Ook ik zit op de wachtbank. Nog geen ongi klachten... gelukkig.... geen pijnlijke borsten, buikpijn hoofdpijn of iets dergelijks. Maar ook geen zwangerschapsklachten ...... Ik weet het dus echt niet..... groetjes Jose
Ik schuif ook gezellig aan. Maandag zou ik kunnen testen... Dus nog ff wachten, heb alleen niet het gevoel dat het raak is helaas
sorry meid maar ik zie nu geen streepje misschien omdat ie een beetje ver staat maar nu zie ik niks liefs lisje
Goedemorgen Dames, Vanmorgen om 5 uur wakker en was van plan vandaag weer te testen. Ik kon niet meer blijven liggen dus eruit en een digitale test gedaan van CB en het stond er toch echt.... IK BEN ZWANGER Gelijk mijn mannetje wakker gemaakt ,( het is mij vergeven hahaha) Het is nog zo onwerkelijk, maar het is zo! Wij zijn nu heel erg blij hihihi
@Lara, Gefeliciteerd zeg! @Snippie, Heel goed dat je naar de ha gaat als het nu niet raak mocht zijn bij jullie. Dat zijn wij ook van plan na ronde 12. Ik denk dat wij morgen aan ronde 11 gaan beginnen... Vind jij het ook zo moeilijk? (dat het nog niet lukt?)
in het begin wel.maar heb me er nu maar bij neer gelegd. ben 2keer zwanger geweest ,maar dat is vroeg mis gegaan.maar weet in ieder geval dat ik zwanger kan raken alleen nu moet het nog blijven zitten. en op het monet ben ik meer ebzig met nieuwe baan en andere dingen dan zwanger worden.natuurlijk vliegt het door me hoofd.zo heb ik donderdag t/m gisteren buikpijn gehad.en dat is nu stukke minder.en dna dnek je zou eht.maar dan is het al snle weer verangen door een andere gedachte
@Snippie, Ow oke.. Wat naar zeg van de mk's Maar het is wel fijn dat je weet dat je zwanger kan worden. Dat is bij mij niet het geval. Ik begin nu sterk te twijfelen of het wel ooit mag lukken. Ik heb me ook wat meer gericht op wat nieuwe dingen in mijn leven, dit helpt ook wel. Maargoed de kinderwens blijft en het blijft moeilijk dat het nog niet mocht lukken En dan helemaal als je op gaat naar de volgende ronde doet het weer ff zeer @Carien, Ik zal voor je duimen!
@ snippie, Ik voel me eigenlijk wel goed, heb wel pijnlijke (.)(.) maar dat heb ik er graag voor over Ik ga heel hard duimen voor jou dat het deze ronde raak is [-o<
Tessa ik moet ook eerlijk toe geven dat als de duivels er elke maand weer zijn ik een traandje weg pink! alleen vleden maand niet.omdat ik blij was dat alles were werkte. ik verwacht zelf niet dat het raak is.donderdag moet ik worden.en ben dus altijd optijd!
Gefeliciteerd Lara1! Geniet ervan! Ik moet nu nog een week wachten. Voel nu nog niks, alleen licht gespannen borsten.. We ien het ook wel.. ga eigenlijk nergens meer vanuit. Valt het ook niet tegen. (denk dat ik volgende week best nerveus ben hihi maar dat zeg ik niet hardop)