het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    danif meid spannend ik duim voor je!!!

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    thnx

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hallo allemaal

bij het andere onderwerp vroegen ze of ik op een rose wolk heb gelopen vandaag,
    nou de wolk is niet zo rose als iedereen denkt! ik heb echt spijt dat ik eerder heb gestest!
    voel me heel de dag al kl*te,heel veel buikpijn,wel anders als dat ik ongi moet worden en veel last van me maag. Het idee dat er nu nog zoveel mis kan gaan maakt me erg onzeker.
    Heb de ha gebeld en voor de pijn mag ik niets innemen omdat de kans dan groot is dat ik het vruchtje beschadig,waar de pijn vandaan komt kan hij ook niet goed zeggen,kan ook door de stress komen.
    we zullen moeten afwachten en ik test dus ook gewoon het weekend nog mee!

ga hier niet veel zijn vanavond want ga echt op de bank liggen,een dag met de krampen in mijn buik ben er gebroken van

liefs

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej brabands meisje!!!wat balen zeg wijffie!!!
    doe lekker rustig aan en ik hoop dat ik het weekend nog extra goed nieuws mag ontvangen!!!
    liefs

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@snippie thanks mies,ik heb net even liggen slapen en ben weer helemaal het vrouwtje ;) ze spraken net al over oprekken van de baarmoeder dat dat die pijn zou kunnen veroorzaken?
    maar goed we zien het wel
    hoe is het verder met jou? morgen kun je lekker je vriendin in je armen sluiten heerlijk!!!!

@collo ja roken is maar weer pase :) maar idd voor een goed doel!!!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej lief brabands meisje wta fijn dat het alweer wat beter met je gaat!
    jah dan is het voor mij ook wat makkelijker om mee om tegaan het idee dat ik er echt voor der ben geweest.
    heb een cadeau kaart van free gekocht voor der9ook een beetje voorder verjaardag)

liefs

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    He Brabants Meisje, gelukkig gaat het weer wat beter met je. Probeer jezelf niet te druk te maken en doe het lekker rustig aan en laat je maar lekker door je mannetje verwennen deze dagen. Wel doen hoor stress is niet goed voor je op dit moment. ;)

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieve dame sik gata richting bed!wordt morgen ochtend/middag erg emotioneel.dus wil uitgerust zijn!
    slaap lekker allemaal!

liefs

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Slaap lekker meid en heel veel sterkte voor morgen.

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieve dames,
    ik ga er van tussen.
    ben er vanmiddag weer!
    liefs snippie

11. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Zo ben ik weer een keer hahaha.. :D
    Ik kijk elke dag op het forum en lees altijd mee, maar reageer niet zo vaak ;)

Ik zou deze week denk ik wel m'n eisprong moeten hebben maar nog niks gevoeld; ook de ovu testen geven alleen maar negatief aan.
    Ik en m'n vriend hadden afgesproken om de dag te klussen(mocht het ei er zijn zitten we altijd goed); maar als wij zoiets afspreken komt er helemaal niks van! :(
    Pff zo vervelend; nu maar niks meer afspreken en hopen dat het er dan wel van komt want ja zonder klussen geen baby hihihihi...

Heb sinds gisteravond wel last van gevoelige tepels zou dit kunnen beteken dat ik m'n ei krijg?! Vanochtend nog een ovu testje gedaan maar net als de andere keren negatief..

jeetje toch best ingewikkeld om zwanger te worden hahaha... :)

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @ Snippie; je bent een super vriendin voor je vriendin!!

@ Eliesah; ja dat is lastig.. wanneer ben je begonnen met testen dan?

@ Jewe; nog 3 dagen meis Spannend!!

Heb eergister mijn vriend het boek; 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gegeven. Had het een tijd geleden al gekocht en zou het geven wanneer ik positief zou testen, maar omdat we deze maand super hebben geklust rond mijn ei (en hij niet wist dat ik mijn ei had) was het wel een mooi moment om te vertellen dat we juist op de goeie dagen hadden geklust! Ik vond het wel leuk om dat boek alvast te geven.. hopelijk heb ik het bij het juiste eind deze maand! Hij was er ook erg blij mee :) (had er al om lopen zeuren dat hij het wilde lezen hahah)

13. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@jewe en snip thanks!!!! ;)

@eliesah het is allemaal wat dat zwanger raken,maar hoe kan het dan dat je ovu testen nog steeds nega zijn? Wanneer ben je idd begonnen met testen?

@muppet wat een ontzettend leuk idee. Ik help mee duimen dat je snel een positieve test in handen mag hebben!!!

hier: voel me steeds beter! ga nog niet van het bankje af hoor,pas als ik zondag ook een positieve test in handen heb.....

14. Appel en Peer

Ik heb volgens mij maandag, woensdag en vandaag getest..
    Heb maar 6 testen dus ja.. Je moet het zeker elke dag dan doen?
    Waarom heb ik zo'n onregelmatige cylus :evil: ..!!!
    Ach we zijn pas in de derde ronde dus we wachten gewoon rustig af..
    Al is dat erg moeilijk soms! :D

15. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Gefiliciteerd voor iedereen die zwanger is.

En balen voor degene die ongi geworden zijn.

Wij zitten nu nog op het wachtbankje maar ooit komt onze tijd ook!!
    Dat weet ik zeker. Het is zo hopeloos om te wachten ik word er echt helemaal gek van!

Ik voel van alles in mijn buik maar ik weet dat het mijn darmen zijn. Maar toch denk ik gelijk: zou het zou het....
    Echt om gek van te worden!
    Ik wacht gewoon geduldig met jullie mee....

Sorry moest even me 'ei' kwijt.

Liefs

16. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    tik tak tik tak tik tak....

waarom heeft een dag in vredesnaam 24 uur?? Dat is echt veel te lang... :(

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Eliesah, ja iedere dag voor een bepaalde tijd. Ik kan op zondag avond een positieve test hebben maar maandag alweer een negatieve, stel dat ik zondag niet had getest dan had ik ook geen positieve gezien. Bestel eens via sensitest dan koop je er meerdere voor ongeveer 60 ct per stuk of minder. Ik heb de dipstick, de goedkoopste. Had er vorige keer 23 voor een eurootje of 23 met 3 gratis zwangerschapstesten erbij. Ik heb ze nu drie maanden kunnen gebruiken en afgelopen keer was hij meteen raak en had ik er maar 3 nodig. Heb er nu nog 3 liggen, dan zijn ze op.

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieve meiden daar was ik weer!
    tjah hoe was het,ze kan niet meer huilen en het is gewoon een hele grote leegte.
    we hebben veel gepraat en we zijn boodschappen weze doen(ze is vandaga jarig dus viert haar verjaardag een soort van)!\
    ze benadrukte op het eind dat ze het erg fijn vond dat ik langs was gekomen.erg fijn om dta te horen!zo heb ik ook gezegd dta ze me altijd kan bellen mobiel staat s'nachts gewoon aan! en maandag ben ik een midweek weg.heb gezegt dat ik vanaf die week er na weer elke dga kan!dat ze me dus gewoon kan bellen als ze behoefte heeft.
    Nu al is onze band nog hechter dan dat hij al was.Ben echt blij dat ik vandaag heb kunnen laten zien dat ik er voor der ben!zo kan ik met gerust hard genioeten van me midweek anders was het heel erg blijven knagen!

over mij:
    hier heb ik sinds een uur een erg rommelige buik en steekjes!dus me ei is al eerder:)!!!
    nou wil het dat we al vanaf zondag elke dag geklust hebben en daar voor om de dag:)!

liefs

liefs

19. Appel en Peer

Okej, nu snap ik het een beetje :)..
    Maar aangezien ik tot nu toe onregelmatig ben wanneer moet ik dan precies testen?
    Had al bij sensitest besteld maar dan met dat hartje; die zijn indd een stuk duurder.
    Zal van de week is even kijken op die site :)..
    bedankt voor je reactie muppet80!

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    je kan dan het beste bij de begin datum van je vruchtbare periode van kortse cyclus beginnen met testen tot aan een paar dagen na je vruchtbare periode van je langste cyclus.

Deel Deze Pagina