ik weet als je ong wordt dat hij zakt na 36. nog iets! maja ik ben nog niet zwanger dus weet niet wat de temp is
ovulatie veroorzaakt 0,3-0,5 verhoging, zwangerschap ietsje meer. t ligt dus aan je eigen tempt. t s dus vr iedereen anders. als k ongi ben dan ben k 35,7 bijvoorbeeld.
t mooiste is dat t leven ook warmte betekent. t warmte dat generaties lang doorgegeven wordt aan t jonge leven. we bewaren in ons t leven en warmte van onze voormoeders!
morgen dames nou hier nog niks te zien ga zo toch maar even een testje halen slaap al paar dagen heel erg slecht ben nu wakker maar ben doodmoe hele rare dromen enz nou als ik heb getest laat ik meer weten liefs lisje
Net tegen alle goed voornemens is een ovu test gedaan... afgelopen zondag was mijn eisprong en nu slaat de ovu test uit met een hele donkere streep...zou het...zwanger? Durf het eigenlijk niet te hopen
dan sluit ik me hier ook maar aan maandag gaat mijn spiraaltje er uit spannend spannend en dan wachten maar ik ben erg benieuwt wat mijn cyclus is en of ik hem meteen terug hebben schijnt van wel met een spiraaltje spannend spannend iedereen succes hier zo !
Ik was de eerste maand na het verwijderen van mijn spiraaltje zwanger...dus het kan! Bij mij eindigde dat in een miskraam maar dat had daar niets mee te maken...
wachten duurt zoooooo lang! PFFFFF Woensdag ga ik testen is 2 dagen voor me NOD ik weet het maar ben veel te ongeduldig.... Me vriend wordt al gek van me....
Ach, met een Kruivat test op een digitale van CB met indicator weet je ook twee dagen voor NOD of je zwanger bent... Ik zou nu wel willen testen...heb nog ovu testen liggen...
ik sluit me ook hier aan, word helemaal gek van dat wachten. ben blij dat we vanavond een avondje uit gaan (zonder alcohol haha) morgenvroeg direct even een testje halen samen!