oh jah meid dat zou ik ook hebben hoor. ik ebn blij dat ik in de week dat ik ongi moet wordne nog vrij ben!ik slaap namelijk altijd twee dagen er voor haast niet.erg irri.maarjah mss is het dit keer weer anders! maar meid ik duim voor je!
hoop dat ze deze maand vergeten langs te komen die stomme en natuurlijk nog wat maandjes... word weleens tijd vind ik zo hopen dat jij ook snel posi test krijg greetz
Nou heb er een nieuwe test tegen aan gegooid van morgen. En deze van kruitvat 2 voor 5 geeft een licht streepje aan??? Had gehoopt dat ie wat duidelijker zou zijn. Heb nog steeds het idee dat het niet klopt, heb ook de hele tijd het gevoel dat ik ongi ga worden. Vandaag nog maar een testje halen en woensdag misschien nog maar 1 proberen.
hej jewe wat spannend!!! ik heb gehoord dat 2voor5goede testen zijn en dat ongi gevoel kan er gewoon bij horen hoor! meid ik hoop dat als ik terug ben ik positief nieuws hoor! en bedenk wel ej bent pas 1dag overtijd.dus dna kan het kloppen dta ej licht tets. ik duim voor meissie liefs
hoop voor je dat je vandaag nog een positieve test in je handen heb ik ga zo werken, ben wel heel misselijk nu maar ga proberen er niet aan te denken
Godemorgen dames, Gefeliciteerd voor diegene die alweer een positieve test in handen hebben! De rest die wacht, nog ff wachten! Ik had gister een druppel roze afscheiding. Heb ik nog niet eerder gehad. Ik ga nergens vanuit hoor. Verder heb ik rommelende darmen en heel af en toe steekjes in mijn bm. Mijn borsten doen niet meer pijn als normaal. En mijn onderrug begint nu ook weer. Het is zo moeilijk om te wachten en zo moeilijk om te denken dat je zwanger bent maar ondertussen ook weet dat je lichaam je goed voor de gek kan gaan houden! Hoe houden jullie dan vol??? Liefs Noor
@ jewe er staat wel n streepje! gewoom nog 2 daagjes wachten en dan nog 1!! zekerheid voor alles ik zal voor je duimen!! @ all gisteren toch nog zo ver gekregen dat ie even wou klussen!! dus hoop dat het de goede timing is! ik loop trouwens aardig gelijk n andere vriendin probeert nu zwanger te worden van n 2e!!
Nu het toch rotweer is gaan we verder klussen in ons huis. We moeten nog 2 kamers behangen en de trapleuningen moeten nog aan de muur. We moeten plinten knippen en de de buxus bollen moeten worden geknipt.. genoeg te doen dus. En ik wil graag nog naar Batavia Stad. Leuk dat jullie poesje meegaat! Mag dat in CenterParks? Liefs!
Ongesteldheid wil niet komen, maar ben ook niet zwanger. Morgen naar de dokter om mij te laten prikken. Door meerdere klachten kan het wel eens zo zijn, dat mijn schildklier niet goed werkt. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Op meerdere wachtbankjes zitten dus. 16 mrt eerste dag van mijn laatste menstruatie.
@Collo & Brabantsmeisje: Leuke banners! Ben stiekum wel een beetje jaloers en hoop ook snel zo'n banner te mogen gebruiken Geniet ervan lieffies @Noor; ik dacht gister ook een druppel bloed te hebben gezien.. ik voel net als jij wat gerommel achter mijn schaambeen, niet pijnlijk ofzo. Dacht gister even dat ik ongi moest worden, maar daar is het natuurlijk veel te vroeg voor. Volgens mij gaan we gelijk op! Spannend meid! @Snippie; geniet van je midweek weg! Even rust! Heerlijk! @Jewe; misschien moet je vanaf nu om de dag gaan testen, dan wordt het streepje wel donkerder naar mate er meer HCG in je urine zit. Spannend meid! @Alle op het wachtbankje; succes meiden nog even de tanden opelkaar en niet TE vroeg testen ok? Ik probeer ook op/na NOD te gaan testen!! Succes meiden! @SunnyQueen: zie dat je uit L'warden komt, ik woon daar ook dichtbij en werk in L'warden
Hey muppet Ik woon inderdaad in Leeuwarden. Sinds augustus 2008. Ik werk ook in Leeuwarden al zo'n 2 en een half jaar. Ik werk in de zorg. Wat voor werk doe jij als ik vragen mag? Nou dames ik zal straks weer aan het werk. Fijne dag nog als ik jullie niet meer spreek! Liefs Sunnyqueen
Ik werk in de jeugdhulpverlening. Werk ze meid! Je moet tot vanavond werken zeker? ik ben bekend met onregelmatige diensten
Hey Muppet80, Wij lopen echt samen op. Dat druppeltje heb ik nog nooit eerder gehad en ben natuurlijk gelijk in de wolken terwijl het ook iets anders kan zijn. Verder heb ik ook last van mijn borsten ook van die kleine steekjes. En afscheiding veel dun en wit. Heb jij nog meer last van andere dingen? Ik ga ook proberen op of na mijn NOD te testen. Zou wel gaaf zijn als we volgende week allebei (en iedereen natuurlijk) fonze banners mogen veranderen met een mooi beebje erop hihih. Liefs Noor
dankje muppet, ik moet inderdaad tot 22.00 vanavond. Hoe bevalt dat jeugdhulpverlening? Ik werk namelijk nou in de ouderenzorg, maar zie mij dit niet mijn hele leven doen. Liefs
ja ik had gister ook wat witte/waterige afscheiding. Vandaag nog niets gesignaleerd trouwens, loop nog in mijn pyama haha, vakantie he Schrijf het allemaal op en houdt het bij. Ohja gister waren we aan het wandelen en ik werd bijna misselijk van alle stuifmeel/bloemen geuren die overal vandaan leken te komen, beetje teveel van het goede. Mijn reuk is sinds een paar dagen echt veel sterker. Niet echt een voordeel wanneer je makkelijk misselijk wordt van dingen. Mijn tepels zijn ook harder (de puntjes dan *bloos*) dat heb ik anders ook niet zo snel.. alleen als ik het koud heb lol (jemig echt schamen lol) en jij? heb jij nog ergens 'last' van?
Ja leuk! Heel divers en er gebeurd altijd wel wat! Misschien ook wel iets voor jou? Heb je MBO/HBO? In de jeugdhulpverlening kun je zoveel kanten op, dat vindt ik wel een voordeel. Je kunt hogerop komen (BJZ functie) of als straatwerker aan de slag. In een jeugdcentrum of op een school als leerlingbegeleider. In de ouderenzorg lijkt me dat je zosnel bent uitgekeken.. iedere dag weer hetzelfde praatje.. zelfde routine etc. Werk ze meis!
lieve lieve dames!!! ik ga er vandoor me schoonpapa komt ons zo halen! heel mss kijk nog met de iphone van me mannetje op het forum maar ebloof niks. in iedergeval tot vrijdag!!! Dikke kus snippie
Hoi meiden... Ik mocht vandaag testen en ik ben zwanger... =D> Helemaal blij natuurlijk... Voor jullie allemaal ook heel veel succes... Knuf Sas
Gefeliciteerd Sas! Ik weet niet of je er lang over gedaan hebt (172 pagina's is mij ìets teveel inlezen) maar hoe dan ook is het fantastisch nieuws!