Me ongi is weer de deur uit, dus we gaan weer vol goede moed verder. Heb het een paar dagen echt ff moeilijk gehad, was er zo van overtuigd dat het raak was dat de klap best ff hard aan kwam. Heb me wel voor genomen dat ik deze maand niet voor NOD ga testen. Hoe moeilijk dat ook is ,want de verleiding is groot elke maand.
jah das waar meis.maar je leerd er wel van toch? zo heb ik geleerd pas blij te zijn als ik over de 5weken ben! maar ben blij dat het nu weer beter met je gaat meid! liefs snippie
maar blijft idd elke keer weer moeilijk omdat je vanalles voelt he meid? nou meissie ik gaat xfactor in bed verder kijken. spreek je morgen weer! liefs
nou meiden op 1 of andere manier krijg ik geen mail meer als er nieuwe berichten zijn... Das best wel vervelend want dan mis ik een hoop. Ik zie dat het spannend wordt voor een aantal meiden. Ik zal voor jullie duimen!!! Ik zal aaan de klus, want het zijn vruchtbare dagen hahaha LIefs
Ik ga ook voor jullie duimen meiden.... Zoveel kwaaltjes....pfffff...die heb ik nu nog niet eens.... Maar ik heb dan ook werkelijk nergens last van. Is ook niet leuk hoor, maakt me erg onzeker. Ik heb er een goed gevoel over deze maand Muppet...
jah ik heb ook een goed gevoel voor muppet! en helaas zeggen symthomen niks he! we wachten dus allemaal rustig af! en hopelijk heeft muppet snel positieve test! en word ik snel door verwezen! Heb gisteren avond heel veel buik krampen en steken gehad en heb nu een ongi gevoel en constant licht misselijk dus helaas niks deze maand! sunny ik hoop dta eht klussen geklukt is! liefs
Ja dat had ik ook al Sunnyqueen. Ik krijg ook ineens geen bericht meer dat er weer iets geschreven is. Heel irritant.
En nou heb ik wel weer bericht.... dat er nieuwe berichten zijn.... hmmm vreemd. Nou gisteravond goed geklust nou maar hopen dat er ook een eitje klaar staat. Gisteren boodschappen gedaan en ik zou even filet american meenemen, maar bedacht me gelukkig net op tijd dat ik in mijn vruchtbare dagen zit en dat het dus niet verstandig is... Eerste en 2e ronde was ik daar veel meer mee bezig en nu vergeet ik zelfs, dus ik houd me er gelukkig niet meer zo mee bezig...! Ik heb ook een goed gevoel over deze maand wat muppet betreft....! Liefs
ik heb deze maand trouwens nergens rekening mee gehouden. ik ben op vakantie gegaan en heb gewoon iedere dag 2wijntjes op!even kijken wat de maand ons geeft als we even nergens rekening mee houden. liefs
had verkeerd berekend snippie.. was al in de 7e hemel lol zit nu 13 dagen na ei.. op 5 mei zit ik 16 dagen na ei.. ik denk dat ik maandag een testje waag, dan zit ik 15 dagen na ei en dat heb ik nog nooit gehad, lijkt dat logisch?
Wat is het toch altijd spannend zo op het einde van de maand.. Ik voel helemaal niks aan m'n lichaam, geen ongi maar ook niet een eventuele zwangerschap.. We wachten gewoon rustig af, ik denk dat ik gewoon ongi word.. Maar toch blijft er altijd een kleine hoop hihi ! Spannend zeg Muppet voor jou, al die kwaaltjes maar nog niet kunnen testen.. Ik duim ook voor je.. En ook voor jou snippie ! En voor de rest natuurlijk ook haha
eliesah dank je meid.maar ach ik kan pas mijn eerste test over 6dagen doen want moet 8mei ongi worden. dus kan nog alle kanten op! ik duim ook voor jouw hoor meid. liefs
snip. volgens mij zitten we aardig op de juiste hoogte en kan ik over 9 dagen testen. hier ook wat klachten en kwaaltjes zoals veel lucht boertjes en scheetjes hahaha.. gevoelige borsten lichtelijke vlagen van misselijkheis moe heel moe zelfs.