@snippie; nee we gaan niet van een v(b)loedgolf uit! @ tihany; welkom op het wachtbankje! spannend hoor! ego: heb met afvegen een beetje bruinig slijm ineens .. K*T
thx meiden @snippie: ik denk dat ik nog een paar daagjes ga wachten met testen. Mss zondag als ik ze tegen dan nog niet heb. Dan is hier moederdag.
voel je verder wel goed?want als je verder ook niet best voelt kan dta ej verhoging ook verklaren natuurlijk.maar wat ik al zei.helaas zegt die verhoging nu niets.alleen als e hem voor het opstaan gemeten hebt. lieverd ik duim echt dat het niet door zet! liefs
ja voel me verder prima.. niks aan de hand.. beetje het gevoel in de buik wat ik de afgelopen weken ook heb gehad.. raar hoor.. naja we zien het wel. Zo lang ik geen bloed zie is het goed..
mss een verlate innesteling!er waren hier toch meerdere meiden op het forum die bruin slijm hadden maar toch zwanger! ik duim voor meissie
nee maar wat ik bedoel si dat hij zich verder innesteld.dat mss die bruine slijm kan verklaren. in dat tijd sommige vrouwen dat percies hebben wanneer ze ongi moeten worden en daardoor dus denken ongi geworden te zijn.of dat die in aan tocht is. meid ik duim gewoon dat je hartsike zwanger bent!
Thanks! ik heb het alleen met afvegen als ik er een beetje in druk zegmaar.. Nog niks te zien op inlegkruisje. Moet zo aan het werk, ben er morgen middag pas weer! Jullie horen dan hoe of wat! Heb testje mee voor morgen vroeg (zo'n dipstick) we zullen we zien als ik dan niet ongi ben. Kan het schelen..
Volgens mij is hier de ongi ook door gekomen helaas... Voelde vandaag al heletijd wat in m'n buik en volgens mij komt nu toch echt door. Majaa, dan gaan we gewoon ronde 4 in..
werkse lieve muppet!hopelijk morgen een positieve test! en Eliesah balen meid!maar wel ene kortere cyclus.hopelijk is het aan komende ronde wle raak! liefs
Ja, dat wel.. Hopelijk indd de volgende ronde wel raak! Jullie nog veel succes van de week; ik las dat je ha had terug gebeld .. Spannend Muppet, ik duim nog steeds voor je..
jah over dat de gyn liever al meteen een sperma test wil doen voordat we daar voor het eerts komen. liefs
perfection lieverd ga nou gewoon testen inplaats zoeken naar symthomen je makat je zelf helemaal gek. het kan een symthoom zijn en het kan niet een symthoom zijn. liefs
de winkels zijn nu dicht..heb ze besteld hoor..maar ze zullen er morgen wel niet zijn..dan maar naar de kv ik durf het echt niet....................................................................... okey ik test morgen,,,..denk ik hihi heb net mams mn buik laten voelen en die vind het ook raar zo een harde buik..... Dikke knuf