het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje77

sasje77 Actief lid

19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Was net 1 maandje gestopt, dus erg vlot...
    Bij de 2 meiden duurde het nog een maand extra, bij deze gelijk raak =D>

Knuf Sas

2. gimena

gimena Niet meer actief

GEFELICITEERD!! met je zwangerschap =D>
    leuk om te horen.
    xxx gimena (form eigenaar)

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

gefeliciteerd :D:D

Snippie;; hoe staat het nu met jou meid?? of ben je al weg :(
    ik weet niet of ik durf te testen.... :O bang voor een teleurstelling denk ik..
    ik denk dat ik het gewoon afwacht hoor we zien het wel

dikke knuffffff

4. sasje77

sasje77 Actief lid

19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Bedankt voor de felicitatie`s...

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Sasje; gefeliciteerd! Wat heerlijk dat jij bij de paar hoort die snel zwanger zijn! Kun je ons wat snelle-zwangerschapshormoontjes toestrooien? Thanks! :D

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Vanmorgen nog een keer getest en weer kwam er een lichte 2de streep. Eind van de middag kwam toch ineens de ongi opzetten. Had echt heel erg pijn aan me buik. Heb echt ff een half uurtje moeten gaan liggen met een warme kruik. Nu gaat het wel weer, ben alleen nog lichtelijk misselijk. Ik baal nu wel een beetje. :(

7. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    hey jewe,

snap het niet zo lichte streep wederom en lichte ongi??

mss beste als je even langs de huisarts gaat dit is wel heel dubbel denk ik zo!
    wens je in ieder geval veel sterkte!!

@ all volgens mi gisteren goed gericht geklust vandaag volgens mij mn ei gehad veel ongi krampen en steken rechts bij mijn lies/zij?

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Jewe, misschien dat er toch iets is geweest dan? Hoe dan ook, rot voor je meid. Wil zo graag dat het bij jou ook lukt. Jij moet ook zo'n banner, en Muppet ook en Snippie en Sunnyqueen en de rest. Verdorie, dat HCG rondstrooien werkt niet echt. Moet iets anders bedenken.

Heb trouwens al even niets meer van Brabants meisje gehoord. Alles toch wel goed he, hoop ik?

Snippie, als je dit leest...schaam je! Ga eens fijn vakantie vieren.... :D :D :D We spreken je vrijdag weer meid...

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hier is de ongi net ook op komen zetten. Hele dag al erge buikkrampen en net wat roze afgeveegd. MOrgen zal het wel doorzetten. Ik kom dus weer op het bankje zitten. J

@Jewe, vervelend meid dat de ongi toch nog is gekomen :S Heb je ook een cyclus van 33 dagen? Ik houd dat nu ook maar aan, want vanaf de eerste dag van mijn vorige cyclus tot en met vandaag zou 33 dagen zijn. Hopelijk hebben we samen de volgende ronde meer geluk.

@Sasje: Proficiat! Wat fijn dat het zo snel ging :D

Weltrusten allemaal, ik ga lekker met mijn pittenkussentje slapen :)

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

goeiemorgen allemaal

@collo hier alles goed hoor,heb het momenteel alleen erg druk en daarom niet zo heel veel tijd om online te zijn...

@jewe wat ontzettend klote zeg! heb je al contact gehad met de ha? omdat je toch een licht streepje had?

@misty ook zo ontzettend balen dat de duivels om de hoek zijn komen kijken,

@noor dat wachten is het ergste wat er is...lekker je week goed volplannen,des te sneller gaat de tijd ;)

@inge ik hoop zo dat je raak geschoten hebt :) succes met wachten!

@muppet ik duim voor je dat je pendels gelijk hebben en dat jij ook zo'n mooie banner krijgt;)

@sas gefeliciteerd en geniet er maar lekker van

@iedereen heb geen tijd gehad om terug te lezen :( sorry voor iedereen die ongi is geworden een hele dikke knuffel!!!!

liefs

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Misty, Ja mijn cyclus is ook 33 dagen, dus we lopen gelijk op. En inderdaad hopelijk volgende maand meer geluk voor ons. 1 ding weet ik inmiddels zeker, voor NOD test ik niet meer.

12. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Jewe: Ja, kan me voorstellen dat je nu niet meer voor je NOD test. Het is ook wel heel verwarrend en verdrietig voor jezelf als je eerst een licht streepje hebt en dat je dan toch ongi wordt :S

VOor ons een lekkerer warme kruik, veel thee en chocolade ;) en dan hup naar de volgende ronde :D

Sterkte meis.

13. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @ brabants meisje,
    ik hoop het ook gisteren voor de zekerheid nog maar n keer geklust hahah!
    wil wel alles goed benutten.
    maar nu begint het vervelende wachten weer grrrrrrrr.
    gisteren ook bij mijn vriendin geweest ze heeft n super lieve babykamer...
    ikke is jalours

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames,

Ook ik zit op het wachtbankje! M'n banner gaat uit van 28 dagen.. ik zelf houdt mijn langste cyclus aan, namelijk 34 dagen ... Mijn eisprong heb ik zeer zeker gehad op de 22e of 23e. 22e had ik namelijk een positieve ovu-test.. Nu sinds de eisprong als elke keer het gevoel als of ik heftig ongesteld ga worden... Normaal heb ik dit pas een week voor NOD. Ik wil wel een testje wagen 14 dagen na m'n eisprong... Dan moet ik nog 10 daagies wachten! :S En wachten, dat duurt laaaaaang.. -zucht!-

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Rustig he zonder Snippie? ;)

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Bo dat heb ik ook, vanaf het moment van innesteling ongeveer heb ik ongi achtige krampjes, hoewel het vandaag nog een week tot NOD is. Het is het ene moment heftiger dan de andere keer. Ik heb het gevoel dat er veel aan de gang is van binnen. Af en toe een heftigere kramp, gister ook bij het sporten. Ga vanavond maar even niet geloof ik...
    Maar even rustig aan tot ik weet of ik zwanger ben of niet en kan dan als ik het weet betere keuzes maken. Nog even doorzetten Bo en dan testen! :D spannend!

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou meiden ik wacht gezellig op mijn ei. In mei leggen alle vogels een ei en hopelijk mijn baarmoeder ook. Ben benieuwd. Aan het klussen zal het niet liggen in ieder geval. Ben er aardig rustig onder deze keer. Ik laat me niet meer opfokken door allerlei kwaaltjes. Heb ff gekeken en die blauwe aders op mijn borsten heb ik dus altijd dus dat is niks. Ik zei tegen vriendlief onthou dat even, want anders maak ik mezelf over 3 weken weer helemaal gek.
    Liefs

18. gimena

gimena Niet meer actief

vandaag na de vk geweest!
    had er meer van verwacht!
    niet gevoeld!
    niet na hartje geluisterd!
    kreeg geen eerder echo!
    dus ben zwaar teleur gesteld!
    zit zit nog lekker 4 weken in onzekerheid ppffff
    ga lekker even plat liggen.want heb het even gehad!

19. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    @ gimena, dat had mijn vriendin ook toen ze met 8 weken naar de VK ging had ook echo of hartje gehoopt maar nee helemaal niets alleen maar even gegevens door nemen.
    was mega blij dat ik mee mocht uur rijden naar mijn vriendin ( niet dat dat erg was) maar had wel n doel dus was voor haar en mij n beetje n teleurstelling.
    nu heeft ze inmiddels wel de echo gehad en 1 troost met 12 weken zie je ook echt wat.

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oh Gimena wat is dat een teleurstelling! :( Heb je er zo op gehoopt!
    Naja.. nog ffies wachten dan meis en zoals ingearts ook schrijft kun je dan ook echt wat zien! Heeft ook wel weer wat! Liefs!

Deel Deze Pagina