oei das idd moeilijk! wanneer ga je het ze vertellen? ik zou het ook niet zo snel vertellen. achteraf ben ik nu ook erg blij dat ik mijn vorige zwangerschappen dus niet verteld had. maar ieder zijn keuze. liefs
Snippie, Wij hebben er wel voor gekozen om onze ouders en broer(s)/zus te vertellen. Ik vind het fijn dat ik het er nu ook al over kan hebben en mocht het mis gaan, dan hoef ik dat verdriet ook niet alleen te dragen. Vandaag trouwens ook nieuwe BH's gekocht...het zal wel in de lucht zitten... Ingrid, 10 dage, wat duurt dat nog lang zeg.... Maar je kunt echt pas op zijn vroegst over een week gaan testen. En Brabants meisje en ik kunnen je verzekeren dat het echt niet meer lekker zit als je vroeg positief test, want je zit zo in spanning tot je NOD omdat je zoveel nare verhalen leest dat het alsnog fout gaat. Maar goed, we waren ook allebei zo eigenwijs om wel te testen en vooralsnog gaat alles nog lekker. Brabants meisje, Voel me best prima eigenlijk. Had vandaag wel een zware dag qua niet roken, want de hele dag alleen geweest en dan is het toch lastiger. Dus vandaag maar voor veel te veel geld wezen shopppen. Broek, sportbroek, rokje, jurkje, bh's...zelfs bij de Leonidas een doosje bonbons gehaald om mezelf te verwennen... Dit moet ik niet iedere week gaan doen... Verder heb ik behalve een verminderde eetlust en af en toe van die "ongesteldheid"-krampjes eigenlijk weinig last. Merk wel dat ik af en toe een beetje duizelig ben, maar dat kan ook van het stoppen met roken zijn. Heb jij al "kwaaltjes"?
@colloo, Je hebt helemaal gelijk! Maar het is ontzettend verleidelijk om die test even te doen voor NOD. Ook omdat het nog zolang duurt hihi. Maar ik denk dat ik gewoon afwacht. Mijn vorige cyclus was drie dagen later, dus 'overtijd' zullen we maar zeggen. Heb mezelf toen ingehouden! Dus dan kan ik het deze keer ook. Hoop ik... Geniet van je zwangerschap en hou ons vooral op de hoogte Liefs!
collooo ergens heb je wel gelijk hoor! en moet idd toe geven dat ik nog steeds momenten heb dat ik het nog erg moeilijk mee heb en er dus alleen met me mannetje over kan praten.dus das wel minder. en meid vind het echt kanp van je hoor dat je nog steeds niet rookt! en ladyingrid spannend he!!!voel je al iets? liefs snippie
@ snippie: Eh... drie dagen na vermoedelijke eisprong was ik super chagie, moest ik vaak naar de wc en ben ik erg moe. Sinds die dag heb ik lichte buikpijntjes over de dag verspreid. En sinds een dag of twee heel af en toe flinke afscheiding, wat ik anders nooit (zoveel) heb voor mijn NOD. Stiekem hoop ik dat het toch een keer gelukt is (we proberen het 'pas' 4 maanden, maar deze maand konden we in ieder geval gericht klussen) Soms hoor je ook wel van meiden dat ze na innesteling niet meer op de buik kunnen slapen, maar daar heb ik nog geen problemen mee.. We wachten maar af... als de tijd nou eens opschoot
met al die verschijnselen duren de dgane alleen nog maar langer he meid:S! maar zie mijn onzer schrift ooit word ons wachten beloond! liefs
nee idd dat hoop ik ook. soms ben je het wachten gewoon spuug zat he:S!terwijl je in je achter hoofd weet dat je geen klagen hebt omdat er meiden zijn die jaren bezig zijn. maar jah zodra je er voor gata is elke maand te lang!! liefs
hey meiden! alles goed hier! Heb vannacht mijn laatste dienst gedraaid en heb nu 1 wk vrij heerlijk! Wat hebben jullie lekker geshopt! Ben jaloers! hihi Heb je dat boek nog gekocht snippie? Ik ga vandaag ff lekker relaxen, ben best gaar. Verder alles goed. Vermoed dat ik nog steeds rond mijn innesteling zit.. heb wel wat steken vanbinnen, maar tja.. nog een dikke week tot mijn NOD dus kan nog alle kanten op. Loop vandaag echt overal tegenaan, de tafel, deurpost etc. bah. blijf nu lekker rustig zitten
hier eigenlijk hele dag wel gevoelige borsten en steekjes en pijnijke baarmoeder dacht vrijdag de 17de al ei te hebben gevoeld maar nu had ik afgelopen dagen weer zon pijn... niet hele dag maar wel vaak, beetje misselijk en verder niks.. dus weet het niet meer precies wachten duurt zo lang
hej muppet nee helaas had op het eind zo'n last van me knieen (helaas reuma) dat we naar huis zijn gegaan.maar ahd hier sowiezo een boek liggen dat heet baby koorts gata over een vrouw die er best wel nuchter tegen aan kijkt.zij wil eigenlijk geen kinderen maar haar lichaam wil kinderen.best wel goed boekje dat kan ik dus paar duzend keer lezen! maar gaat nu even verder met strijken ehb ongveer 1hele volle grote wasmand met strijk goed liggen. en meis geniet van je weekje vrij!hopelijk krijg ik als ik terug ben van me vakantie goed nieuws van je liefs
misschien ook een innesteling lievemama? Ik heb hetzelfde als jij. Lichtmisselijk en steekjes.. qua tijd zou het kunnen! Spannend! Ik had mijn ei de 20ste
idd volgens berekning kan het innesteing zijn, mja kan alle kanten op, me borsten moet ik zeggen doen meer zeer dan anders, dit zijn echt pijnlijke steekjes ook bij tepels dat heb ik normaal nooit, het voelt hele week al wel nattig en ben ook beetje misselijk elke dag wel even, haha zo veel maar maak mezelf denk alleen gek haha
ja erg is dat he? en we doen het iedere ronde weer; onszelf helemaal gek maken. weetje waar je dan helemaal gek van wordt? Het forum; eerste symptomen van zwangerschap waar alle zwangeren hun symptomen neerzetten. Herken iedere maand vanalles alleen is het nooit raak bij mij! Succes meis, we gaan er samen voor! Bevrijdingsdag wordt onze dag!
vraag me alleen af of het niet eisprong kan zijn? zou wel laat zijn toch? dacht hem echt die vrijdag gevoelt te hebben, maar gisteren had ik die pijn ook en x daarvoor ook al, en dan is even weg en dan kom t weer, gisteren ook mijn linkerzijde die erg zeer deed (wel hele dag gewerkt)