het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah idd:D!moet vrijdag ongi worden dus als me temp dan nog hoog is dna ga ik dan al testen:D!en jij?
    want als je een andere banner hebt zegt hij jouw over 8dagen testen en bij mij over 6dagen testen:D!
    spannend he meid!ik verlies aventie kleverig slijm maar ach we zien het wel.
    ben benieuwd wat de HA wil gaan doen.helemaal als ze hoord dta ik vrijdag ongi moet worden:D!
    meid ik duim voor je!
    liefs

2. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ja ik verlies ook veel wit sijm maar dat heb ik weleens vaker dus daar kijk ik niet vanop.
    ik moet de 11 ongi worden denk dat ik het deze keer wel uit kan zitten ik reken er niet echt op, en heb het zowiezo veelste druk om over na te denken.
    probeer het in ieder geval niet.

ik kan trouwens ook gewoon de hele dag door eten heb je daar ook last van? of ligt dat aan mij..

wanneer moet je precies naar de HA dan?
    we kunnen lekker voor elkaar duimen echt spannend weer he!

(K)

3. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    beetje stom je moet maandag!
    sorry zie het ineens staan hoelaat moet je?

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    om 8uur sóchtens al!hihi.
    jah ik kan ook de hele dag door eten.
    en heb je ook zo last van nachtelijk zweten.
    meid we duimen voor elkaar.
    en idd niet voor onze ongi dag testen:D!
    liefs

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Vandaag een hoop commotie op het werk. Tegen sluitingstijd liepen er 2 van die louge figuren bij ons voor de deur te drentelen. Dus wij snel de deur op slot gedaan omdat we bang waren dat we over vallen zouden worden. Op het moment dat we de rolluiken laten zakken, jatten ze snel de fiets van mijn collegatje. Het gebeurde gewoon onder onze neus. Rolluiken weer snel omhoog, maar het was al te laat ze reden al weg met de fiets in de kofferbak. Gelukkig hadden we snel het kenteken genoteerd en gebeld naar de politie. Die zouden er achteraan gaan. Ben benieuwd hoe het af loopt.

6. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    nee niet echt zweten tenminste niet dat ik weet!
    wel dat ik slecht slaap heel licht of met dromen.
    verder heb ik het niet koud ofzo s'nachts en ook ik slaap alleen in n stringetje.
    maar om 8 uur fijn ik moet om 4 uur pas werken dus met nbeetje geluk hoor ik ook nog hoe het is gegaan bij de HA..

@ jewe! wat spannend allemaal zeg, en wat n lef zeg om zo n fiets te jatten onder jullie neus. wel goed dat jullie het kenteken op konden schrijven, maar ben benieuwd of de politie daar echt wat aan doet.
    ben benieuwd naar de afloop.

hier is mannetje weer wat aan het kijken wat ik geen fuck aan vind en ben ik n beetje sjaggie. lang leven hormonen zeg ik maar. ben ook zo moe zou wel kunnen slapen!
    maar mss kan dat ook aan het werken liggen vannacht om half 1 thuis van het werk en om kwart over acht stond ik erweer pffffffffff.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jewe wat spannend zeg meid!!!hopelijk kunnen de agente hun snel op pakken!!!
    liefs

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Het was best spannend ja. Ook omdat ze zagen dat wij ze gezien hadden. Maar we moesten natuurlijk nog wel naar buiten langs de achter kant van de zaak. Je weet het nooit met dat schorrie morrie tegen woordig. Net me collega nog gesmst maar ze had nog niks gehoord van de politie.

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi ik lig dus ook in me stringetje en drijf bijna me bed uit!heb dus heel saai mijn 1persoon deken gepakt en slaap op een handoek!anders mag ik bijna elke dag me bed verschonen.
    wij zijn nu mooi weer de leeuw aan het kijken!en gaan straks samen film kijken dier me ventje gedownload heeft(een horror)

hej dames wat vinden jullie trouwens van hyves?

liefs

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jewe heeft denk wel indruk op je gemaakt.
    liefs

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    inge tuurlijk laat ik het horen:Dzodra ik terug ben laat ik het weten:D!
    liefs

12. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    hyves is mijn tweede verslaving!!!
    hahahah

wij krijgen zo nog onze buurman van n paar straten verder op bezoek.. ff wat anders wou vandaag eigenlijk die film van hitler kijken maar helaas.
    prisonbreak moest op dus zit ik maar hier!

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    mijn maan keek eerst ook prisonbreak maar omdat het nu op zaterdag is hoeft hjij het niet te zien omdat hij weet dat ik eht niet leuk vind:D!heerlijk mannetje:D!

ik zit ook elke dag op hyves:D!!!

ik gaat zo film kijken:D!
    fijne avond al vast en tot morgen:D!

liefs

14. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    fijne avond snip!!

hoop dat je vannacht wat droger slaapt!

kus

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Jewe, gadverdemme zeg! Af en toe vergeet je ook gewoon dat er nog van dat misselijk volk rondspookt overal.... Hoop dat de politie er wat mee kan doen.

Snippie, ik heb het echt de hele dag koud maar snachts zweet ik ook echt mijn bed uit, terwijl ik nogmaal nog een extra dekbed heb liggen. Zou het een goed voorteken voor je zijn....?

Ego: Vandaag precies 6 weken zwanger! Het begint de goede kant heen te gaan, al ga ik wel steeds meer eten door het niet-roken...

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je inge:D!

colloo we wachten rustig af! en mocht het niet zo zijn hopelijk kan de HA mij maandag meer vertellen over de volgende stappen!
    heerlijk lijkt me dat 6weken zijn:D
    maar de weg naar echo duurt nog lang he:S!maar dat leverd dan wle weer een mooie echo op:D!

ik gaat lekker slapen dames.

liefs snippie

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    inge wat spannend meid. Ga voor je duimen hoor! ;)

Hyves is hier ook een 2e verslaving. Vind het zo leuk om weer eens oude bekende tegen te komen.

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    goede morgen dames:D!hoe is is het nu met jullie?

liefs

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou met mij wel goed. We gaan vandaag even bij een poesje kijken. We hebben naar een kittenopvang gebeld en die hebben een gastgezin waar een hele mooie kitten is. Vandaag gaan we even kijken, want we willen graag een 2e poes erbij. Ik heb er veel zin in. Verder volgens mijn banner gisteren de eisprong gehad, maar ik voel de eisprong nooit dus heb geen idee of ik hem nou wel of niet heb gehad. We blijven gezellig klussen hahaha.
    Nou snippie het wordt spannend voor je meid.... ik heb goede hoop voor je en ik duim me suf voor je en voor alle andere meiden natuurlijk ook!

Liefs

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej sunny:D wat leuk zeg:D!
    ik ben dol op poesjes:D!
    wij hebben er ook eentje ze word 28mei 1:D!
    echt een heerlijke dondersteen:D!

en als je maar geklust heb meissie:D!en dan maar wcahten.meer kun ej neit doen.
    ik duim voor je dat het deze maand raak is!
    dikke kus

Deel Deze Pagina