het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    sunnyqueen; je komt er vast wel uit! Heb mijn konijntjes die ik net heb namen gegeven die mijn vriend nooit zou willen voor onze kinderen, dus heb ik de konijnen zo genoemd :)

ingearts; hahah je hoeft ons niet te overtuigen van het feit dat je een goed baasje bent :) ik heb ook meerdere katten gehad maar 1 is doodgereden en 1 is bij mijn ouders omdat ze ook niet met die andere van mij kon, en nog steeds niet kan. hihi. Jij bent net als ik een echt kattenmens :)

elfquest: welkom! heel veel succes de komende dagen!

snippie: spannend meid! :D klinkt goed!

collo: ja we geven niet op 'geef nooit op lalalalala', geef nooit op.. welk programma was dat ook al weer?

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    @Muppet. mini playback show? :D

@ Sunnyqueen. Ik heb sinds vorig jaar drie katten in huis. Ook als kittens binnen gehaald en zou ze voor geen goud meer willen missen, mijn drie stuks tuig... In mijn foto-album staan foto's van ze. Qua namen kan ik je niet goed helpen, want die van ons heten Ren & Stimpy en Pinky (ja, van Pinky & the Brain). Wij geven onze katten alleen maar flauwe namen.

3. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    dat was het programma,

geef nooit op!

hahhaha

en nou kan me voorstellen dat het wel n beetje raar klink als ik met mijn 28 jaar tig katten heb gehad terwijl ik vanaf mijn 18 pas uit huis ben.
    mijn moeder was altijd bang voor katten.
    hahah
    nu heb ik 2 katten en 1 hond(je)
    ik baal n beetje mijn signaal van de tv doet het niet goed waardoor ik nu geen tv heb..
    iedereen hier ligt ws al te slapen grrrrrrrrrrr

en ik heb pijn aan mijn borsten..
    lijkt net of er gewoon n stuk beton in zit heel vervelend!!

sorry heb frustratie!! heel veel!!!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Weet helemaal niet meer wat voor programma dat was....ken het liedje nog wel

5. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
  6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieve dames ik ben weer terug van de HA!ze deed erg aardig en begreep onze zorg.
    We worden nu door verwezen naar de gyn.
    huisarts vond het prettiger voor ons om gewoon bij 1iemand in behandeling te staan.vandaar dat hij geen onderzoeken doet!daarbij wilt hij deze week afwachten.
    maar was echt een opluchting!

liefs

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

@ Snippie: Erg fijn voor jullie dat ze jullie begreep.. :D

Hier nog steeds niks; op m'n banner staat nog 1 dag tot testen; maar weet helemaal niet hoelang m'n cyclus deze keer is dus klopt denk ik niks van hahaha.
    Heb wel wat rommelende darmen, maar ja dat heb ik wel eens vaker. En af en toe een wat vreemd gevoel in m'n buik.. Dus ik denk dat ik gewoon weer ongi word :rolleyes: ..
    Ik zeg altijd ik wacht gewoon rustig af; maar soms kan ik dat echt niet rustig :) !

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    eliesah spanned hoor.
    en idd je helemaal rustig blijven lukt dna plots niet meer!
    liefs

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik duik me bed weer in!ben misselijk en erg moe!

tot vanmiddag!

liefs

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    hihih ohja geef nooit op, was volgens mij dat je een wens wilde uitvoeren ofzo en dat hij je daarbij hielp ofzo.. :) de goede oude tijd! Zag laatst villa achterwerk; die man van rembo en rembo zit er NOG bij.. vet lachen man! :)

11. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    hey snip,

wat fijn dat je HA zo positief was en je dus ook alle hulp aanbied.
    wel balen dat je dus zo misselijk bent.
    hoop echt dat je snel wat posiief nieuws hebt.
    hier nog steeds hetzelfde niet echt verandering alleen nog steeds last van mijn borsten.
    maar denk niet dat zwanger ben heb er geen goed gevoel over,
    maarja we wachten rustig af!

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het word spannend hier met al die bijna testers. Meiden ik duim voor jullie hoor! [-o<

@Snippie, Wat fijn dat je Ha zo met jullie mee leefde.

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej dames hier even een update:D!

huisarts belde en gyn wil toch eerst een sperma test doen.
    ik haal morgen de dingen op. dna kan me vent woensdag of donderdag even zijn zaadjes lozen.
    heb namelijk te horen gekregen dat je 3dagen geen seks mag hebben en nou wil het dat we vandaag seks hebben gehad!maar wel goed dta ze even belde:D!en ze zei dat ik daarna vrij snel bij de gyn te recht kan:D!

liefs

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    inge meer dan afwachten kunnen we helaas niet doen he meid!
    ik weet wel dat ik me met de dag iets slechter ga voelen.maarjah ik twijfel heel erg!
    wel niet.dus dan zou het wel niet.dus daar stel ik me op in dan kan het altijd mee vallen:D!
    mijn mannetje is vandaag en morgen nog lekker vrij:D!

liefs

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

halloa dames,

snip hoe gaat het nu met je??

hier wordt het alleen maar onzekerder :(
    heb bijna iedere dag maagzuur, dan neem ik een renie dan is het weg. vamorgen werd ik zo misselijk dacht dat ik ziek werd maar het is nu weg. mn hoofd gloeide zoals bij griep.
    eergister en gister de hele dag rare borrels in mn buik gehad voelde echt heel raar.
    windjes laten daar ben ik zo onderhand de beste in geworden hahaha wel 20 op een dag.
    en dan mn borsten PFFFFFF die zijn volgens mij dik 2 maten groter geworden.
    mn borsten puilen uit mn bh..:S
    dat wachten kun je wel gek van worden. misschien toch zwanger??? heb geen testen meer in huis en wil ze ook niet weer ophalen dan maak ik mezelf compleet gek. '
    misschien is dit wel de verklaring voor die rare ongi de laatste keer....

dikke knuff

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    oh dat zou wat zijn perfectionn!!! :D misschien toch een testje doen binnenkort? :D

snippie; nou op hoop van zegen dan maar! je mannetje moet zich dan maar even inhouden! hahaha

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    meid als ik jouw was zou ik toch testen meid.dan ben je ten minste van je onzekerheid af!
    of het kunnen klachten zijn van je ei.maar alleen een extra test zou je duidelijkhied moeten geven,want als je nu niet positief test ben je niet zwanger.

knuff

18. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou snippie hopelijk is die sperma test goed... Maar nog beter zou zijn als blijkt dat je zwanger bent en dat verdere onderzoeken overbodig zijn!!! Ik duim voor je meid. Vanmiddag weer even werken van half 4 tot kwart over 11.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah wij hopen het ook.maar dokter denkt wel omdat al zwanger ben geweest.er zit dus in ieder geval levend in.
    nu alleen kijken hoe goed dat zaat is.
    liefs

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    maar hier door twijfel ik om mss eerder te testen:S!
    maar nee doe het niet!

Deel Deze Pagina