hallo dames ik dacht kom ook gezellig op de bank zitten. Voor mij is alles nieuw ik ben begin april gestopt met de pil. dus ik dacht even gezellig met andere kletsen.:d en wachten tot het wonder komt. groetjes
Hey lieve schatten, ben van het bankje afgedonderd au.. het heeft dus wel doorgezet en hoe.. pffff rot duivels. Ook mijn vriend was helemaal van de leg, hij was er zo vanuit gegaan, ook omdat ik al die symptomen had enzo.. Ga lekker zielig doen vandaag. Heb op het werk al een half pak chocolade koekjes opgepeuzelt Leve de chocola!! Helaas meiden.. ga ook nooit weer pendelen. Stom ding. Jullie allemaal heel veel succes en tot de volgende x!
he muppet wat balen zeg.... Nou verwen jezelf maar even goed op zo'n dag en daarna met goede moed weer verder...! Liefs
nou muppet dat is echt wel balen. En verwen je maar goed maar niet te goed he:d want al dat chocolade is ook niet zo goed. groetjes
nou jah ik voel me wel goed eigenlijk. Ik heb nog nooit me eisprong gevoeld dus weet ook niet of ik hem nou wel of niet heb gehad, maar vermoed van wel, want heb de afgelopen paar dagen wat meer afscheiding dan normaal. Gisteren dus 2 sliertjes bruinig slijm, maar heb even opgezocht en kan dus zijn dat doordat je meer afscheiding hebt in je vruchtbare dagen dat er dan ook nog oud bloed/slijm van de vorige menstruatie mee naar buiten komt. Maar ik ga nu dus gezellig wachten op me NOD! Heb verder geen klachten of gevoelens van JAH het is raak ofzo.. Ik wacht het gewoon rustig af. (Dat zeg ik nu, maar zodra mijn NOD dichterbij komt praat ik misschien heel anders hihihi Verder kijk ik heel erg uit naar het ophalen van ons nieuwe poesje. En rond de 16e heb ik mijn NOD en een paar dagen later kunnen we ons poesje al ophalen dus mocht het deze ronde niet raak zijn dan heb ik wel meteen iets anders om naar uit te kijken. Liefs
Nou ik kan weer van het bankje af... helaas. Op naar de volgende ronde. wel prettig dat ik een minder lange cyclus had dit keer, nu netjes 31 dagen. jullie succes met geduldig wachten!
hier nog steeds op het wachtbankje ben 2 dagen over tijd, maar durf niet te testen. denk dat ik op moederdag ga testen
spannend tihany! elfquest; balen meid.. kom lekker balen bij mij.. hoeveelste ronde wordt dit voor jou? leuke tijd sunnyqueen! Heerlijk een nieuw beestje! Heb je al een naam bedacht?
Jah ik zit te denken aan Kyra..... Vind ik ook wel bij de naam Misty passen. (Zo heet onze andere poes)
Leuk...een wachtbankje....ik wacht mee... Tja....waar wacht ik eigenlijk op Op een positieve test of m'n ongi.... Test was niet positief dus wss het andere maar die komt ook maar niet....
Aarrrghhh... Ik moet ook gewooooon geduld hebben en rustig op het wachtbankje plaatsnemen. In het clubje waar ik meeschrijf ben ik de enige die rond NOD zit en het nog niet is, dus ik dacht ik ga me gezellig ook hier melden Het schiet niet op met vandaag. Ik zit maar te malen en te hopen dat ik weer een dagje verder ben zonder ongi. En er staat 2 dagen... maar dat is op basis van gemiddelde cyclus natuurlijk. Ik weet niet eens of ik normaal juist rond de 27 of 30 ben. Eigenlijk vind ik dat ik pas vanaf morgen mag spreken van overtijd, maar ik heb al zo lang pijnlijke borsten dat het lijkt alsof ik er al ver overheen zit.
Ik heb net posi getest!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij zijn zwanger!!!! Ik kan het zelf nog niet geloven! Liefs Noor
Dankjewel We lopen gelijk.... Hoe is het bij jou. Al teken van ongi of misschien al getest?? Liefs Noor
Ik durf nog niet te testen. Ik meen me te herinneren uit het anticonceptieloze tijdperk van eeuwen geleden dat ik *normaal* heel netjes om de 28 dagen ongi was. Maar ik had vorige keer dus een cyclus van 30 en nu ben ik dus bang dat ik te vroeg zou testen. Uiteraard zit ik me al de hele dag op te vreten.
Hej muppet meid wat balen zeg!!!!!vind het echt zwaar Kl*TE voor je! dikke knuffel voor jouw meid!!!! peace welkom mied hopelijk snel zwanger! sunny leuk voor uitzichtmeid! perfectionn als je niet wilt testen is dat geheel aan jouw meid .probeer je dan ook een beetje af te sluiten voor wat je voelt meid.want anders maak je je alsnog gek.het is namelijk helaas nog wel een lange weg tot je ongi.wat hoplijk niet komt. ik hoop dan aan het eind van deze ronde ene positieve test van jouw te zien
Noor gefeliciteerd en hoe voe je? evenstar spannned hoor meid.hopelijk snel duidelijkheid. welkom brechje * ego hier gaat het niet echt zoals ik wil,ben na de stad meteen me bed were in gedoken en bijna 2uur geslapen!ben nog steeds moe ,maar gelukkig stukke minder.verder heel erg last van maag zuur.we gaan het zien einde ego* liefs
Oh, zie nu dat jij ook alweer richting NOD gaat snippie... misschien heb je de gyn niet eens meer nodig Ik heb ook af en toe zuur, maar ik had dat vorige cycli ook; beetje opstandige maag. Kan rustig gewoon van de zenuwen zijn hihi.