jah dat wel.hopelijk hoort het niet bij schijnzwanger zijn.dat je er onbewust teveel mee bezig bent.maar ik ga er vanuit van niet hoor wijfie.hou me wel op de hoogte he! Liefs
dat zal wel niet zo erg is het nou ook weer niet gesteld met me haha ik hou je op de hoogte meid xxxx
hihi weet ik meid.maar sommige hebben het niet in de gaten hoor meissie.soms kan je het gewoon niet helpen.maar ik geloof ook neit dta jij schijnzwanger bent hoor meid ik hoop dat je gewoon een positieve test in handen hebt
lieve dames ik gaat richting bed. fijne avond en weer nieuwe roze he meiden! ik duim voor jullie! liefs
Snippie, we wachten af meid. Ik duim voor je! En die taart gewoon opeten he? Die moet je idd na 1 jaar opeten en dat zou de vruchtbaarheid helpen, dus eet op die taart! Verder kan ik persoonlijk nog een aantal tempels op Bali aanbevelen die mij geholpen moeten hebben bij mijn vruchtbaarheid (pet the lucky snake...) Baat het niet, dan schaad het niet! Muppet. Ik wil van jou niks bruins of roods horen joh, geen duivels welkom deze maand en de komende maanden ook niet. Breng ons morgen even op de hoogte?
Nou ik had vanavond iets raars. 2 dunne bruinige slierten in me string en bij het afvegen beetje bruinig slijm..... Terwijl ik rond me eisprong zit..... :S Ik snap er niks van. Bruin betekent oud bloed, maar waarom komt dat er na 2 weken nog eens uit!???? Iemand een idee of ook mee gemaakt??? Liefs
colloo we gaan de 23ste onze taard alleen op eten als we zwanger zijn.(dat is de traditie in de familie) dus niet eerder!dus hou zou er nog even moeten liggen! he muppet meid ik hoop positief nieuws te lezen vandaag! liefs
Hallo allemaaal, Ook ik zit er nog steeds! Begin er langzamerhand een beetje moe van te worden! Ben 19 Maart voor het laatst ongesteld geweest, ookal ben ik in december pas met de pil gestopt, de maanden daarna gewooon rond de 28 gezeten en nu opeens op 48?? Al meerdere testen gedaan en allemaaal negatief.. Heb gependeld en als dat klopt zou ik in mei zwanger zijn van een meisje! maargoed dan zou ik toch eerst wel weer ongie moeten worden lijkt mij?? Succes allemaal!! liefsss xxx
ben ej al naar de huisarts geweest? en helaas kan je cyckus de eertse maanden nog erg veranderen! en collega van mij werd niet meer ongesteld.maar is in die maanden dta zei niet ongi werd wel zwanger geworden.ws omdat ze toen net haar ei had.
Nee nog niet naar de HA geweest omdat we nog maar net begonnen zijn zal hij waarscijnlijk toch zeggen dat we maar moeten proberen en dat het aan het ontpillen ligt.. Misschien domme vraag maar je kunt toch niet zwanger worden als je niet ongie word?? Dan heb je toch geen eisprong? #-o
nou die collega dus duidelijk wel. die hadden ze zo'n op wek kuur gegeven,maar toen dat niet hielp heeft ze getest en ja hoor zwanger.en ze bleek niet al vanaf het begin zwanger te zijn. ze is nu 27weken
Ik ben er ook weer! Ik spring bij jullie op de bank! hoppa, ik zit weer. Nog 10 daagjes... pff en dat terwijl ik 4 pendels heb en allemaal zeggen ze mei. Nou hoop ik dus dat dat gaat uitkomen. En het leuke is dat ik mag testen op mijn vriend zijn verjaardag, dus hoop dat het een leuke verjaardag gaat worden.
hihi dat denk ik ook niet...werd vanmorgen wakker met giga spierpijn in mn borsten #-o ik hoop het ook we zullen het zien, hoe gaat het nu met jou meissie?? liefs ps;;; nee nog geen testen gehaald meid ik ga zo eerst haarverf halen en dan kijk ik meteen maar misschien is het ook wel beter dat ik gewoon afwacht tot mn volgende menstruatie inplaats dat ik mezelf gek ga maken met testen.... denk je ook niet,,en we blijven gewoon door klussen xxx