Hoi meiden! Ik weet t... ik "moet" nog tien dagen, maar ik heb eigenlijk de hele maand al een zenuwachtig gevoel in mijn buik. Zou dit een voorspelling zijn? hihi. Net zoals vandaag! Ik denk dat ik mijn agenda goed vol ga plannen, dan denk ik er het minst aan hihi. Liefs!
@jewe oei wat spannend nu.....ben heel benieuwd! ik duim voor je @lady ik hoop voor je dat het een voorspelling is,en idd je kan niet meer als wachten @collo hoe voel je je?
hey ladys. ik ben ook nog niet ong zal binnen kort nog testje doen. we wouden eerst effen zien hoe komt. ben al keertje over tijd geweest. dus nog effen w8. ik kom verloppig niet heb in de mei maand erg drukke mijn werk best staat zoveel jaar en hebben dan een feest week en dus er moet aarig wat geregel worden met het werk. jullie horen het nog wel.mschien dat ik af en toe kijk maar dat? en de ladys die zwanger zijn gefilicteerd en voor de ladys niet zijn geworden dikke knuffel namens mij zal aan jullie denken. groetjes van marijke2
nee die pas ik nog niet aan,heb afgeproken morgen nog een test en dan pas ik m aan...erg he? ik durf het nog niet zo goed te geloven nl
Nee hoor, ik kan je er wel in begrijpen! Ik duim voor je dat de test morgen nog duidelijker is En dan gauw aanpassen Liefs Ingrid
dank je! mijn mannetje zegt dat ie bijna niet duidelijker kan hihi ik duim voor jou ook dat je voorgevoel goed zit! en dat de 10 dagen heeeeeel snel voorbij zullen gaan.. liefs
Eh... ff voor de info: hij KAN niet duidelijker Meis, geniet er maar van en hou ons op de hoogte van je leuke/minder leuke dingen. Voel je je ook anders? Tien dagen duren zo lang, het liefst zou ik nou wel willen testen, maar er kan nog zoveel fout gaan als het eitje al bevrucht is
ja tien dagen van te voren testen is wel heel erg vroeg...dat zou ik ook nog niet doen hoor. ik weet dat tien dagen lang is,maar om teleurstelling te voorkomen wel beter! ik zal je vastlijmen aan de bank ik voel me buiten mijn klachten om zeker anders,een verliefd gerustellend gevoel. heel vreemd hihi.
Hopelijk kun je snel beginnen met het genieten van je zwangerschap! Was het maar morgen Ik ga gewoon nog ff tien dagen wachten. En mn agenda zo vol mogelijk zetten en dan maar hopen op een positieve test over 10 dagen [-o< [-o<
idd plan je dagen maar lekker vol hihih ben je er het minste mee bezig,denk ik lekker genieten van het mooie weer! ik ga zo even dutje doen denk,ben kapot.Gisteren feestje gehad en dat is een beetje laat geworden...
hoi meiden!!! was ik weer!vandaga lekker rotterdam in geweest!twee mooie lingerie setjes gekocht!!!(jahjah had nog een hunkemuller bon) en een tankini voor komende week(bij v&D)!!!heb wel normale bikini's alleen ik ben em buik zat en ben eigenlijk niet van de badpakken:S!dus nu kan ik deze aan! zeer egslaagd dus!helemaal klaar voor de vakantie dus! en hoe is het met deze meiden? liefs
jah had die bon van me werk nog en bij hunkemuller waren sommige bh's viir de helft van de prijs!dus kon daardoor 2zetjes kopen!hoefde mara iets bij te betalen! dus heerlijk geshopt!!hihi!vanavond 1van de setjes aan trekken!1een tje heeft hij al aan gezien! ik ben namelijk niet van het passen in winkels en al helemaal niet a;s het druk is zoals vandaag bij hunkemuller.dus heb er 1al ana hem laten zien thuis!en die andere heeft hij nog niet gezien dus die doe ik vanavond even aan! hihi. de schat wilde vanmorgen niet omdat hij zei dat hij moest bewaren voor vanavond!en voor in de vakantie!want dan mag het wel vakker dan 1keer!grappig he! liefs
hihi leuk toch,ben benieuwd wat hij van je andere setje vind maar ik herken het niet passen in de winkel hihi. nou ik vind het wel moeilijk om nu mijn mond dicht te moeten houden. Waren even bij mijn ouders vandaag en die zegt tegen mij. ik heb nog babykleertjes voor je vriendin. (van de kleine van mijn broertje) het kostte me moeite om te zeggen nee moet je niet weg doen