het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Thanks meid. Voel me deze maand een stuk relaxter heb echt zoiets van is het niet dan is het niet volgende maand beter. Maar misschien dat als het zo ver is en het is niet dat ik wel heel erg baal. We zien het allemaal wel. ;)

2. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

lady's ik ga vandaag bank avond houden,ben kapot!

ik spreek jullie ws morgen

fijne avond allemaal

liefs

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Fijne avond meid en hopelijk slaap je vanacht een stukje beter.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    fijne avond meiden.
    en voor straks slaap lekker.
    even ene broek strijken en dan filmpje kijken.

liefs

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

goeiemorgen lady's

hier een vroege vogel...
    ik denk dat mijn ongi zich aan gaat kondigen.De welbekende krampen zijn er en de aders op mijn borst zijn een heel stuk lichter. Wat kan een lichaam je toch voor de gek houden!

@snippie gelukt met strijken ;) ik heb hier ook nog wel wat liggen...

@jewe wel prettig dat je je een stuk relaxter voelt als voorgaande maanden. Ik duim ook echt dat het raak is voor jullie!!!! en slapen heb ik vannacht in ieder geval beter gedaan hihi

dames ik ga naar het werk toe,lekker heel de dag naar buiten met de kinderen. Nou ja heel de dag ik hoef maar een halve. ik spreek jullie nog

liefs

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej brabands meisje ik hoop dat toch de ongi weg blijft!!!!
    lekekr hoor maar een half dagje werken:D!hihi.
    kussssssss

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Brabantsmeisje, Hopelijk blijven idd de :evil: :evil: weg. Ik duim voor je hoor meid! [-o<

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik hoop ook dat de duivels wegblijven voor je Brabantsmeisje!!!

Hier gister weer geklust, nu 3 avonden achterelkaar.. aan het klussen zal het wel niet liggen denk ik.. nu maar weer afwachten wat deze maand ons brengen gaat..

zondag - bijna posi ovu test - geklust
    maandag - nega ovu test - geklust
    dinsdag - nega ovu test - geklust

Mijn NOD is 5 mei.. duurt nog wel even.. de pendels voor deze ronde zijn erg gunstig iniedergeval. Staat al 2 - 0 voor een zwangerschap ;) Nu de innestelling nog!

Meiden heel veel succes de komende dagen!!! Spannend dat wachten steeds! Moet binnenkort ff nieuwe zwangerschapstestjes halen, ze zijn nu allemaal op, heb nog 1 digitale clearblue..

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

snippie;;;; wat een ontzettend mooooie tekst voor je vriendin kreeg er kippenvel van :)
    hoe gaat het met je meid?

brabants meisje;; hoe voel je je nu?? wat je zei over je het gevoel dat je maag omhoog geduwd wordt daar had ik gister avond ook last van..na een renie ging het gelukkig weer weg..
    zijn de duiveltjes niet komen kijken meid??

muppet;; jij maakt er een feestje van het klussen haha toe maaar 3 daagjes achter elkaar.. ;)

dames geniet lekker van het zonnetje.

edit; ik heb vanmorgen een test gedaan maar nog zo negatief alst maar kan :(
    ben mega misselijk voel me echt zo raar anders dan anders.. kan ook overal wel om janken..jankebroek :(

xxx

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je perfection:D!!!

hej emid wat balen zeg dat je zo beroerd voelt en negatief test!ik hoop toch dat je over een paar dagen toch positief test.anders mss een bloed test aan vragen?

ik heb net te horen gekregen dat 11mei officieel mijn eerste werk dag is:D!!!!
    dus heb nog 2,5vakantie heerlijk:D!!!!
    Met mij gata het nu gelukkig beter.had er gisteren nog erg moeilijk mee.maar gaat nu stukke beter.natuurlijk denk je er nog aan maar ben er niet meer zo van onder ste boven!komt denk ook omdat ik dat gedicht geschreven heb.

liefs

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

meissie, ja dat is ook heel vaak zo hoor als je het op papier zet dan gaat het al een stuk beter..
    ohh lekker nog 2 weekjes vakantie heerlijk :D helemaal met dit weer hihi :D
    gelukkig gaat het nu beter met je meid :D

ik bel morgen de dokter en kijken wat hij zegt....pfff
    je zal er toch gek van worden :(

liefss en een dikke knuffel

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je meissie.
    vrijdag ga ik naar haar toe ook een beetje voor der verjaardag zegt ze!(ze is vrijdag jarig:S!)
    heb der op msn gesproken!dan kan ze wel praten.
    heb er nu wel weer moeilijk mee hoor.gatsie zeg!!!

liefs

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Brabants meisje: Hopelijk blijven de duivels weg meid! Ik dacht echt zeker te weten dat jij zwanger bent!

@Snippie: Jeetje meid, wat heb jij een ontzettende mooi stuk geschreven voor de vader van je vriendin (toch?) Ik kreeg er tranen van in mijn ogen! Gaat het al wel weer een beetje beter met je? En met je vriendin? MOeilijk om haar dan te troosten/steunen he? De vader van een vriendin van mij heeft een aantal jaar geleden zelfmoord gepleegd, zonder enig afscheid of iets dergelijks. Was er lang van onderste boven en het enige wat ik eigenlijk kon doen was er voor mijn vriendinnetje zijn. VInd het altijd erg moeilijk zo'n gebeurtenis, wat moet je zeggen, wat moet je laten?

14. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

heey snip wat fijn dat je vrijdag je vriendin kunt zien,prettiger als over de telefoon. En dan kun je er even echt voor haar zijn!

vanmorgen was de pijn in mijn maag verdwenen tot ik mijn eerste bak koffie nam :( ook de blauwe ader is er weer ;)
    geen bloed geeft moed!!!!!

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah he misty wat kan je zeggen en wat kan je doen!niks alleen maar er voor der zijn.ikm kon ook zaterdag naar de begraafnis maar daar komen rond de 400man dus hebben afgesproken voor vrijdag!om zo er echt voor haar te kunnen zijn!
    ik ga zo even lekker slapen want vreed veel energie die verdriet.

brabands meisje spannned lieverd!ik duim voor je.
    en praat idd makkelijker dan over msn.(ben al blij dat ik haar zo gesproken heb)

liefs

16. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

thanks voor het duimen!!!!!
    maar kan me voorstellen dat je blij bent dat haar in ieder geval zo al hebt gesproken. maar over een paar dagen kun je haar echt je schouder aanbieden! gewoon heerlijk als je goede vrienden hebt ;)
    wat fijn trouwens dat je weet wanneer je nu precies moet beginnen,eerst nog even afkicken en dan aan de gang!!

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    na vrijdag kan ik het na mijn gevoel ook gewoon wat makkelijker een beetje afsluiten
    want dan heb ik haar echt een schouder kunnen bieden.
    en ben ike r voor der geweest.

maar idd lekker eerts afkicken en dan helemaal fris over nieuw beginnen:D!
    nu ga ik echt slapen ben op
    liefs

18. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

slaap lekker snip!

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

snippie;;

gelukkig kun je er voor haar zijn vrijdag en praten gaat dan ook wel wat makkelijker dan over msn..
    trusten meissie rustig aan °knuff°

20. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

heey perfection

hoe is het met je?

Deel Deze Pagina