meiden, hier nog steeds een rare ongi bijna niks...:s op het moment erg waterig heel raar ander kleurtjes dan normaal..vanmorgen ontzettend misselijk en nog steeds geen ongibuikpijn.. mijn mams is toen ze zwanger was van mij ook nog 5 maand ongi geweest..kan het in de familie zitten??? xxx
hoi jewe ik zie haar morgen. maar er komt weinig tot niks uit der.ze kan alleen op msn praten en dan komt er nog niks uit der.ze is helemaal op!hij is dus zaterdag ochtend op genomen door hart stilstand en daarna is hij nog geoppareed een paar keer zelfs en ze wilde hem 2weken in slaap houden ,maar dat mocht dus niet abten.zondag nacht is hij overleden.dus allemaal veelste snel gegaan!!!! ze is morgen dus ook jarig.dus ook voor een beetje afleiding ga ik naar der toe.
Nee ik voel eigenlijk nog niks, maar dat had ik met de andere 2 zwangerschappen ook niet... Alleen bij de ander 2 werd ik nog wel 1 keer ong en was het de 2e maand raak...Maar ja je weet maar nooit he.... Ik zou Maandag al kunnen testen, maar doe het Dinsdag voor de zekerheid, mocht ik het nog niet geworden zijn....Wel errug spannend allemaal weer..
Kan me goed voorstellen dat ze er helemaal door heen zit, het is ook niet niks om je vader te verliezen.Gelukkig heeft ze een fijne vriendin als jij die haar steunt.
zou kunnen, ik weet niet haha mijn moeder was aan bevallen toen ze erachter kwam dat ze zwanger was van me oudste zus, ook gewoon oongie geworden en niet dikker geworden, hoe raar het ook klinkt ik weet persoonlijk niet, bij mijn zoon was ik al 16 weken zwanger toen ik erachter kwam, omdat erg onverwacht was (nu heel blij ermee) en ik was ook altijd erg onregelmatig
we wachten het maar af, kunnen toch niets doen, alleen klussen mja daarvoor is nu te laat, hopen dat we genoeg geklust hebben afgelopen dagen. afwachten tot NOD
Hai dames, Hoe gaat het hier, even een tijdje niet geweest gigadruk met werken en van alles en nog wat.... nog wat leuke nieuwtjes hier en daar? xxx
het kan dus wel dat je ongi wordt en achteraf blijk je gewoon zwanger te zijn.....okeyy ja ik vind het gewoon raar dat ik een beetje bruin bloed verlies nu is het weer weg en ben ik niet meer ongi.. smorgens ontiegelijk misselijk zere borsten.... meer dan wachten kan ik jammer genopeg niet doen..anders toch als nog maar de HA bellen???? xx
perfection ik zou de HA bellen en je verhaal voor leggen. ik duim nog steeds voor je hoor meid!!! liefs
Brabants meisje. Met het niet-roken gaat het eigenlijk prima. Natuurlijk heb ik nog 100 keer per dag zin in een sigaret, maar kom totaal niet in de verleiding om te gaan roken. ik weet waarvoor ik het doe he? Ik ben er ook van overtuigd dat ik nooit meer ga roken, want ik wil mezelf dit echt nooit meer aandoen, die eerste twee dagen waren echt zwaar. Vandaag gaat het eigenlijk prima, weinig last. Al vreet ik per dag wel ongeveer 100 tic-tacjes weg, maar dat mag ik voorlopig van mezelf. Ga jij nou ook weer helemaal stoppen?
colloo respect voor jowu meid!!mijn stief schoonzus rookt stug door!!!en dara kan ik me echt kwaad oevermaken. ik zelf heb vroeger ook gerookt en moest om gezondheids redenen stoppen en heb dat ook gedaan omdat het voor een goed doel is! liefs