongesteld kan ik het niet noemen maar denk toch dat het het was, mijn positieve test zou ook in april zijn dus helaas. heeft deze pendel geen gelijk gehad. en vandaag je laatste dag ik ook! vanaf morgen begin ik in n andere vestiging voor zeker n maand en of ik nog terug kom is n beetje onduidelijk ik mag daar blijven maar mag ook terug komen dus vandaag wel n beetje afscheid genomen want de kans dat ik blijf is 70 procent. best moeilijk ook. @ mh13, balen zeg dat je al 2x n negatieve test in handen hebt gehad. hoop voor je dat je snel ongi wordt zodat je door kunt naar de volgende ronde.en anders kunt genieten van je zwangerschap, @ perfection balen dat je negatief hebt getest zeg.. had het je zo gegunt @ brabantsmeisje, balen dat je je zo klote voelt zeg en dan helpen die nachten ook niet echt, voel je je de rest van de dag wel iets beter? ik hoop dat je echt snel n positieve test in handen hebt! @ hier, gaat alles zijn gangetje verder.. denk alleen dat ik heel vroeg mijn bedje in duik ik ben zooooooooo moe
Meiden, ik had hierover ook een los topic geplaatst maar ik vraag het hier ook even... Wat betekend een positieve ovulatietest een week na je ei en dus ook een week voor nod? Had zomaar zo'n test gedaan vanmiddag en die ong.net zo donker als de controle streep.. heb ik nou weer mijn ei ofzo?? Kan toch helemaal niet? x
anna je test is pas positief als je streep even donker is of donkerder dan de control streep. het kan ook zijn dat je ei eerder niet gesprongen is. weet het dus niet meis. dame sik gata naar bed! slaap lekker voor straks! liefs
Aangezien ik ook aan het wachten ben, op mijn eerste menstruatie na spiraalverwijdering, neem ik ook maar plaats op dit bankje... Hopenlijk hoef ik hier niet zo lang te zitten!
Ik heb vandaag weer 2 testen opgehaald dus ga morgenochtend weer een test doen hoop dat het deze x wel raak is!
haha gelukkig niet sta ik echt voor lul #-o het staat aleen op zijn tel en hij laat hem daar gelukkig ook op staan
hoi allemaal, ik had gister mijn eisprong moeten, maar niet gehad hoor, dat zie ik aan de witte uitvloeiing, heb nog vrij veel bloed verlies, ik snap er geen snars meer van, had altijd zo'n regelmatige cyclus, zou het komen dat ik een miskraam gehad heb, en dat nu mijn cyclus ontregelt is, heb ook een ovulatietest gehaald van cb maar die geeft ook niet aan dat mijn eisprong er aan komt ofzo, zou ik nou gewoon moeten wachten tot het bloedverlies weg is?? veel liefs
hoi dames! Nou, mijn ongi is gekomen... en hoe! OMG wat heb ik een buik en rugpijn! Ik ben er gewoon wakker van geworden. Net een Saridon ingenomen en die begint nu iets te werken... Ik ben dus bang dat deze eerste ongi na mijn mk dus 2 x zo hevig zou zijn. Ik zal even mijn banner aan gaan passen en ik hoop dat ik me snel wat beter voel. Wel wil ik degene die wachten op een positieve testen heel veel succes wensen! Ik zit dus nog wel een poosje op het wachtbankje Liefs Cynthia
Nou goedemorgen iedereen, Hoe staat het ervoor met iedereen? Ik heb nu denk ik wel me ei gehad.... Want na me ei beginnen mijn borsten weer op te zwellen en gevoelig te worden. Dus het is nu officieel weer wachten. natuurlijk wel met jullie hehehe. Mijn baarmoeder hangt heel laag en deed gister ook pijn met klussen. Zou dat mijn ei zijn geweest dan? Nou ik weet het niet maar ik wacht wel 2 weekjes. Liefs Noor
goedenmorgen dames!! @ brabants meisje heb je vannacht n goede nacht gehad!! @gimena ik vind dat je dat filmpje best met ons mag delen hahaha!!