ja ik zag het hahaha, dat is inderdaad wel heel erg toevallig! Ik kom namelijk niet heel erg veel meer op het wachtbankje. Ik heb je een pb terug gestuurd
hallo fames een vraagje volgens mijn banner had ik gisteren mij ei, zelf dacht ik afgelopen vrijdag omdat ik steekjes had en last van me buik, die pijntjes zijn eigenlijk gebleven sosm voel ik even niks en dan ineens toch weer pijn bij me baarmoeder, is dit dan toch de eisprong? hoelang voel je die pijn eigenlijk?
Wuhahaha, inderdaad!! Brabants meisje; alvast voorzichtig GEFELICITEERD!!!! Echt super!! Helemaal blij voor jullie.. En ik blijf duimen voor jullie dat het goed blijft gaan !
haha inderdaad hihi moet ik hem zo maar even lief aankijken als hij thuiskomt, of ben ik dan te laat?
Brabants meisje!!! Whoewhaaaa!!!!! Super meid! Ja, nu beginnen de spannende dagen tot de NOD, dan durf je waarschijnlijk pas echt te geloven dat het waar is. Maar goed, tot aan die eerste echo blijft het toch afwachten....dus wees gewoon maar blij meid! We zouden een wachtbankje "Wachten op 1e echo" moeten maken.
iedereen bedankt! ik ga het weekend nog een keer testen en dan heb ik wat meer zekerheid hihi collo hoe is het met het niet roken???
Hey Brabants meisje, Wow, wat leuk voor je! Gefeliciteerd zeg! Hopelijk slaap je nu beter Geniet ervan! Liefs
dames ik ga slapen(hoop ik goed hihi) kan mijn ogen haast niet meer open houden dikke knuffel voor jullie!
ik had 5 dagen voor me NOD een cb test gedaan! + test! en was wel een plusje! aleen eerst een dunne penne steepje en liep heel licht uit! had het toen hier op neer gezet niemand zag het! had ik me vriendin laten zien wat ik verklaarde me voor gek! die zei ook dat ze iets zag! het was niet aleen een pennestreepjes dus even aantal dagen gewacht! kv test gedaan ook een lichte streep. en toen kwam de knal test . ik had wel hcg in me urine maakt het aleen niet zo heel snel en heel veel aan! maar dat hoor ik best vaak. dat meiden pas overtijd positief testen!
@Brabantsmeisje; gefeliciteerd meid! Wat super dat je nu al zo'n duidelijke positieve test hebt! Geniet ervan! @Gimena: Jeetje dik 7 weken alweer, wat gaat dat snel! Nog een paar dagen en dan naar de vk! Spannend! @lievemama18; het is zo lastig om je ei te constateren.. je kunt het merken aan steken links of rechts en wat meer slijm bij het afvegen of in het algemeen.. Ik ben maar met ovulatietesten bezig gegaan om te kijken wanneer mijn ei precies was zodat ik preciezer kon klussen. De ene maand is hij rond cyclus dag 13 maar ook wel op cyclus dag 16.. Niet iedere maand hetzelfde dus, ik heb ze van Sensitest, via internet, zijn ook niet zo duur.
dat had ik dus vrijdag ineens een veeg rekbaar slijm, en steken dus vandaar dat ik dacht dat ik vrijdag mijn eisprong had, dan zou gister mijn innesteldag zijn?, voel je dan zelfde pijn als bij eisprong?
@ Brabants meisje: Hoe is het allemaal met jou meid? Hoe voel je je? @ Snippie, hoe is het nu allemaal met je vriendin? Heb je haar het gedicht al gegeven? Wat vond ze ervan?
Hoi meiden... Ik kom ook op het wachtbankje zitten... Ik ben niet zo actief geweest op het forum, maar nu waarschijnlijk wel wat meer... Als 1e stel ik me ff voor... Mijn naam is saskia, getrouwd en heb 2 dochters... Naomi van 4 en half en Amber van 2 en half... Wij proberen weer zwanger te raken en ik mag Dinsdag de 28e als ik nog niet ong ben een test doen.... Errug spannend dus.... Knuf Sas