het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    haha nou als dat zo is zou ik gewoon het heft in eigen hand nemen en je mannetje op een leuke manier vragen!!!! Het is niet vreemd, het gebeurt steeds vaker dat een vrouw de man vraagt!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej meiden daar was ik weer!
    heerlijk gezwommen!!!

canna welkom:D!

sunny toch wle appart meissie

muppet ik ben 23 en heb bevrijdings feesten nooit wat gevonden.
    en meid je bent zo oud als je voelt!

knuf snippie

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    haha das waar! Ben 29 maar voel me 25 ofzo :) (alsof dat verschil maakt)
    Maar mensen schatten me wel jonger dan 29 :0

Is het jullie wel eens opgevallen dat wanneer je naar oud-klasgenootjes kijkt van de zelfde leeftijd als jij met een stuk of 2 kids, dat die veeeel ouder lijken dan jij? Hihi valt mij wel op.. op Hyves allemaal van die ouwe koppen hahaha.. zien er soms uit als 35 :)

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

jaa..ben al druk aan het denken op wat voor een manier..maaar er komt niks in me op..wil niet op me knieen gaan ofzo haha ideetjes?? :D

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    tijdens een concert van zijn favo band.. maar dan niet op je knieen..
    een speurtocht.. die naar jou leidt/lijdt hoe zeg je dat?

tja.. iemand anders nog ideeen?

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej perfectionn je kan hem gewoon vragen hoor.
    ik ben in het eftelinghotel in een thema kamer gevraagd:D!!!had hij geregeld met entree kaartjes voor de efteling en overnachting erg romantisch dus!!!
    en het mooie had het niet aan zien komen:D!!!natuurlijk hadden we er gewoon luchtig over gehad en grapjas zitten maken maar nog nooit gedacht hij het dus toen al zou vragen:D!
    ben 30december 2006 gevraagd en 23mei 2008 getrouwd:D!
    en kregen 25maart 2005 wat en gingen 18feb 2006 samen wonen.dus alles gaat lekker snel bij ons.maar het voelt zo goed:D!

en muppet ik merk het ook hoor.oud klasgenoten die net 23 zijn en al kids hebben er veel ouder uit zien.dat komt door het zwanger zijn:p

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    haha en de stress van de kids ;)

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oja mv77 welkom meid!dat het maar snel raak mag zijn!

liefs

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jahhhi:D!dta huilen en zo.maar dat geeft mij niets:D!dxat neem ik echt voor lief!dat zegt ze nu hihi.nee hoor ben wel wat gewent.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Aan alle nieuwe meiden, Welkom! Gezellig, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

@ Perfectionn, Gewoon hem vragen. als hij niet durft, tja dan zal je het echt zelf moeten doen. :)

@ Snippie, Ach ja wat is snel? Als het goed voeld waarom niet. Mijn vriend en ik hadden pas een half jaar iets samen toen we ons huis kochten. Toen we een jaar samen waren kregen we de sleutel van ons huis. Nu zijn we 3 jaar samen en gaan we voor een klein wondertje. Trouwen wil ik nu nog niet, ooit wel. Maar eerst een kindje. (Al is het alleen maar om me schoonouders dwars te zitten. Zijn gelovig wanneer het hun uit komt en willen eerst dat we trouwen voordat er kinderen komen. Mooi niet, wij doen het lekker andersom! ;) ) Voelt het goed, dan is het goed. En ga je op je bek, is een leer voor de volgende keer! Goed motto toch?

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohh maar wij gaan niet op ons bek hoor hihi:D!wij zijn niet getrouwd omdat we kids willen.:D!wij zijn gewoon getrouwd omdat wij dat leuk vinden:D!hihi.en ik alleen zijn naam kon dragen.door omstandigheden wil ik mijn adoptie naam niet meer.dus heb ik alleen zijn naam aan genomen in de comp bij de gemeente staat nog wle mijn meisjes naam.maar op documenten alleen zijn naam:D!zoals verklaring omtrentgedrag en zo staat alleen zijn naam:D!ben ik erg blij mee.

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej lieverds ik ga richting bed!
    slaap lekker allemaal!

liefs

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Slaap lekker meid ;)

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik zei altijd eerst trouwen en dan kinderen, maar inmiddels willen we graag jong ouders worden en nog even lekker blijven sparen voor onze bruiloft... En net als bij jou Jewe is het ook een beetje om mijn schoonouders dwars te zitten hahaha. Zij zijn ook gelovig, maar inderdaad wanneer het hen uitkomt. En ik ben niet van plan om mijn kinderwens op zij te schuiven totdat we getrouwd zijn speciaal voor hen hahaha. HEt is ons leven en niet dat van hen. Wij waren net een maand bij elkaar toen mijn vriend al bij mij en mijn ouders introk omdat het bij hem thuis niet meer uit te houden was en toen we 10 maanden samen waren konden we een huurhuisje krijgen en zijn we gaan samen wonen. Bij ons gaat het ook snel, maar het voelt goed dus waarom zouden we wachten tot we 5 jaar bij elkaar zijn. Als het fout loopt dan kan dat ook als je al 30 jaar bij elkaar bent dus het maakt niks uit hoe lang je bij elkaar bent.
    Liefs

15. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    goedennacht dames,

ben even n nachtbraker heb net de film van anne frank gezien en heb er te diep ingezeten dus even mijn gedachten verzetten..

@ snippie we zijn er bijna hahhaah enne over snelheid gesproken ik ben ook pas 1,5 jaar samen met mijn vriend en eigenlijk woonden we al binnen 1 maand samen.

@ muppet wat balen zeg dat je ongi is gekomen had het je echt gegunt hoop dat er binnenkort echt n antwoord komt van je klachten.

@ perfection gewoon vragen en je hart voelen dan komt het echt wel goed.

@ hier af en toe steken in mijn zij net of er vanaf de binnenkant n naald in wordt geprikt heel wazig. ook komt mijn misselijkheid vaker terug maar het is niet extreem.

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ingearts jah we zijn er bijna ik nog 2daagjes:D!
    en idd als het goed voelt:D!maar ik ben nu ruim 4jaar samen hoor:p!maarah wat zijn jaren:Dals je maar gelukkig bent!
    mijn ouders waren 35jaar getrouwd en zijn gescheiden!dus niks is zeker in het leven.

maar spannend meid.

liefs

17. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    hallo dames

@ noor van harte gefeliciteerd. hoeveelste ronde was dit voor jou?

@ muppet oud??? ik ben ook 29 en voel me net af en toe 20:D ik word ook altijd jonger geschat soms heel vervelend maar ja niks aan te doen he.

@ canna van harte welkom hier.

@ perfection gewoon doen wat bij jou goed voelt. Je kan altijd even wachten kijken wat je vriend doet. Want er is toch niet echt haast???

groetjes

18. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    @peache:

Ik heb in november mijn ring uit gedaan. En heb tot aan januari niks voor het echt gedaan.
    Vanaf Januari zijn wij echt bezig geweest met zwanger worden.

Dus 5 rondes.

Ik denk dat ik al weet waarom het komt! Ik heb een tijdje geleden op internet gelezen dat engelse mannen een onderzoeken hebben gedaan bij 1000 vrouwen over hun eisprong.
    Bijna iedere vrouw dacht dat ze haar eisprong 14 dagen voor NOD hadden. Slechts een klein deel had een latere eisprong (dit alles met een normale cyclus van 28 dagen)

Nu hebben die mannen onderzoek gedaan en slechts een paar vrouwen had de eisprong 14 dagen voor NOD. En de rest allemaal vroeger. Toen ben ik deze maand ook bij mezelf gaan opletten en idd dag 7 van cyclus begon mijn vruchbaar slijm. En nu heb ik deze maand het vanaf dag 7 om de dag gedaan en met de benen in de lucht gezeten!

Hopelijk hebben jullie er wat aan. Ik zal anders zo ff zoeken op internet voor de link.

Liefs Noor

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Noor dat kan idd helpen alleen bij ons helaas niet,want wij doen het degehele cyclus bijna elke dag en nog geen resultaat.maar acht zoals ik al zeg ooit word ons wachten beloond.
    liefs

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    lieve dames,

ik gaat straks naar de kapper:D!mijn extensions er uit laten halen en dan were relaxen en op model laten knippen.heerlijk relaxen dus:D!
    liefs

Deel Deze Pagina