goedenmiddag allemaal. vandaag ben ik bij n vriendin geweest die is met n nieuw huis bezig ze heeft al n dochtertje van 1,5 ongeveer die krijgt dus haar eigen kamertje met echt super stoer behang beetje retro met bloemen in orange paars en groen geloof ik echt super mooi. verder goed geslapen heb nog steeds het gevoel dat ik betonnen tieten heb hahaah. ook dacht ik vanmorgen te zien dat de ader van mijn borst iets donkerder was dan normaal.. en verder tja gewoon af en toe van die flaagjes misselijkheid maar niet extreem.
Pfff, vandaag allemaal aan het verzinnen geweest voor de familie dag. Dit jaar zijn mijn vriend en ik aan de beurt om het te organiseren, maar heb weinig inspiratie geloof ik. Is zo moeilijk want er zitten er een aantal bij van in de 60 en een paar van in de 30 en een paar net onder de 30 en 4 kinderen tussen de 1 en 3 jaar. Ga dan maar eens iets verzinnen waar iedereen aan mee kan doen. Word er een beetje moedeloos van. @ Sunnyqueen, wat leuk een poesje erbiij. Veel plezier
@Jewe; jeetje wat heftig.. kan me voorstellen dat het even spannend was! @Sunnyqueen: I love little kittens! @all; heb vanmorgen getest.. helaas negatief.. geeneens een mini streepje, niks.. snik.. 2 dagen voor NOD.. voel nu verder niet veel.. gister nog wel flink misselijk geweest en vannacht tot tweemaal toe gedroomd dat ik een posi test had! Houd nog wel een beetje hoop dat ik posi test wanneer ik overtijd ben..
@ muppet, balen van je negatieve test, maar mss ben je te vroeg geweest en kan het altijd nog. zal in ieder geval voor je duimen! en hoop het echt voor je! @ jewe jemig dat zijn zeer uitlopende leeftijden ja kan begrijpen dat dat n beetje moeilijk is. maar is zo n preston palace of zoiets niets dan daar kun je ook vanalles doen voor verschillende leeftijden? verder zou ik het ook niet weten!
inge hoop echt dat een goed teken is! jewe dan is het idd erg moeilijk met dat leeftijd verschil! muppet balen meid,maar geen bloed gefet moet en ik geloof er in!dat het raak is.je zou nu 14dagen na ei zitten dat is opzich redelijk maar aan de nadere kant ook wel vroeg! wanneer ga je nu testen. hier constant misselijk,ben gelukkig me ongi gevoel wel kwijt1 aventoe steekjes in em baarmoeder en liezen. me borsten zijn ook voller,maarjah dit hoor allemala ook bij ongi dus we wachten rustig tot vrijdag af! morgen eerst maar naar de huisarts! en woensdag ga ik naar de kapper even een nieuwe look!nieuwe start+ nieuw kapsel(qua werk) liefs
Snippie: ik wil nu wachten tot woensdag.. oh wat spannend. voel verder niks raars/naars.. voel me prima en niet anders dan afgelopen week. ben voornamelijk savonds misselijk.. mijn vriend heeft gelukkig ook nog alle hoop. hopelijk maak ik laat hcg aan.. alle symptomen heb ik.. zou toch raar zijn als je dan ineens niet zwanger blijkt? dan geloof ik mijn lichaam ECHT nooit meer!
ja is wel raar dan ja! als je alle symptonen hebt. we hopen inderdaad dat je lichaam heel laat HCG aan maakt. we gaan lekker met zijn allen voor je duimen
lieve dames ik ga weer even film kijken met em mannetje!eten zit weer achter de kiezen! misschien tot zo! en anders een fijne avond als ik niet meer terug kom! liefs snippie
veel kijk plezier snip! Wij gaan zo ook eten. Hebben gister vette film gezien met Angelina Jolie, een nieuwe. Weet zo niet meer hoe die heet iets met Co... speelt in 1928 en in die film wordt haar zoontje vermist.. zaten met open mond te kijken, en we zijn best kritische film kijkers.. echt een aanrader. Dagfilm en redelijk nieuw. Misschien iets voor jullie? En heb je dat boek nu al gekocht? Liefs!
Nou muppet behoorlijk balen zeg, maar je zit 2 dagen voor NOD dus maak je nog geen zorgen. Het hoeft gelukkig niks te zeggen nog. Ik blijf voor je duimen. Houd moed. Nou vandaag wezen kijken bij het poesje. Ze is nu 5 weken oud en ze is zo ontzettend schattig!!! Echt super mooi en lief. En over 3 weken mogen we haar ophalen.... JIPPIEEEE!!!! Nou maar hopen dat onze andere poes haar ook leuk vind. Die is ook nog niet zo oud. dikke 8 maanden is ze nu dus nog erg speels en hopelijk vind ze dan zo'n nieuw speelkameraadje wel leuk. Alleen nu moet we nog een naam voor haar verzinnen. Dat vind ik zo moeilijk altijd. Hebben jullie nog leuke suggesties???? Onze poes van 8 maanden heet Misty. Liefs
Sunny? Lovely? Cuty? (ivm Misty is een y klank aan het eind heel leuk) wat voor kleur heeft ze? Ik heb ook twee katten. Die ene had ik eerder dan de ander. Ging prima. Voordeel dat ze zo klein zijn is dat de oudere ze niet snel iets aan doet omdat ze toch wel winnen. Ze hoeft niet te vechten voor haar territorium. Ze zal het wel vreemd vinden maar ook wel interessant
ik heb aardig wat poesjes gehad. dit zijn de namen die ik heb gehad voor mijn poesjes. tommy ( is weg gelopen toen mausy is overleden) Homey ( is bij mijn ex) mausy ( is overleden) peppie en kokkie ( zijn ook bij mijn ex) dito ( heb ik weg moeten doen omdat ze niet met hummer overweg kon) speedy ( is ws meegenomen door iemand die haar nog al leuk vond) spooky ( is mijn schatje die heb ik nog steeds) hummer ( hummer is n kleine opdonder die heb ik ook nog) denk zal er even achter zetten hoe of wat niet dat jullie denken dat ik n slecht baasje ben hahah.. verder heb ik vanavond huis voor mij alleen vriendlief is met hond werken en komt morgen pas weer thuis. wel heb ik n klein hondhe als logee nou .. iemand nog n idee voor op de tv?
jaaaaa ik kan me er weer bijvoegen... en nu maar wachten. Moet zeggen dat ik veel dingen anders voel dan de vorige keer. Maar ja, dat zegt bij schijnbaar niets. We wachten gezellig naast elkaar op't bankje!
Elf kom er gezellig bij zitten! wij hebben net de film KNOWING gekeken.een beetje een raar eind.maar vond heb opzich wel goed. straks weer film kijken!! nee muppet boek nog niet gekocht!mss kan ik hem van de week kopen hihi. sunny schattig zijn die poesjes he!hihi. *ego:er is nu veel bezig in me buikje en misselijkheid is erger en borsten doen nu ook meer pijn.gatsie zeg!was het maar vrijdag!dan kunnen we weer verder einde ego* ik ga er dus weer van tussen. tot morgen dames. liefs
Verdorie Muppet! Had zo gehoopt dat je al iets zou zien... We wachten nog een paar daagjes af, voordat we de moed opgeven. Jewe, succes met voorbereiden. Da's echt pittig met al die leeftijden. Heb sinds vandaag ineens behoorlijk zere borsten (zijkant), dus da;s wel prettig. Heb ik in ieder geval weer een beetje meer zekerheid dat alles goed aan het werk is.
Ze is zwart... niet pikzwart, maar wel echt heel donker. Misty is ook zwart maar heeft klein wit vlekje in de hals. Bedankt voor de leuke naam suggesties.... Ik ben er nog niet over uit, maar als jullie nog meer weten dan hoor ik het wel! Liefs