het is indd voor een goed doel,maar het belangrijkste is het genieten ervan! veel klusplezier vanavond..
Inge, Ja, precies. Bij mij ging er ook geen ei onbenut voorbij hoor! Daar ben ik veel te ongeduldig voor. Dus succes vandaag meid! Go get him! Ik moet zeggen dat mijn man zich behoorlijk interesseert voor de zwangerschap en baby enzo. Zonder dat het natuurlijk wattig wordt he, want hij blijft wel een man... Vandaag toch maar even naar de Prenatal geweest om een paar leuke dingetjes alvast te kopen, vandaag 25% korting...dus dat scheelt nogal. Brabants meisje, bij mij duurde het echte besef ook lang. Nog steeds denk ik af en toe van: Is het wel echt zo? Zou de test zich niet vergist hebben? Maar dan denk ik maar aan het feit dat ik ook niet ongie ben geworden en is het toch wel weer duidelijk....gelukkig!
wij hebben het deze maand ook niet echt in de gaten gehouden omdat we toch wle voldoende geklust hebben mss wel te veel hihi. maar ingearts zet hem op he!dit word jouw maand liefs
het wordt ook jou maand snip!! die van jullie beide want wij strooien veel hcg rond naarjullie ..................................wel vangen he @collo na de testen geloof ik het wel...ik mag er nu geen meer doen van mijn mannetje hihih
dank je meid!!!heb heel veel proberen te vangen! we gaan rustig odoor.8mei weten we hopelijk meer! liefs
ik laat mijn kans niet onbenut! nou maar hopen dat mijn ventje ook nog n beetje aktief kan worden!! ben trouwens heel blij voor collo en brabants meisje echt gewoon n leuke banner nu is het wel heel echyt he dames!! joehoeeeeee
trek ene leuk setje ana meid! he meiden ik gaat richting bed!spreek jullie morgen ochtend nog even voor dat ik weg ga! liefs snippie
Voel me heel de dag al een beetje kl*te. Van morgen getest. De ene test gaf posi aan (gewone test van trekpleister) en diue van de kruitvat 2 voor 5 daar was niks op te zien. Dus ik weet het niet meer, morgen nog maar een keer testen. Ben allemaal bang dat ie vals posi was. Ben ook al heel de dag moe en lusteloos. Vanavond maar op tijd naar me bedje denk ik. @snippie, fijne dagen meid!
He Jewe, wat vervelend zeg. Hoop dat de KV ook nog positief gaat worden voor je. Strooi voor alle zekerheid nog maar wat HCG die kant op..... succes
hey jewe, wat balen zeg dat je 2 verschillende uitslagen hebt gehad! volgens mij wordt je daar gek van! mss testje van cleurbleu nemen. hoop voor je in ieder geval dat je binnenkort wel n positieve test in handen hebt!!
Lieve meiden, ik heb de laatste tijd niet zoveel van me laten horen. Ik gluur regelamtig even en lees al jullie berichten wel, maar had even niks te vertellen. Ik moet zeggen dat ik me er minder mee bezig hou met het zwanger worden. Dat gaat me aardig goed af. Daardoor gaat de tijd wel sneller gelukkig. Vraag me niet hoe ik het doe, maar het is wel rustgevender. Met het klussen zit het wel goed. Zowieso om de dag en soms ook elke dag dus kan niet missen, maar jah dan moet het nog blijven zitten he! Aankomende week zal ik waarschijnlijk mijn eisprong hebben. Ik ben benieuwd of ik hem ook ga voelen. Nou meiden dit was even een update van mij. @ brabants meisje... Gefeliciteerd echt super meid! @ snippie ik wens je een hele fijne vakantie toe. Geniet ervan. @ Jewe ik duim voor je dat je een positest in je handen houdt vandaag of morgen! Liefs Sunnyqueen
goedemorgen dames nog positieve testen? hier vanmorgen nog steeds last van boobs en steekjes bij bm, maar steekjes zijn minder als gister, boobs doen wel hele tijd zeer
goede morgen dames!!! jajah vroeg oop kon niet meer slapen en we gaan was rond 1uur weg dus tjha:S! jewe dank je als ik je niet meer spreek heel veel succes met testen! en sunny zet hem op he deze week! en lievemama helaas zeggen sommige verschijnselen nu nog niks.er kan helaas nog veel gebeuren in een week!maar ik duim voor je meid! liefs
ik weet het, alles lijkt zo op elkaar en zo kunnen we steeds wel denken dat raak is, mja blijft afwachten... blijft moeilijk,,, vooral nu ik deze maand meer voel dan normaal normaal doen boobs nooit zon zeer, nu zelfs met ademen en buikpijn al sins de eisprong
spannend hoor meis.hoop dta het raak is voor je nog 7dagen en je zou je eerste test kunnen doen .spannend. liefs
ik weet het, maar wacht nog iets langer denk ik als ongie niet doorzet laatste 2 cyclessen waren zo raar, normaal is 30 laatste keer was het 28 en die daarvoor 35 ga maar veel afleiding zoeken deze week anders word ik gek