Spannend hier weer op het wachtbankje. Ik zit er ook weer op. We hebben ons best weer gedaan en volgens mij is mijn ei al geweest. We vrijen gewoon door hoor, hebben er niks op tegen hihi Nu weer 2 weken in spanning afwachten... Ik hoop zo dat we met zn drietjes op vakantie gaan... we vertrekken 19 mei en das meteen mijn NOD...
oooh das ook een leuk idd jah.ik hoop het voor je meid. ik ben 23mei 1jaar getrouwd dus hoop onze bovenste taart stuk eindleijk aan te kunnen snijden!(traditie wanneer je zwnager bent van de eertse dat stuk taart op eten,maarjah als het nog langer duurt eten hem natuurlijk eerder op)
hij ligt bij mijn schoonouders in de vriezer !dus vonden het dan wel een mooie reden om hem dan ook op te eten als ik positief test vrijdag.ga er niet van uit maar toch.het idee lijkt me zo mooi! liefs
weet ik meis dankjewel dat had ik misschien ook wel even nodig heb die van midstream besteld, en morgen ga ik die van de kv halen. zijn die van midstream wel goed? LIefssss
ohh die testen lijken op die van matecare .die zijn wel goed maar van deze weet ik het niet.zou toch wel
vast wel voor de zekerheid ook kv testen ophalen morgen ben zo benieuwd hihi is toch raar al die symptomen of niet? liefssss